ביזנס על הים: הצצה למלון הבוטיק החדש שעל חופי תל אביב

עיצוב אורבני, הרבה זכוכית, אמנות ונוף לים: הכירו את Port & Blue - מלון הבוטיק התל אביבי שמצליח לשלב בין ביזנס לפלז'ר בצורה הטבעית ביותר

מלון בוטיק בתל אביב

 

Port & Blue במספרים:


20 מיליון שקלים הושקעו במקום

77 חדרים

53 סוויטות

23-68 מ"ר לחדר

7 קומות

2 מעצבים: יאיר ונעמי פארן, נוי – פארן מעצבים בע"מ


במרחק פסיעה מנמל תל-אביב, בפינת הרחובות התערוכה והירקון, נפתח מלון Port & Blue, מלון בוטיק חדש ומושקע במיוחד עם השקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים ועיצוב מוקפד בהשראת הים. עם נתוני פתיחה כאלה, היינו חייבים לבדוק מה בדיוק מחכה לאורחים במקום.

כשנכנסים למלון החדש, קשה להאמין שמדובר במבנה ששימש בעברו לקליטת עולים חדשים. המייקאובר שהוא עבר, בנוסף לעובדת היותו ממוקם במיקום כה אסטרטגי בלב מעוז הבילויים של נמל תל אביב, מסתירים היטב את הייעוד הקודם שלו.

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

על תהליך העיצוב של המקום הופקדו האדריכלים יאיר ונעמי פארן, כשהירידה לפרטים קטנים ניכרת בכל פינה: החל בתאורה, בפרטי הטקסטיל ובפריטי האמנות, מעשה ידיה של המעצבת, השזורים ברחבי המלון. "המטרה הייתה שהאורחים, בחוזרם מיום עסקים, ירגישו שחזרו לבית רגוע ושקט", מספר יאיר פארן. כך, השניים כיוונו בעבודתם לשילוב בין מלון נופש יוקרתי הממוקם על הים לבין עיצוב אלגנטי המתאים גם לקהל העסקי, הפוקד לא מעט את האזור מעצם קרבתו לאזור העסקים של הנמל. בשל קרבתו של המלון לנמל תל אביב, עוצבו אלמנטים רבים בהשראת ים. גווני כחול שולטים במקום, ובחדרים הותקנו מנורות בצורת גלים.

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

האווירה במלון אינטימית ורגועה: המסדרונות מוארים בתאורה מאוד מאוד נמוכה, והלובי משלב תאורה נינוחה עם שילוב של כסאות וספות במגוון צבעים. כמו כן, כדי לתרום לתחושת השקט במקום, הותקנו בחדרים פרקטים מחומר איכותי, שאינם מרעישים כשפוסעים עליהם.

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

חומר מרכזי שבחרו האדריכלים לשלב במלון הוא זכוכית. בכניסה למלון הותקנו מעקות זכוכית שקופים בכמה צבעים; דלתות המלון שקופות על מנת להכניס את החוץ פנימה; ובחדרים הותקנו כיורי זכוכית ליצירת מראה יוקרתי ופרקטי מבחינת ניקיון.

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

בחדרי המלון נוצרה תחושה של דירת לופט, בשל הבחירה להשאיר את התקרות חשופות וללא הנמכת גבס. המקלחות בחדרים עוצבו כך שיתנו תחושה מפנקת – עם שיש כהה וראש מקלחת רחב לרחצה זוגית.

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

מלון בוטיק בתל אביב

 

 


 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים !

בודק...