פנטזיית גן קסום: עיצוב מסעדת לוצ'אנה סניף מודיעין

קונספט הפיאצה והגן האיטלקי המשולב עם הנוף הירושלמי והאדריכלות העותמנית של המסעדה המקורית בירושלים, הפך להיות פיאצה אורגנית הרבה יותר מודרנית עם צמחייה טבעית ומערך ישיבה לא סטנדרטי

3,000,000
250 מ"ר
עודד סמדר
סטודיו טגה 
סטודיו טגה 

מסעדה גדולה


המיקום:
ישפרו סנטר מודיעין

מסעדת לוצ'אנה הראשונה ממוקמת בממילא ,במבנה היסטורי שחציו עות'מני וחלונותיו צופים למגדל דוד. בעיצוב הסניף השני שלה במודיעין היה צורך לקחת אלמנטים עיצוביים מהמסעדה "המקורית" ולשזור אותם במקומם החדש, מבלי לנתק אותם לגמרי מהאחות הגדולה, כשהאחות קטנה צריכה להיות מוצלחת לא פחות.

כבר בשלבי התכנון הראשוני הורגשה אווירת המקום והבעלים זרמו עם התכנון לגמרי, כאשר מדי פעם הזכירו את חשיבות האחות הגדולה, אך נתנו יד חופשית וגיבוי מלא.

מסעדה
 תאורה:קבסו
מסעדה מעוצבת
קונספט הפיאצה והגן האיטלקי המשולב עם הנוף הירושלמי והאדריכלות העותמנית הפך להיות פיאצה אורגנית הרבה יותר מודרנית. האלמנטים המקוריים שנלקחו מהאחות הגדולה נשארו שבילי האבן והמזרקה. העצים והגפן הפכו להיות צמחיה טבעית היוצאת מקונסטרוקציה על הקיר, מהרצפה וממעין גן תלוי של צמחיה ותאורה היורדים מהתקרה.
בר משקאות
מזרקה
תכנון מערך הישיבה גם הוא אורגני כאשר כמעט ואין הושבה סטנדרטית של שולחן מרובע עם כסאות. ספות הטורקיז העגולות יוצרות פינות
ישיבה שבלוליות ואינטימיות. ספות הזהב והנחושת יוצרות ישיבה של sharing, והשולחנות שהותאמו אליהם בייצור מיוחד נראים כמו חלוקי נחל וטיפות.
מסעדה
מסעדה עם עציצים
מסעדה עם עציצים

תקרה מענינית במסעדה

 תאורה:קבסו
תאורה במסעדה
תאורה במסעדה
רשימת ספקים חלקית:
תאורה:קבסו
מערכות ישיבה: קמה ריהוט לעסקים
ריצוף: חזי בנק
צמחיה: ש.י.ר גנים, קו במרחב- אסי קריק
בדי ריפוד: עילית
כיסאות: יונייטד סיטס
עבודות ברזל: אבי תורג'מן
חלונות ברזל: עאבד אגרב
צילום: עודד סמדר
קבלן מבצע: ISRAEL FACTORY, דהן בניה ויזמות
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...