אתם יושבים? הכירו את חדרי הישיבות שלא תרצו לעזוב

ישיבה משרדית ממש לא חייבת להיות אירוע משמים שגורם לעיניים להיעצם. קבלו הצצה למשרדים עם חדרי הישיבות הכי מקוריים, מרהיבים ומעוררי קנאה שיש

יח"צ

משרד מעוצבתכנון ועיצוב: שלומית זלדמן. צילום: עמית גושר

כל מי שעובד בסביבה משרדית מכיר היטב את הסיטואציה: השעה כבר חמש, העיניים נעצמות ואתם בכוס הקפה החמישית להיום, הישיבה מתארכת והסוף לא נראה לעין. כולנו מבלים שעות בחדרי ישיבות משרדיים, ובכל זאת, רובם הגדול מעוצב אותו דבר. הנה, אמרנו את זה. בכתבה הזאת תקבלו הצצה לחדרי הישיבות שעשו את זה קצת אחרת, עם עיצוב מקורי ומסקרן. בואו נתחיל.

לעבוד בתוך בועה


חדר הישיבות שתכננה מעצבת הפנים שלומית זלדמן עבור משרד שוקק, צעיר ועדכני בתל אביב, תחום בתוך תיבת זכוכית מנותקת מהתקרה לה יצרה מסגרת צבעונית, במרכזה ויטרינות זכוכית אליפטיות. המראה שנוצר הוא של אקווריום עצמאי ומסקרן, במראה רטרו מדליק. דרך הזכוכית נשקפת צבעוניות משמחת, שלל פאטרנים וחומרים מיוחדים בהם נעשה שימוש בשאר החללים במשרד. בניגוד למראה הבלתי שגרתי של חדר הישיבות מבחוץ, חלל הפנים שלו תוכנן בקווים גיאומטריים, מינימליסטיים ופשוטים במטרה לאפשר ריכוז מלא במהלך הישיבה. על מנת לאפשר פרטיות מוחלטת שולבו בחדר הישיבות וילונות אותם ניתן לפתוח ולסגור בהתאם לצורך.

 

חלל ישיבותחלל ישיבות בקונספט ייחודי. תכנון ועיצוב: שלומית זלדמן. צילום: עמית גושר

 

חלל ישיבות צעיר ותוססנאמן לתפיסת העיצוב הצבעונית, הצעירה והתוססת של החברה. תכנון ועיצוב: שלומית זלדמן. צילום: עמית גושר

מיתוג כהשראה


מתחם העבודה של BE ALL עוצב על ידי ורד גינדי, אשר הקפידה על יצירת סביבת עבודה אישית המצטיינת בשמירה על פרטיות ושקט באמצעות בידוד אקוסטי מתקדם. במתחם הושם דגש על סביבת עבודה ירוקה המנצלת את אור היום, במטרה לייצר חיסכון אנרגטי יחד עם שימוש נכון בצמחייה. בעיצוב נעשה שימוש בחומרים מקוריים כמו בטון, ברזל, עץ, בדים ועוד. חדרי הישיבות במתחם עוצבו בשיתוף סטודיו לוקה ברוח ערכי המותג, ומציגים אלמנטים המתקשרים לחיבור בין אנשים, יצירתיות ומעוף. החדרים מציגים דמויות בולטות ומוכרות משלל תחומים, החל מספרות ועד מוזיקה, במטרה לעורר השראה במשתמשים. להשלמת המראה נעשה שימוש ביצירות גרפיטי אשר מעטרות את קירות המתחם ומכניסות מנה נוספת של הומור וקריצה.

 

חדר ישיבות צעירמיתוג ייחודי ומלא קריצה. חדר ישיבות BE ALL. צילום: אביב אברג'ל

 

חדר ישיבות BE ALLשילוב דמויות מעולמות תוכן שונים. חדר ישיבות BE ALL. צילום: אביב אברג'ל

לעבוד, להתפלל, לאהוב


חדר הישיבות במשרדי חברת ההפצה הבינלאומית, שתכננו האדריכלים דן והילה ישראלביץ, הוא רחב ידיים ומוצף באור טבעי ועל אף הצבעוניות הדרמטית שלו הוא מזמין ויעיל. לחלל שני שימושים מרכזיים – בשל אופייה הדתי של החברה חדר הישיבות משמש גם כחלל תפילה. חדר הישיבות הססגוני כולל ספרייה המורכבת מקופסאות בעומקים שונים, העשויות עץ צבוע וברזל שחור, אשר סודרו יחד בקומפוזיציה ייחודית. בתום תהליך תכנון אשר כלל ניתוח של צרכי המשתמשים בחברה, החליטו האדריכלים לתכנן חלל המשלב בתוכו שכבות שונות ומשחקי שקיפות, אשר תפקידם לייצר סינון והפרדה אקוסטית בין שתי המחלקות.

 הכדור הוא עגול 


ארנסט אנד יאנג, חברת ייעוץ פיננסי, עברה למשרדים חדשים המתפרסים על פני 12 קומות וכוללים גם חללי עבודה פתוחים. סטודיו לוקה הופקד על עיצוב הגרפיקה והאלמנטים התלת ממדיים השונים המככבים בחדר הישיבות ובכל אחת מהקומות. לטובת הפרויקט הסטודיו פיתח שפה אחידה החוזרת על עצמה בכל הקומות אך עדיין מאפשרת לכל קומה את הייחודיות שלה. כך גם חדר הישיבות בכל קומה קיבל אלמנט מעוצב תלת ממדי ייחודי ושונה. חדר הישיבות שלפניכם משלב כדורים צבעוניים אשר מוקמו על אחד הקירות בחדר, במראה דינמי ומשמח. הכדורים, המגיעים במגוון צבעים וגדלים, יוצרים עיצוב מעורר השראה ותפיסה קצת אחרת לחדר הישיבות המסורתי.

חדר ישיבות ארנסט אנד יאנגחדר ישיבות ארנסט אנד יאנג. עיצוב: סטודיו לוקה. צילום: אלינה יבטושנקו

אלמנטים תלת מימדמשלב אלמנטים תלת ממדיים. עיצוב: סטודיו לוקה. צילום: אלינה יבטושנקו

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מהמם
אהבתי מאד

בודק...