השילוב המושלם: עיצוב משרדי חברת סייבר בתל אביב

חברת סייבר צעירה ביקשה לשלב בין סביבת עבודה משותפת לבין אזורים פרטיים, המאפשרים אינטימיות. העיצוב הצליח לייצר את התמהיל המדויק, והכל בעיצוב כיפי ומגניב

יואב פלד
יובל סמואלוב

 

 

חברת הסייבר Geoedge

המיקום: רמת החייל, ת"א
עיצוב פנים: יובל סמואלוב

חברת הסייבר Geoedge ביקשה לעצב את משרדיה ברמת החייל, תל אביב, כך שעובדיה יוכלו ליהנות מזמן עבודה משותף, וכן מאזורים המאפשרים אינטימיות ופרטיות. התוצאה משלבת באופן אופטימלי בין משרדים סגורים לחללי open space.

חברת הסייבר Geoedgeחלונות גדולים בכל הקומה מכניסים שפע של אור טבעי

משרדי החברה מתפרשים על פני קומה שלמה, הכוללת חלוקה לחדרים סגורים ואזורי עבודה פתוחים הנהנים מאינטימיות יחסית, ומחזקים תחושה של צוות ושל עבודה משותפת בקרב עובדי המחלקות השונות. לאורך הקומה כולה שולבו חלונות גדולים אשר מאפשרים ניצול מיטבי של אור טבעי בשעות היום, מלבד הכנסת אור טבעי, החלונות גם מעבירים מסר של שקיפות ופתיחות, מעודדים אינטראקציה בין עובדי החברה ומעצימים את התרבות הארגונית של החברה.

על מנת לשלב בין הרצינות המתבקשת מחברת סייבר המתפקדת כ"שוטר הטוב" של האינטרנט, לבין הדינאמיות, הקלילות והכיפיות האופייניים לחברת טכנולוגיה צעירה, נעשה שימוש בחומרים כמו בטון, חיפויי עץ  לצד כתמי צבע חזקים. הבחירה בחומרים פשוטים יחסית, והימנעות ממראה צעקני הייתה בחלקה תקציבית, ובחלקה אידיאולוגית בהתאם לרוח החברה. מחיצות קלות מפלטות אקריליות ממוסגרות בצבעים שונים נותנות את הטון בחלל כולו, הן מספקות פרטיות מסויימת לעובדים בחלל הפתוח, ומהוות אייקון ויזואלי חזק. הצבעוניות החזקה שלהן בולטת במיוחד של רקע סכמת הצבעים הכהה והמינימליסטית של שאר החלל.

חברת הסייבר Geoedgeחומרים כמו בטון ועץ, לצד כתמי צבע עזים, יצרו מראה דינאמי וצעיר

 

חברת הסייבר Geoedgeסטודיו LUKA אחראי על העיצוב הגראפי בפרויקט, אשר מוסיף שכבה של עושר וצבע בחלל כולו

 

חברת הסייבר Geoedgeכיאה לחברה צעירה בתחום שלא מפסיק להתפתח לרגע, המראה הנבחר הינו דינאמי ועדכני

עבודת עומק מול המעצב הגראפי של הפרויקט, סטודיו LUKA, הוסיפה שכבה משמעותית במיוחד של צבע, חיים ותוכן,  כאשר האלמנטים השונים מטעינים את המקום באנרגיות דינאמיות במיוחד. סכימת התאורה- מעיין מפת דרכים של פסי אור מרחפים-  מובילה את קו הראייה ואת המהלך הטבעי לכל אזורי המשרד. המטבחון והלאונג' מוקמו בנקודת המפגש של שני צירי התנועה המרכזיים בקומה, על מנת לאפשר זווית ראיה אליהם מכל נקודה בחלל ולעודד קשר עין ומפגשים בינאישיים.

חברת הסייבר Geoedgeהעובדים זוכים ליהנות משלל אפשרויות ישיבה ועבודה

 

חברת הסייבר Geoedgeבהתאם לרוח החברה נבחרו חומרים שקטים ופשוטים יחסית

 

חברת הסייבר Geoedgeמחיצות קלות מפלטות ממוסגרות בצבעים שונים מספקות פרטיות לעובדים בחלל הפתוח

 

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין אווירת סייבר

קראתי על המעצב ציפיתי להרבה מאוד יותר

העיצוב צריך לעמוד במבחן הזמן
לצערי אני לא רואה את הפלטות שורדות באפן מיטבי יותר משנה אחת...

בודק...