מתחתנים בסטייל: מתחם אירועים בעיצוב מלון בוטיק

מי לא מכיר את כיתות הרגליים בדרך לבחירת גן האירועים המושלם? היא רוצה מקום רומנטי והוא רוצה מקום מיוחד עם תפריט עשיר ויוקרתי. הכירו את גרייס, מתחם אירועים בקונספט ייחודי המשלב עיצוב שיקי ורומנטי בדגש על חוויה קולינרית טעימה ושירות יוצא מגדר הרגיל. מוזמנים להתרגש

חתונה היא אחד האירועים השמחים והגדולים ביותר, וכיוצא בזה גם ההכנות הן רבות בדרך לחתונה המושלמת. כידוע, למקום האירוע יש השפעה גדולה על חוויית המשתתפים ועל אופיו – לכן רובנו משקיעים הרבה זמן ומשאבים במציאת המקום המושלם עבורנו, שיענה על כל הצרכים. העניין הוא שלא פעם נתקלנו במקומות שעונים לנו באופן חלקי על דרישותינו ואנו לא רוצים להתפשר. מקום טוב צריך לבצע  אינטגרציה נכונה בין מספר אלמנטים שחשובים להצלחתו: מיקום גיאוגרפי של המתחם, הקונספט העיצובי של המקום, התפריט העשיר והמחיר האטרקטיבי.
בגרייס, מתחם האירועים החדש שנפתח בראשון לציון, הבינו את המרכיבים להצלחה ודאגו לתת מענה מושלם לכל אחד מאלה. הקונספט הייחודי של המקום נבנה מתוך חשיבה מעמיקה לאחר ראיונות עומק עם קהלי היעד ומחקר שוק ובשילוב מיטב אנשי המקצוע, כך שהמקום מהווה דוגמא לאיך נכון לעשות תהליך מוסדר ויצירתי של פיתוח מותג חדש בתחום האירועים ובכלל.
 מתחם אירועים בוטיקי
צילום: יניב דותן
חצר אולם אירועים בוטיק
תמיד במרכז 

GRACE נמצא במיקום אסטרטגי במרכז ראשון לציון, וברגע שנכנסים אליו נשאבים לעולם של סטייל. ההחלטה להקים מתחם אירועים בקונספט ייחודי, תוך תהליך מוסדר וארוך של פיתוח מותג, הגיעה מתוך כוונה למשוך קהלים איכותיים, אשר מחפשים מקום אחר ושונה מהסטנדרט שאנו רגילים לראות בסביבה. השילוב של אולם בעיצוב אורבני, איכותי ומודרני בהשראת מלונות בוטיק ברחבי העולם וחצר אלגנטית ומטופחת בלב איזור תעשיה יחד עם הבנת קהל היעד והשוק הרלוונטי הוא שהוליד את הגרייס. קבלת הפנים והחופה מתקיימות בגן האורבני של המקום, המשלב פינות ישיבה מפנקות לצד צמחייה עשירה ועוטפת, בשילוב דוכנים שעוצבו במיוחד עבור המקום. כשנכנסים לאולם המרכזי – מקבלים תחושה של תחכום, אלגנטיות ועדכניות היוצרים חוויה של כניסה לעולם אחר. היום ניתן למצוא מתחמי אירועים בסטנדרט המדובר בעיקר בתל אביב והשרון, כך שהגרייס מביא איתו בשורה חגיגית ומשמחת לתושבי ראשון לציון והסביבה.
אולם אירועים בוטיק
צילום: יניב דותן
תשומת לב לכל פרט ופרט במתחם

