לילה טוב: חנות הקונספט הראשונה בארץ לחדרי שינה

אין כמו שינה טובה כדי להתחיל את היום עם מרץ ורעננות. לקבלת השינה המושלמת חשוב שהמזרן יהיה איכותי ומפנק, ובמקביל שחדר השינה יהיה מעוצב, כדי שנקבל חווית עיצוב נעימה ומזמינה בחדר השינה. קבלו את חנות הקונספט המעוצבת של המזרונאים, 700 מ"ר של חדרי שינה מעוצבים

כשליש מהחיים שלנו אנו מעבירים בחדר השינה, לכן אנו משקיעים הרבה בבחירת המזרן הנכון ובבחירת העיצוב המושלם לחדר השינה שלנו. הקמת חנות הקונספט לחדרי השינה המעוצבים, התחילה משיפוץ קטן אשר תוך כדי תנועה הפך לגדול. בזכות העיצוב של רינת ברוך עם הקונספט של החלל הפתוח, כל מי שנכנס רואה מיד את אולם התצוגה במלואו, המעוצב בסגנון מודרני עד החלק האחורי שלו, ברחוב הלח"י בבני ברק, מעוז העיצוב.
שנישאל שובל לוין, מנכ"ל החנות, על מה ולמה השינוי, שכן רשת המזרונאים קיימת כ-35 שנה וידועה כמותג המתמחה במזרנים איכותיים, ומוצריה עשויים על ידי טובי היצרנים בארץ ומיובאים מכל העולם.
שובל הסביר כי החליטו למנף את היכולות הטכניות של החברה ולתת לצרכן אפשרות לקבל מוצר שלם, כלומר חדרי שינה קומפלט, ולדבריו: "לקחנו את הסניף ושדרגנו אותו, עדיין נמכרים כאן מזרנים, אך הדגש הופנה לחדרי שינה מעוצבים באינספור אפשרויות ושילוב בין חומרים: עץ, אבן, עור וברזל, שימוש בחומרים מתקדמים, וכמובן דגש חזק על עיצוב מעודכן. אנחנו מקפידים להיות בכל התערוכות המרכזיות בעולם בתחום העיצוב, וכמובן שאנו מספקים פרטי נגרות משלימים לחדר השינה, כמו ארונות, שידות, קונסולות וכדומה. היום, על מנת לאפשר לקהל המקצועי מנעד גדול יותר, החלטנו להביא חדרי שינה מטריפים של המותג איטלקי הידוע באיכותו conte מבית golden night, כך שכל לקוח יוכל למצוא את חדר השינה המתאימים לו."
  חדר שינה מעוצב
מיטה צהובה
 מעצבת הפנים רינת ברוך על הפרויקט:
"הכול התחיל משיפוץ קטן ותוך כדי תנועה הפך גדול, מה שהפך את כל העסק ל"חגיגה" עבורי. מה שהנחה אותי היה הרצון ליצור חלל גדול, מאוד אהבתי את הרעיון היות ואני מעדיפה חללים פתוחים, שאליהם כל מי שנכנס משמיע את קריאת ההתפעלות "וואו". על מנת להגביר את הרושם, השתמשתי בקיר כוח המורכב מלוחות ברזל שחורים, והכנסתי אלמנטים חדשים .
היה לי מאוד חשוב מבחינה עיצובית שכל מי שנכנס רואה את החנות עד החלק האחורי שלה. והכי שימח אותי בפרויקט הזה היה החופש ביצירה שניתן לי, הרגשתי שסומכים עליי, ושיש לי חופש להביע את עצמי, והתוצאות מדברות בעד עצמן, חלל בסגנון מודרני מרשים שלא ראו כמותו בארץ בתחום חדרי השינה."
 חדרי שינה
חדר שינה שחור
 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...