מה הופך כל פרויקט של אמילי ריבק לכדי עיצוב ייחודי

לדעתה, עיצוב פנים מהווה קרקע פורייה ליצירת איכות חיים גבוהה ספציפית בכל משפחה. כל פרויקט שמבוצע על ידה הוא עיצוב ייחודי שאין שני לו

חן אליהו אמילי ריבק
חן אליהו ואמילי ריבק
אמילי ריבק
אמילי ריבק

אמילי ריבק הממותגת כאדריכלית עיצוב פנים, מעצבת והום סטייליניג, גילתה את התשוקה לעיצוב עוד בשחר נעוריה. עם תום לימודיה המקצועיים, מתוך רצון להגשים את חלומה האישי. ובמקביל, לממש חלומם של רבים אחרים, היא פתחה את הסטודיו שלה לפני למעלה מעשר שנים במודיעין עיר מגוריה. דוגמה לכך:

סלון בהשראת עיצוב ניו יורקי 

קווים נקיים, על רקע של קיר אפור כהה ספה לבנה, תמונות ציפורים וטיפוגרפיה ממסוגרים במסגרות שחורות במרכז שולחן שנראה כמרחף

 

סלון בסגנון ניו יורקי

סלון במראה ניו יורקי

3

מאז ועד היום כשמאחוריה רשימה של לקוחות מרוצים, היא רואה בכל פרויקט ופרויקט הצלחה כפולה. הראשונה והמשמעותית ביותר מתבטאת ביכולתה להעניק ללקוחותיה את מקום המגורים המתאים להם ביותר בו הם מרגישים הכי בבית. השנייה, היא חורטת על דגלה מימוש נוסף שמעשיר את המותג שלה. emili.  דוגמה :

חדר רחצה במראה אחיד עם תחושה של חיבוק 

אריחים גדולים ודקים של גרניט פורצלן מחפים את כל קירות חדר הרחצה. על הרצפה הבהירה "שטיח" שהוא למעשה מסגרת עשויה מהחומר המחפה את הקיר.

חדר רחצה מודרני

חדר רחצה מחופה כולו בחיפוי דמוי שיש

2

משרדה של אמילי מתחמה במגוון רחב של פרויקטים, כשאיכות ועמידה באתגרים עיצוביים מהווים את המכנה המשותף לכולם. אמילי מקפידה להכיר לפרטי פרטים את האנשים להם היא עומדת לעצב את ביתם. היא שואבת מדבריהם וגם ממה שהם לא אומרים את המתאים להם ביותר. מציגה בפניהם את הקונספט שהוכן ספציפית עבורם, ועם הסכמתם עורכת להם תוכניות והדמיות. דוגמה:

מטבח כפרי אלגנטי עם נגיעות וינטג' 

מטבח בסגנון כפרי עם מראה עשיר. בחזית ארונות המטבח הצבועים בגוון לבן שמנת שולב פרזול בסגנון וינטג' והתאמה נבחרו גופי התאורה.

מטבח כפרי

מטבח כפרי בגוון לבן שמנת

1

מכאן היא יוצא לדרך ארוכה בה היא מפעילה את כל הידע שרכשה וטעמה האישי כשהם מכוונים למטרה אחת להעניק לכל אחד ואחד מהלקוחות, אם הם בעלי בית פרטי, דירה, חדשים או ישנים את המותאם להם ביותר. כל זאת היא עושה כשהיא חופשיה מכבלים של סגנון מסוים המזוהה אתה, אלא בהתאמה מלאה לציפיותיהם ואופיים של לקוחותיה.  דוגמה:

אקלקטיות במלוא מובן המילה

החל מתקרת הקורות הלבנה, דרך קירות הבריקים, עובר את השטיח בדוגמה קלאסית ועד האי במטבח בעיצוב מודרני , מעיד על כך שלאקלקטיות אין גבול כל עוד היא נעשית במינון נכון וטעם טוב.

עיצוב אקלקטי

סלון מועצב בסגנון אקלקטי

7

מתוך חשיבה לעתיד, אמילי מקפידה שהעיצובים שלה יהיו על זמניים. במידה ומעורר הצורך לשלב בעיצוב אלמנטים טרנדיים, היא בוחרת או מעצבת כאלה שבקלות אפשר להחליף אותם באחרים כשפג תוקפו של הטרנד. דוגמה:

חדר שינה קלאסי ואינטימי

חדר שינה עם רצפת פרקט מרשימה, המיטה וספסל הישיבה למרגלותיה בעיצוב קלאסי, את הטפט שבגב המיטה, או את גופי התאורה ויצירת האומנות בקלות אפשר להחליף ובכך להעניק לחדר מראה חדש לחלוטין.

חדר שינה אינטימי

חדר שינה אינטימי

5

אמילי שמתחילה את הקשר שלה עם לקוחותיה מהשלב הראשון של היכרות עמוקה, ממשיכה ללוות אותם לאורך כל הדרך עד התוצאה הסופית שתמיד קולעת במדויק לטעמם ומממשת את כל ציפיותיהם. דוגמה:

חדר רחצה להידוק הזוגיות

חדר רחצה גדול הותאם לזוג דיירים שלא נפרדים גם בחדר הרחצה. שני כיורים  מקלחון לשניים ותאורה ייחודית בתקרה, אין פלא שהם לא רוצים לצאת מחדר הרחצה המפואר.

חדר רחצה זוגי

חדר רחצה שמיועד לשניים

4

מה עובר כחוט השני בין כל התמונות?

אם תגלגלו חזרה ותסתכלו שוב על התמונות, תגלו דיוק מרבי, התאמת כל פרט ופרט לקונספט העיצובי שנבחר חדרים מטופלים מרצפה עד תקרה, ובכול אחת מהתמונות בולט העיצוב הייחודי. מה שכן מחבר בין כולם היא התייחסות של אמילי לקירות. זה מתבטא בחיפויים מלוחות שיש וגרניט פורצלן, דרך בריקים וטפט ועד צביעה בגוון ייחודי שמשפיע  על עיצוב החדר כולו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...