שיפוץ משרד בעשרה צעדים

חברת פרשקובסקי PRO, המתמחה בעיצוב ושיפוץ משרדים, מסבירה איך עושים את זה נכון

חברות רבות מחליטות לשפץ את משרדן או לעבור למשרד חדש. לעיתים ההחלטה הזאת נובעת מהצורך להתאים את החלל לצרכים המשתנים של החברה, או כדי לתקן ליקויים שנוצרו מבלאי טבעי. בפעמים אחרות שיפוץ המשרד נועד לייצר סביבת עבודה נעימה עבור העובדים, וליצור רושם נכון ועדכני עבור לקוחות פוטנציאלים. כך או כך, שיפוץ משרד וחידושו הינו כלי חשוב לצמיחה של החברה, לעליית המוטיבציה והתפוקה של העובדים, ולחיזוק התדמית והמוניטין של החברה.

עיצוב משרד

שיפוץ משרד וחידושו הינו כלי חשוב לצמיחה של החברה

שיפוץ משרד וחידושו הינו כלי חשוב לצמיחה של החברה
עיצוב משרד

שיפוץ משרד וחידושו הינו כלי חשוב לצמיחה של החברה

עיצוב משרד

חברת פרשקובסקי PRO, המתמחה בעיצוב משרדים, זיהתה את המכשולים העומדים בפני ארגון שמעוניין לשפץ את משרדו. כדי להתגבר על מכשולים אלה, היא מציעה שירות כולל מא' עד גמר – החל ממציאת המשרד, דרך התכנון השיפוץ שלו, וכלה במסירת המפתח למשרד מושלם.



עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד
עשרת השלבים לשיפוץ משרד

 

שלב ראשון: מציאת הנכס המותאם לצרכים שלכם

איתור הנכס מתחיל במפגש הכרות אישי עם הלקוח ובזיהוי הצרכים שלו. בהתאם לכך, ניתן למצוא עבורו את המשרד האידיאלי מבחינת המיקום, השטח והמחיר.

שלב שני: עריכת פרוגראמה בהתאם לקונסטלציה הפיזית של החלל

כדי להתאים את המשרד באופן אופטימלי לכמות העובדים ולאופי העבודה של הארגון, יש להקדיש תשומת לב רבה לשלב עריכת הפרוגראמה. מדובר בשלב קריטי אשר דורש בקיאות ומיומנות. הצוות המנוסה של פרשקובסקי PRO יודע לשאול את השאלות המנחות ולספק טיפים והמלצות, ולבצע ביחד עם הלקוח אפיון מיטבי של צרכי הארגון.

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד
עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

שלב שלישי: תכנון ועיצוב המשרד על ידי המובילים בתחום

באמצעות צוות מעצבים מומחים בתחום, מתכננים במדויק את חלוקת החלל כדי להעניק ללקוח סביבת עבודה המותאמת לו באופן אישי. תכנון המשרד מתייחס לצרכי הארגון בחדרי העבודה, בחללים המשותפים, בחדרי הישיבות, במטבח, וביתר החללים. בכל חלל מוקדשת מחשבה למיקום הרהיטים ולתכנון התאורה והתשתיות, והכל תוך הקפדה על הדרישות והצרכים של הארגון.

שלב רביעי: סופרפוזיציה – בדיקה ותיאום בין כלל המערכות

תכנית העבודה מתייחסת למערכות מרובות הנמצאות בחלל, כמו מיזוג אויר, תאורה, תקשורת, חשמל, אינסטלציה ועוד. כדי לאפשר ביצוע נכון ותקני ולמנוע תקלות וליקויים, בטרם מתחילה העבודה, מוודאים כי התשתיות של כלל המערכות נמצאות במיקום הנדרש ושאין התנגשות ביניהן.

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

שלב חמישי: בניית לוחות זמנים והגדרת תקציב

"עקב האכילס" של כל פרויקט בנייה, ובענייננו שיפוץ משרד, הינו הגדרות לא מדויקות של לוחות זמנים ותקציב. טעות בתכנון הזמנים והתקציב, עלולה לגרור עלויות גבוהות ונזקים רבים. לאחר שנים של ניסיון בתחום, פרשקובסקי PRO מציעים מסגרת קשיחה ומוגדרת מראש של לוחות זמנים מתחילת העבודה ועד למסירת מפתח. כמו כן הם קובעים ביחד עם הלקוח תקציב מלא לשיפוץ המשרד עד לרמת הריהוט והאבזור.

