משרד פרסום באווירה צעירה ומעוצבת
בעולם המודרני בו שעות העבודה ארוכות מאד, המשרד מהווה סוג של בית שני. בשנים האחרונות גברה המודעות להשפעה של סביבת העבודה על רווחת העובדים, וכן הוכח כי שביעות רצון העובדים מעלה את תפוקתם. מעבר לכך, מראה המשרד מהווה כלי תדמיתי חשוב, הן למבקרים בו, והן כאמצעי שיווקי ויזואלי ברשתות החברתיות ובמדיה דיגיטאלית.
נוכח הסיבות הללו, יותר ויותר חברות וארגונים שמים דגש על עיצוב משרדיהם, ותחום זה רק מוסיף וצובר תאוצה. מעצבת הפנים נורית גפן מנהלת סטודיו לעיצוב, הפועל כבר למעלה מעשרים שנים, ומחזיק בניסיון רב ב<. "תכנון ועיצוב המשרדים מתחיל מהכרת הצרכים הפונקציונליים ודרכי העבודה ומכאן מתרגם לחווית עבודה נוחה ונעימה עבור המשתמשים", מסבירה גפן. "לרוב, עיצוב המשרד משלב מתחמי עבודה בגדלים שונים, לצד פינות פרטיות ולמנוחה ורגיעה במהלך יום העבודה".