מלון חמישה כוכבי פופ: איפה ישנה בריטני ספירס?

בריטני בארץ חברים, ממש כאן על חוף הים, אם טרם יצא לכם להיתקל בה, זה בוודאי משום שהיא מתחבאת לה בסוויטת הנסיכות המפנקת של דן תל אביב. קבלו הצצה לכל הפאר והכיף

יח"צ
מלון דן תל אביב, שאירח בעבר מפורסמים רבים, נערך לקראת חודש עמוס במיוחד במסגרתו יתארחו בסוויטות היוקרתיות של המלון מיטב האמנים המגיעים להופיע בישראל. ביום שבת הראשון לחודש יולי הגיעה למלון דן תל אביב הזמרת שמי שנולד בסוף שנות השמונים ודאי גדל עליה, הלוא היא בריטני ספירס לקראת ההופעה הראשונה שלה שתתקיים הערב בפארק הירקון בתל אביב. בריטני ספירס, שתגיע לביקור של 4 ימים במלון, תתארח אף היא בסוויטה המלכותית של המלון, שכמה ימים קודם לכן התארח בה הזמר טום ג'ונס.
סלון ענק במלון תל אביב
סלון ענק ונוף לים

אתם ודאי שואלים את עצמכם מה היו דרישותיה של ספירס?

• הבקשה הראשונה של ספירס והחשובה ביותר שהסוויטה תהיה נקייה מכל אלכוהול.
• ספירס ביקשה שכל הקומה בה נמצאת הסוויטה (הקומה החמישית בה כל הסוויטות) תהיה שקטה לחלוטין וללא ריח של עישון בכלל.
• ספירס הדגישה שחשוב לה שהסוויטה תהיה עם מרפסת לכיוון הים, מאוד חשוב לה לשכב להירגע מול הים.
• ספירס ביקשה שבסוויטה יוצב מכשיר אדים.
• ספירס ביקשה שבסוויטה תוצב תחנת עגינה למכשיר אייפוד ומערכת מוסיקה מתקדמת.
• ספירס ביקשה שבסוויטה יוצבו סידורי פרחים ונרות ריחניים.
• שהסוויטה תצויד בתה צמחים וקפה נטול קפאין.
• ואספקה שוטפת של פירות טריים וחתוכים לסוויטה.

כמה מילים על הסוויטה המלכותית במלון דן תל אביב 

הסוויטה מפנקת ויוקרתית במיוחד ממוקמת בקומה 5. הסוויטה משתרעת על פני 190 מ"ר לאורכם מרפסת פרטית הצופה אל חופי תל אביב יפו והים התיכון מדרום והרצליה מצפון. הסוויטה מעוצבת בשילוב מוטיבים מהים כחלק בלתי נפרד מהנוף. על העיצוב הופקדה האדריכלית  ריקי גידרון על פי הקווים המנחים של ליאורה פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן.
סוויטה מלכותית במלון דן
חדר שינה בעל מרפסת פרטים הצופה אל חופי תל אביב
בסוויטה סלון ענק בו קיימת גם פינת עבודה מעוצבת  הכוללת  שני קווי טלפון, טלפון אלחוטי, מכשיר פקס ופינת עבודה. עוד בסלון כורסה רחבה ומרשימה הכוללת הדום ומערכת סטריאו, ספריית דיסקים, מכשיר וידאו  וטלוויזיה בשיטת מולטיסיסטם.
סוויטה מלכותית במלון
חדר השינה רחב ידיים וכולל מיטה גדולת ממדים, שולחן איפור, מיני בר ויציאה נפרדת אל המרפסת. צמוד לחדר השינה חדר אמבטיה  מוקף מראות ושיש ושתי פינות התארגנות נפרדים הכוללים כיורים, שני חדרי שירותים ומקלחת גדולה. בחדר האמבטיה ג'קוזי גדול לצד חלון הצופה אל הים,  ובקיר הצמוד לג'קוזי ממוקמת טלוויזיה. פינוקים מיוחדים של שמנים ארומטיים מיוחדים מוצבים להנאת האורחים.
חדר שינה במלון
חדר רחצה ענק במלון
לסוויטה המלכותית צמוד בטלר משירות הבטלרים של מלון דן תל-אביב העומד לרשותו של האורח. אורחי החדר יכולים להשתמש באופן חופשי בטרקלין המלך דוד לישיבות ומפגשים. הטרקלין מציע מבחר מטעמים לאורך כל היום מלווים בשתייה קלה ואלכוהולית.

 

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סוויטה
אני לא מאמינה שבסוויטה הזאת ששווה 3880 דולר ללילה יש פן עתיק מפלסטיק צהוב בחדר רחצה. ככה לפחות על פי התמונות בכתבה.

קארין - כל מילה בסלע!
מה זה הזילות הזאת??????

בודק...