ריהוט למסעדות ובתי קפה קונים רק ב- Chair2U

למעלה מ- 57 שנות פעילות בתעשיית הריהוט, מפעל ייצור מוביל בתחומו והקפדה יתרה על חומרי גלם איכותיים בדרך לייצור רהיטים שאין לאחרים, כל אלו ועוד הופכים את חברת Chair2U לאחת מחברות הריהוט המועדפות ביותר על בעלי רשתות בתי קפה, מסעדות, בתי עסק, וכמובן, לקוחות פרטיים.

כיסאות בר
מאור מויאל
נטלי גנון

רשת קפה קפה, ביגה, קפה גרג, הסושייה, פסטה בסטה ורשת בורגרים, מהווים רשימה חלקית של הרשתות והעסקים המובילים ביותר בישראל שכבר בחרו בחברת Chair2U כספק המרכזי של מערכות הישיבה והכיסאות, וכאשר מדובר ברשתות והעסקים המובילים של ישראל, אתם יכולים להיות בטוחים שהם ערכו בדיקה מקיפה בכל הנוגע לאיכויות המוצר והשירות המוצע להם.

איכות ונוחות מאז שנת 1966

חברת Chair2U מקבוצת רהיטי גן – נוי, החברה המובילה בישראל לייצור רהיטי מתכת בשילוב עץ, החלה את דרכה בשנת 1966 כבית מלאכה קטן לייצור רהיטים בחולון, ומאז ועד היום, ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מחברות הריהוט המובילות ביותר בישראל לסקטור העסקי והפרטי כאחד.

מוצרי הריהוט של החברה כוללים היצע גדול ואיכותי של כסאות בר , כיסאות למטבח הביתי וכיסאות לפינות ישיבה עסקיות וביתיות, וזאת לצד פינות אוכל מעוצבות, שולחנות אירוח וריהוט כולל למסעדות ובתי קפה. מעבר למוצרי החברה המיוצרים בישראל, באחד ממפעלי הייצור המתקדמים ביותר בתעשיית הריהוט המקומית, חברת Chair2U היא גם הנציגה הרשמית של מותגי ריהוט מאירופה, דבר המאפשר ללקוחות החברה ליהנות מהטרדנים האופנתיים ביותר בתעשיית הריהוט העולמית.

כיסאות בר שקופים

כיסאות בר שקופים

כיסאות בר שקופים

משלב הייעוץ ועד לייצור בהתאמה אישית, והכול במקום אחד!

כחברת ייצור וייבוא של מוצרי ריהוט המיועדים לסקטור העסקי, חברת Chair2U מלווה את לקוחותיה העסקיים משלב הייעוץ הראשוני ועד לייצור כמותי של מערכות ריהוט לבתי קפה ומסעדות בהתאמה אישית מלאה. שירות זה מיועד בין היתר למסעדות, בתי קפה, בתי מלון, אולמות אירועים, מתחמי אירוח, וזאת לצד מעצבי פנים, אדריכלים ומנהלי פרויקטים המעוניינים להעניק ללקוחותיהם את המוצר המוגמר הטוב ביותר בתעשיית הכיסאות, פינות האוכל ושולחנות האירוח.

ההתאמה האישית של מוצרי החברה מתייחסת לעשרות דגמי כסאות לבית אותם ניתן לתכנן ולייצר בהתאמה מדויקת למידות הגובה הנחוצות ללקוחות, לצבע המועדף עליהם, לסוג ואופי הריפוד ולסגנון העיצובי המותאם ביותר לעיצוב החלל אליו הם מייעדים את הכיסאות, פינות האוכל ושולחנות האירוח.

לרשות החברה, קומפלקס ריהוט ייחודי מסוגו בישראל, המשתרע על פני שטח כולל של 6,000 מ"ר באזור התעשייה חולון, המשלב בתוכו גם את מפעל הייצור המתקדם מסוגו וגם את אולם התצוגה המודרני והחדשני. בשטחי התצוגה, תוכלו להיוועץ עם מעצבי הריהוט של חברת Chair2U ולהגדיר יחד איתם את המוצר המוגמר עליו אתם חולמים.

כיסאות בר

כסאות בר מעץ

כיסאות בר

כל היתרונות במקום אחד ולאורך כל הדרך תאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

היצע גדול, מרשים ואיכותי של דגמי כיסאות ושולחנות לבתי עסק בתחום האירוח.

מוצרי איכות המיוצרים מחומרי גלם משובחים ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות.

פתרונות תכנון ועיצוב בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות.

מלאי גדול וזמין לאספקה מיידית של מוצרי ריהוט במידת הצורך.

אחריות מלאה על כל אחד ממוצרי החברה, בכפוף לתנאי האחריות.

מחלקה עסקית המתאפיינת בין היתר בתודעת שירות גבוהה בסטנדרטים אירופאיים.

ויתרונות נוספים ההופכים את Chair2U כסאות לחברה המובילה לתכנון, עיצוב וייצור של מערכות ריהוט במספר גדול של בתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים ובתי מלון ברחבי הארץ.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...