נותנים פוש לטוש: 7 צעדים פשוטים לאמבטיה מעוצבת, גם בדירה שכורה

גם אם חדר הרחצה לא יצא זה עתה מהניילונים, אל ייאוש. צבע, מדפים, אביזרי אמבטיה ואפילו וילון, כן וילון, יהפכו את האמבטיה שלכם למעוצבת- פנינת החמד שתביא אתכם הכי קרוב שאפשר לחלום

בית חדש הוא התגשמות של חלום אך גם אם המצב אינו כזה, ואתם מתגוררים בדירת יד שנייה או בבית שכור, דעו כעדיין אפשר להגשים בהם חלומות. חדר הרחצה הוא מקום פנטסטי להגשים פנטזיות עיצוביות בבית, אפילו אם אינו חדש וממורק. וכשהמצב הנתון הוא בטעם לימון, מתפקידנו להפוך אותו ללימונדה על ידי ריענון השורות. כך תעשו זאת בשבעה צעדים פשוטים.

צביעת קיר 

אם לא כל הקירות מחופים באריחים, ונשאר קיר אחד חשוף, אפשר לשדרג אותו על ידי צבע שמתאים לחדרי רחצה. אם תוסיפו גם הומור, כמו משפטים בהדבקה, איורים או מדבקות, תשהו בחדר הרחצה עם חיוך. כשצבע חשוב לכם אבל אין את הסבלנות או הרצון להתעסק עם מברשות ופחים, ניתן להוסיף טפט, להחליף ידיות בשידת הכיור או להניח אביזרים דומיננטיים כמו כלי צמחים, מגבות ותמונות.

מדף לרפואה

אחסון באמבטיה יכול להיות אתגר לא פשוט, במיוחד כשאין שידת מגירות או ארון. כשיחידות קיימות אינן מספיקות או כשחדר הרחצה צר מלהכיל אחסון נוסף, מגיע לעזרתנו המדף, שהיום מגיע בשלל צורות מעוצבות לכל סגנון וטעם. גלילי נייר טואלט, בקבוקים, בשמים, קרמים או תרופות ימצאו עליו את מקומם ויהיו זמינים ללא הפרעה.

אמבטיה לבנה

מדפים ניידים יחוללו שינוי גדול

4-7.jpg

שמעתם נכון, צמחים

תמיד אפשר למצוא פינה פנויה שתישא עליה עציץ עם צמחייה עשירה, גם אם מדובר באופציה מלאכותית ולא מן הטבע: קיר נמוך שמסתיר את האסלה, אדן חלון, מדרגה שנוצרה מהעברת צנרת, תלייה מהתקרה או פשוט להניח על משטח הכיור. לצמחים תמיד יהיה מקום.

אמבטיה עם צמחייה

גם צמחיה תעשה את העבודה

1-6.jpg

וילון הוא לא אסון

דלתות הזכוכית נחשבות לחלק הקלאסי של חדר הרחצה, אבל נוכחות של וילון אינה כה מאוסה, במיוחד אם יש לו לוק מהודר. מספיקה מקלחת או שתיים בשביל ללכלך את הזכוכית ואם הוא רוב הזמן מוכתם, אז הוא כבר לא שקוף ולא יפה. לכן, לעיתים מומלץ להשתמש בווילון בפרט במקלחון גדול דיו, אז הווילון לא נדבק לגוף בזמן הרחצה, ואם השיפוע מספיק טוב, המים לא בורחים החוצה.

אביזרי אמבטיה

את הברזים הישנים והלא מעוצבים ניתן להחליף בקלות לכאלה שמשדרים יוקרה, עניין או טרנדיות שאתם מאוד רוצים להדביק את הקצב שלה. אביזרים כאלה יוסיפו אופי ויתאימו לקונספט מסוים, כמו חדר הרחצה בדירה בבניין באוהאוס שעבר שימור. החדר עוצב בהשראת התקופה ונבחרו לו צבעי שחור לבן, הבאים לידי ביטוי בריצוף, במידוף ובאביזרי האמבטיה.

אביזרי אמבטיה

כמו בכל פינה בבית, גם באמבטיה האקססוריז הנכונים יעשו יופי של עבודה

6-7.jpg

תאורה דקורטיבית

אם אין צורך לעמוד בתקנים מחמירים, קיימים גופי תאורה לאזור הסמוך למראה, שהם גם יפים וגם בטיחותיים מספיק כדי להאיר את חדר הרחצה בלי שאף אחד יתיז עליהם מים.

קישוטים לתלייה

את הטאץ' הקטן והייחודי שיש בתמונות ודקורציות על חלקי קיר פנויים רובם מכירים, אבל חדר הרחצה הוא משום מה טאבו לעניין. כשיש מקלחון או וילון ומים לא ניתזים לכל עבר, אין מניעה לתלות גם על הקיר פרט דקורטיבי, שלא לדבר על מנורת אווירה קטנה במרחק בטוח, כאילו היה זה חלק מהסלון.

חדר רחצה

זה בידיים שלכם: ניתן בקלות יחסית להפוך את חדר הרחצה לפנינה של ממש

3-8.jpg
10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אבסורד
קצת אבסורדי לתת כותרת בה הדגש הוא על דירה שכורה שבד"כ לא נראית הכי הכי, מה גם שכוונת הכותרת להדגיש שאפילו משהו שהוא לא הכי הכי ניתן להפוך למשהו יפה ואסטטי - ולשים צילומים של חדרי רחצה חדשים ומעוצבים שברור לכל עין שהם עברו שיפוץ ולא קוסמטיקה. הרי בדירה שכורה לא השוכר לא משפץ את חדר הרחצה.

באמת מעניין בכמה דירות
שכורות יש חדרי אמבטיה ברמה כזו.

חדרי רחצה דירה להשכרה
אין לצילומים בכתבה אף קשר לחדרי רחצה בדירות שכורות. די לכתבות מפוברקות. צאו לשטח צלמו חדרי רחצה בדירות עולב ותנו טיפים אמיתיים לשיפור אותם חללים.

מה בדיוק הקשר לדירות שכורות ?
חדרי רחצה מדהימים אבל אין בינם לבין הכותרת ולא כלום.

כי בטח השרותים בדירות שכורות נראים ככה.
חיים בסרט

הצחקתם
מה הקשר בין הכתבה לדירות שכורות?

הפעם הגזמתם!זו דירה שכורה?ממש

מה שאמרו כל האחרים
והם צודקים. גם אני ממשיכה ליפול בכותרות שלכם. נמאס.

למי יש כזה גודל של מקלחת?

צחוק מעבודה
10 צודקת. למי יש גודל כזה של חדר אמבטיה בדירה שכורה. כדאי שכותבי הכתבה יתחברו למציאות קודם להרצאות.

בודק...