צעיר, קליל וייצוגי: עיצוב משרד עורכי דין עם רוח שונה

למרות הייצוגיות והרשמיות הנדרשת ממשרד עורכי דין, לא תמיד חייבים שהעיצוב בו יהיה שמרני ומאופק. המשרד שלפניכם הוא דוגמא לאחד כזה שמנסה להשתחרר מעול התיקים

80,000
80 מ"ר
נעמה זהר - תכנון ועיצוב פנים

העסק: משרדי עו"ד אפרת לוי-יצהרי

המקום: נתניה

 

כשמדברים על משרד עורכי דין, הקונוטציות הראשונות שעולות הן ייצוגיות, שמרנות, אלגנטיות וקפדנות. ואכן, רצוי שבעיצוב משרד עורכי דין יקחו בחשבון את כל המרכיבים הללו ביצירת האווירה. המשרד שלפניכם בהחלט כיוון לאווירה זו, אבל ביקש מהמעצבת להוסיף טוויסט קטן – וליצור משרד עם רוח מודרנית, צעירה וקלילה, ועם זאת – ייצוגית, כשהכל במסגרת תקציב מוגבל של כ-80 אלף שקלים.

 

עיצוב משרד

 

נתוני הפתיחה של חלל המשרדים, ששימש במקור כחלק ממשרדי עיריית נתניה, לא היו טובים. הוא הוזנח מאוד עם השנים, ולכן הוחלט להתחיל עם דף חלק ולתכנן מחדש את החלוקה של החלל לטובת המשרד, כך שלא ישאר זכר לחלל החשוך שהיה לפניו.

 

מגבלות נוספות שהיו במקום: גובה חלל נמוך של 2.2 מטרים; מקורות אור טבעי מצומצמים, שמסתכמים בשני חלונות בלבד; ומבנה יחסית צר של החלל. כדי להתמודד עם מגבלות האור וכדי להקנות מראה פתוח ואוורירי יותר לחלל, הוחלט להשתמש בדלתות אלומיניום וזכוכית, כדי שיעבור כמה שיותר אור טבעי בין כל החדרים.

 

עיצוב משרד

 

מעבר לחלוקת החלל מחדש לאיזור קבלה והמתנה, חדר ישיבות, פינת מטבחון ואחסון, שירותים, ו-3 משרדים לעורכי הדין, שיפוץ החלל היה מקיף וכלל גם את שדרוג תשתית החשמל, החלפת החלונות ומערכת מיזוג האוויר והלבשת ועיצוב החלל עד לפרט האחרון.

 

כך, לעיצוב המשרדים נבחר סגנון מודרני עם נגיעה סקנדינבית, הנע בין גוונים נקיים כמו שחור, אפור ולבן, לבין נגיעות של צבע, המוסיפות עניין בחלל ומשקפות את האווירה הצעירה של המשרד, לעומת משרדי עורכי דין טיפוסיים שנוטים לעיצוב מסורתי ושמרני יותר.

 

חדר משרדי

 

אתגר נוסף שהעיצוב ניסה לענות עליו היה הצורך במקומות אחסון רבים, בשל קיומן של תיקיות וקלסרים רבים, הכה מזוהים עם משרדי עורכי דין. לשם כך, תוכננו פתרונות אחסון רבים בחלל – דלפק קבלה שתוכנן בהתאמה אישית ונישות בנויות מגבס, המכילות מקום רב ונסגרות באמצעות דלתות זכוכית.

עיצוב מברזל
חדר המתנה במשרד
חדר ישיבות מעוצב
חדר המתנה במשרד
חדר מנהל מעוצב
המשרד לפני:
שיפוץ
שיפוץ
שיפוץ
תכנון המשרד לפני:
תכנית לעיצוב מטבח
תכנון המשרד אחרי:
תכנון משרד
רשימת ספקים חלקית:
ריהוט – Ikea, United seats, New-Office
אלומיניום – א.ע תעשיות אלומיניום, נתניה
פתרונות הצללה – אורגד
אקססוריז (חלקיים) – URBANICA
תאורה – אור-עד, Collectie
553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב משרד עו"ד
עבודה יפה ונקייה ו..לא יקרה!

יפה מאוד
חסר קצת סטיילינג, תמונות או קישוט אחר, אולי וילונות בחדרים

תודה על הכתבה
תודה על הכתבה, לכל המעצבים.

בודק...