המקום מציע חוויה אורבנית מודרנית, רומנטית ועדכנית ביישור קו עם חלק מחללי האירועים המתקדמים בארץ. בפיתוח מותג הגרייס ובעיצוב המקום הושקעה חשיבה רבה, כך שכל פריט ופריט עבר טיפול והתייחסות החל מדוכני המזון בחצר, טיפוח הגן, אדריכלות הנוף, פיסול ובחירה מוקפדת של כל ספה וכסא בחלל האולם והמשרדים. תשומת לב מיוחדת ניתנה לפיתוח התפריט כך שיהלום את החזון ואופי המקום.
אולם אירועים בוטיק
צילום: יניב דותן
כבר בפגישה הראשונה תרגישו בעולם קסום

גם המשרדים של הגרייס מעוצבים עם המון טעם ודגש על הפרטים הקטנים. חברת עיצוב הפנים והסטיילינג המלווה את הגרייס – Yado & Aylona דאגה לבחור כל פריט ריהוט ודקורציה כדי לשרת את החזון והקונספט הקריאיטיבי שעומד מאחורי המקום ולהקנות לחוגגי האירוע חוויה קסומה כבר מהפסיעה הראשונה.  חברת TheWay, שהינה חברת הפיתוח האסטרטגי והמיתוג של הגרייס, התוויתה את הדרך הנכונה להגשמת החזון ע"י מיתוג מנצח והנחיות לכל בעלי המקצוע הרלוונטיים להקמת המקום ואף עיצבה פוסטרים מקוריים המעטרים את המשרדים וגם את הלאונג', האולם המרכזי ומשלבים אימג'ים של חיות אורבניות המשקפות את ערכי המקום יחד עם דמויות ידועות כמו גרייס ג'ונס וגרייס קלי.
חלל המתנה במשרד בוטיק
צילום: יניב דותן
קבלה במשרד
צילום: יניב דותן
ספות המתנה במשרד מעוצב
צילום: יניב דותן
מה בצלחת?

כידוע, אירוע טוב נמדד בטיב האוכל המוגש לאורחים. המטבח המודרני בגרייס, מבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים, עם פרשנות יצירתית ונגיעות ים תיכוניות אשר נותנות את הטוויסט בכל נגיסה.
מנת אוכל
צילום: יניב דותן
 
בראש טוב 

איך אפשר בלי קצת אלכוהול איכותי כדי להרים את המסיבה? ה"גרייס ג'ונס בר", הינו בר המשקאות של הגרייס, הקרוי על שם אייקון הדיסקו משנות השמונים, עם לוק מדליק שלא ניתן להישאר אדישים אליו, יחד עם קוקטיילים ונשנושים שפותחו במיוחד עבור המקום. הצעירים והמבוגרים ישמחו להרים כוסית, להשתחרר וליהנות מהאירוע.
בר שתייה באולם אירועים
צילום: יניב דותן
אם כך, אפשר לסכם בקלות שבגרייס חשבו איך לגרום חוויה יוצאת דופן לחוגגים, ולכן, נתנו דגש רב על החוויה המועברת בכל מבט, פסיעה, נגיסה ולגימה. לדברי רומן טימקובסקי, סמנכ"ל הגרייס :"בגרייס אנו מביאים לידי ביטוי את הניסיון הרב שצברנו בעולם האירועים לאורך שנים רבות בשילוב של גישה רעננה, צעירה וייחודית שמעמידה אותו בחזית של חללי האירועים באיזור ובארץ בכלל" .
ניתן לקיים במקום אירועים פרטיים או עסקיים של 150-450 איש, כך שמקבלים אירוע אינטימי ומושקע, עם לוק והרגשה של מלון בוטיק.
הדמייה של אולם גרייס
הדמייה של אולם גרייס המפואר

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

היינו והתרשמנו לטובה
היינו ממש לאחרונה והתרשמנו לטובה. אני חושבת שהרבה זמן האמינו שהאולמות צריכים להראות באופן מסוים אבל עם גרייס נראה לי שיש איזה שבירת שגרה אבל עדיין אלגנטי וכמו שכתבתם, בסטייל. קבלנו יחס אדיב מהחברים שם. אנחנו כנראה סוגרים שם אוטוטו

בודק...