פרשקובסקי PRO – מצויינות בגמר בעולם המסחר

חברת פרשקובסקי PRO מתמחה בביצוע עבודות גמר בפרויקטים מסחריים וציבוריים. החברה רואה את עצמה כשותפה לדרכם של הלקוחות, ודואגת להעניק להם מעטפת מושלמת של שירותים מא' ועד גמר באיכות בלתי מתפשרת

עמית גושר

פרשקובסקי PRO היא הזרוע הביצועית של קבוצת פרשקובסקי הוותיקה, הציבורית והמבוססת אשר עוסקת בייזום ובניה למגורים ומסחר כבר שלושה דורות. פרשקובסקי PRO  מתמחה בביצוע עבודות גמר במשרדים, נכסים מסחריים, נכסים ציבוריים, מרפאות, בתי חולים ובתי מלון. השירות כולל ליווי צמוד וייעוץ אישי ומקצועי בכל שלבי התכנון, העיצוב, הבנייה, הביצוע ועבודות הגמר, וכן שירותי בדק לאחר השלמת העבודות. הודות לניסיון, אנשי המקצוע הידע והבקיאות,  החברה מבצעת בהצלחה עבודות בהיקפים משתנים ומורכבים ללא הגבלה של תקציב או סיווג.

תכנון וביצוע
1
חלל מעוצב
2



סביבת העבודה המקובלת משתנה בקצב מסחרר וזאת בהתאם לשינויים ומגמות בעולם העסקים והמסחר. בחברת פרשקובסקי PRO יודעים לענות על הצרכים המשתנים הללו, ולתכנן סביבת עבודה פונקציונלית וורסטילית שמתאימה לחברה בצמיחה. תכנון החלל מושתת על קו אדריכלי-עיצובי עכשווי, המשלב סגנון אורבני עם חומרים ומאפיינים טבעיים. התכנון והעיצוב לפי  פרשקובסקי PRO של סביבת העבודה המותאמת אישית, תורמים לעלייה במוטיבציה של העובדים ובתפוקה, ומחזקים את התדמית והמוניטין של החברה.

משרד מעוצב מודרני
3
חלל משרד מעוצב
4

חברת פרשקובסקי PRO קובעת סטנדרט חדש בביצוע עבודות גמר בעולם המסחרי. החברה מקפידה על בניה איכותית ושמה דגש על נושא הבטיחות באתרים. בנוסף, היא לא מתפשרת על איכות הביצוע, ונותנת מענה מקיף הכולל ייעוץ, עריכת פרוגראמה בהתאם לחלל, בניית לוחות זמנים ותקציב ועמידה בהם. כל עבודות החברה נעשות תוך תיאום מלא עם המפקחים ומנהלי העבודה. החברה גם דואגת לבצע סופרפוזיציה ולוודא את תקינותם של כל המערכות וכמובן דואגת לניקיון של  הפרויקט לפני מסירת המפתח. כל זאת במטרה להעניק ללקוח שקט אמיתי וקבלת נכס מושלם.

מסדרון משרד
5
חדר עבודה מעוצב
6

חברת פרשקובסקי PRO מעסיקה אנשי מקצוע מובילים בתחומם, מהנדסים, אדריכלים, מנהלי עבודה ומשתמשת בחומרים ובציוד בעלי תו תקן המותאמים לחדשנות המתבקשת. בנוסף, לחברה מחלקת בדק המספקת שירות מקצועי ומוקפד של תיקונים והתאמות גם לאחר מסירה.
"פרשקובסקי PRO מושתתת על יסודות של הגינות, יושרה, שקיפות ואמינות כלפי כל הגורמים בתוך החברה ומחוצה לה", מסבירים בחברה. "אנחנו מחויבים להוביל את הלקוחות בבטחה לעולם חדש של ביצוע עבודות גמר בהתאם לתכנון, לוחות זמנים ותקציב מוגדרים מראש, תוך הקפדה על ביצוע מדוייק עד מסירת מפתח לנכס מושלם". כפי שאומרים בחברה "הגעתם לפרשקובסקי PRO מצאתם משפחה ושותפים לדרך"

לאתר החברה >>

חדר עבודה מעוצב
7



תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...