עיצוב בטרקלין: חלל עבודה חדש לאדריכלים ומעצבים בדרום

אזורי עבודה מעוצבים בעלי השראה יצירתית, ולצידם עולם תוכן של כנסים, הרצאות, השקות ותערוכות של חידושים מקצועיים - אלה הם רק חלק מהדברים שהטרקלין החדש והמעוצב מציע. יצאנו לראות

250,000
60 מ"ר
סטודיו שני כהן
סטודיו שני כהן

טרקלין המעצבים והאדריכלים

 

המקום: טרקלין המעצבים והאדריכלים, מרכז העיצוב דיזיין פלוס, דרך חברון 48 באר שבע

 

 

חשיבה יצירתית נולדת במקומות שנותנים לנו השראה ומוזה מתאימה. מתחם הטרקלין החדש בבאר שבע נפתח בדיוק למטרה זו. המקום מאפשר למעצבים ואדריכלים חללי עבודה מעוצבים ללא עלות (מותנה בהצטרפות למועדון חברים), שמציעים נוחות, מרחבי עבודה פתוחים וגמישות, יחד עם השראה עיצובית. יצאנו לראות מה המקום מציע.

 

מרכז העיצוב דיזיין פלוס

מטרת העל הייתה לייצר חלל מעורר השראה בעזרת אלמנטים פשוטים ותחכום, בתקציב נמוך ותכנון יעיל. על כן, לחלל נתפרה קונסטרוקציית פלדה חלודה, שנוצרה בעזרת טכניקה לעצירת ושימור החלודה הקיימת, וזו הפכה לאלמנט דקורטיבי מרכזי בחלל. למעשה, הקונסטרוקציה המתכתית גם  משמשת כקיר הפרדה שמחלקת באופן יעיל את החלל ויוצרת משרד פנימי, ופינות ישיבה ועבודה מפוצלות.
מלבד זאת, הקונסטרוקציה משמשת גם כספרייה מרכזית המאגדת ספרות מקצועית, שמתעדכנת בחומרים בינלאומיים בתחום. כמו כן, היא משמשת גם כספריית חומרים מגוונת, השמה דגש על מתן פתרונות חסכוניים לבית ובכלל. בידוד אקוסטי נעשה בעזרת הפריטים הדקורטיביים והמקצועיים המונחים על מדפיה. שילוב של לוחות מתכת מחוררים מאפשרים שימוש בהם כלוח מודעות או ככלי ארגוני ליצירת פרזנטציות וכן לעריכת תצוגות מתחלפות של אמנים.
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
שילוב של חומרים, מהאלמנט המתכתי דרך ריהוט עץ או פינות ישיבה על טהרת הטקסטיל, לצד אלמנטים מבטון וחומרים תעשייתיים, נותנים גיוון עיצובי תוך שמירה על הרמוניה בחלל. במקום נוצר דיאלוג בין העולם הישן והקלאסי, שמתבטא באלמנטים כמו מכונת כתיבה עתיקה, צעצועי עץ נוסטלגיים, וריהוט קש ועץ מהעבר, לבין עיצוב מודרני וחדשני המתבטא בשימוש בחיפויי קיר תלת מימדיים, תמונות צבע מודרניות ושילוב טרנדים אורבניים בצורה מושכלת.
 מרכז העיצוב דיזיין פלוס
הרצפה חופתה בחמישה סוגי עצים שונים שנצבעו בצבעים הקיימים בחלל, ובכך היא משמשת כחוט המקשר שיוצר הרמוניה בחלל. התקרה מצדה פועלת כמסגרת צבע ממתנת, כאשר בעזרת חיפוי לוח מתכת שחור חרוט  מתבצע סינון האור ופיזורו בזוויות וצורות שונות. וכך היא הופכת לאלמנט דקורטיבי. במבט מעלה, אל התקרה, מתקבלת למעשה תמונה מעניינת בזכות עצמה.
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
חלוקת החלל מספקת לטרקלין מספר צרכים עיקריים הנובעים מתהליך עיצוב ותכנון – פינות אינטימיות, אזורי ישיבה פתוחים לסיעור מוחות ופגישות בין אנשי מקצוע ולקוחות, ואף מרחבי עבודה ממוחשבים לעבודה על תוכנות תכנון ועיצוב מתקדמות. בנוסף, קיימת נישה בעלת ערך מוסף המשמשת  גם כחלון ראווה, בה מעצבים שונים מציגים את פועלם וכן זוכים לקרדיט בתצוגה מתחלפת שהופכת לחלק פעיל מהטרקלין, הנותן פלטפורמה לקידום אמנים.
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
מרכז העיצוב דיזיין פלוס
רשימת ספקים חלקית: 
פרטי ריהוט ועיצוב – שמרת הזורע, ביתילי
תמונות – nanopics
שרפרי בטון -בוטיק בטון, שמרית כספי
כסאות מתכת – מיקי מן , סטודיו fe
אריחי בטון – eco  בטון אדריכלי
מטבח – מטבחי זיו
צבעים – נירלט
WISHBONE  הקמה וביצוע
רהיטי עץ ממוחזר – ארי שומרון
שוקילי
Carpetisem
כוכב סולריס
טמבור
דוד יצחק מעצב תאורה
ראסט
Shabloona

 

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יופי של עבודה! אהבתי מאוד!!!

בלגן נוראי בעיניים!
ברעיון זה מקסים וצבעוני,אבל רק בדקות הראשונות.... אחר כך הבלגן הצבעוני לא מפסיק לרקוד בעיניים, איך אפשר להתרכז ככה?

מקסים!!
יישר כוח העיצוב חי וחדשני ביותר ביג לייק!!

בודק...