תכנון ועיצוב פנים' חייב להיות מותאם לגודל וסטטוס המשפחה, הצרכים, הרצונות, סגנון החיים וטעמם האישי של הדיירים. איך אפשר ליישם זאת כשמדובר בנכס שנועד להשקעה ודמותם של הדיירים לא ידועה? מניסיון בפרויקטים רבים המעצבת ענת וייסברג פיתחה תיאוריה מושלמת המסייעת לה בתכנון, בעיצוב פנים ובשיפוץ של דירות ובתים להשקעה.
חדר שינה בדירה שמיועדת להשקעה
אם אין דיירים יוצרים אותם
נאמנה למוטו שלה, שמהווה את בסיס ראשוני למקור ההשראה, ענת בונה בעיני רוחה את דמותם של הדיירים. בהתאם לליהוק אותו בנתה בדמיונה, היא מעצבת את התפאורה ליצירת הצגה מושלמת, שלכל אורכה שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על בניית דמותם של השחקנים בסצנת העיצוב הם הסביבה, וגודל הבית. לדוגמה: דירה קטנה יכולה להתאים לרווקים, או זוגות שחלקם עובדים מהבית. בהתאם לכך, פינת עבודה מדוייקת יכולה להוות את התמריץ לרכישת הדירה. לעומת זאת, בית או דירה גדולה, מתאימים למשפחה עם ילדים שגם מרבים לארח. במילים אחרות, עיצוב פנים העשוי במחשבה תחילה, יהיה הגורם בגינו לקוחות פוטנציאלים ישכירו או ירכשו את הנכס.