שלב שישי: ליווי של יועצים מובילים, כולל טיפול ברישוי במידת הצורך

בשיפוץ משרד חדש, ופעמים אף בשיפוץ משרד קיים, יש צורף לקבל היתרים מהרשויות הרלבנטיות בהתאם לאופי העבודות. מהסיבה הזאת, התכנית והמפרטים נעשים בתיאום מלא ובהתאם להנחיות של יועצים מובילים בתחום, אשר מסייעים גם בקבלת הרישיונות הנדרשים לצורך הפעלת המערכות ואכלוס המשרד.

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

שלב שביעי: שיפוץ המשרד בתיאום מלא בין המפקחים ומנהלי העבודה

לאחר התכנון חשוב להעסיק קבלן שיפוצים או חברה לשיפוצים ועבודות גמר הרשומה במרשם הקבלנים ובעלת הסיווג הנדרש לביצוע העבודות. חשוב לתאם ציפיות ולוודא מול הקבלן כי ביכולתו לבצע את השיפוצים או עבודות הגמר בהתאם לתכנית, המפרטים, מסגרת התקציב ולוחות הזמנים. בנוסף, חשוב למנות מפקח ומנהל עבודה שיהיו אחראים על צוות העובדים ועל קבלני המשנה השונים. תפקידם יהיה לוודא כי ביצוע העבודות תואם לתכנית שנקבעה, וכי נעשה שימוש בחומרים איכותיים העומדים בתקנים הנדרשים.

שלב שמיני: בחירת חומרים ותיאום אספקתם בהתאם לשלבי הפרויקט

ב-פרשקובסקי PRO מקפידים על שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים המוכרים בתחום. שימוש בחומרים נכונים ואיכותיים משפיע הן על נראות המשרד, והן על צריכת האנרגיה והעמידות, ומהווה חסכון משמעותי לטווח הארוך.

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד
עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

שלב תשיעי: תמיכה והכוונה ברכישת ריהוט משלים ואביזרי גמר

צוות המעצבים של פרשקובסקי PRO מלווה את הלקוח בכל אחד משלבי התכנון והביצוע עד לתוצר הסופי. בין היתר הם דואגים לבחירת הצבעים בחלל, לחיפויי הקירות ולרכישת הריהוט. כמו כן הם דואגים לשלב בין האלמנטים השונים במשרד, כדי ליצור שפה אחידה בחלל שתתאים לאופי העובדה, לצוות העובדים ולקהל הלקוחות.

שלב עשירי: הפעלת המערכות ווידוא תקינותם, ניקיון סופי ומסירת מפתח

בשעה טובה, לאחר שהושלמו תכניות העבודה והביצוע, וטופל כל נושא הרישוי, הגיע שלב הפעלת המערכות ונוודא תקינותם. צוות העובדים של פרשקובסקי PRO עובר על כל המערכות, ולאחר מכן גם דואג לבצע ניקיון יסודי. באופן הזה, כאשר הלקוח מקבל את המפתח, מצפה לו משרד נקי ומאורגן שתואם באופן מלא את צרכיו.

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

לאחר מסירה

חברת פרשקובסקי PRO מקפידה על בניה איכותית ועל שימוש בחומרים מצוינים. יחד עם זאת, אין בניה החפה מליקויים, ולפעמים רק לאחר האכלוס והפעלת המערכות באופן רציף מתגלה הצורך בביצוע שרותי בדק שונים. לצורך כך, מעסיקה החברה צוות ייעודי לטיפול בפניות בקשר לתיקוני הבדק. הצוות דואג לטיפול מלא – מקבלת הפניות ועד לתיאום וביצוע התיקונים באופן מקצועי ומהיר, והכול תוך התחשבות בכך שמדובר במשרד מאוכלס ופעיל.

לאתר החברה >>



עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

עיצוב משרד

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...