אז מה אם היא זמנית: עיצוב דירת דופלקס שכורה בכפר סבא

כדי לא לוותר על איכות חיים גבוהה לא נשברו קירות, אבל הדירה הולבשה מן היסוד מתוך מחשבה להעביר את הרהיטים והאביזרים יחד עם המשפחה לבית הבא

180 מ"ר
רוני שני פלדשטיין

הדיירים: משפחה בת 5 נפשות + כלב

המקום: כפר סבא הירוקה

 

לפני שכירת דירה עורכים הדיירים הזמניים בדיקות מקיפות הבוחנות את הסביבה, את התנאים, את כדאיות המגורים בדירה ולפעמים אפילו את השכנים. מי שהסביבה המעוצבת בנשמתו, יערוך בדיקה נוספת לפני חתימת חוזה, והיא הפוטנציאל הגלום בדירה מבחינה עיצובית. לפני סגירת קצוות בדופלקס בן חמישה חדרים בכפר סבא היה חשוב לדיירת לדעת, אם היא ובני ביתה יוכלו לחיות בו באיכות חיים גבוהה ובצורה נעימה על אף השכירות. לאחר בדיקה עם המעצבת נחתם חוזה השכירות לתקופה של חמש שנים, ופרויקט העיצוב יצא לדרך.

 

 

מכיוון שהדירה היא בשכירות ותקציב העיצוב לא היה גבוה, ההחלטה הראשונית הייתה להשקיע ברהיטים ובדברים הניתנים להעברה עתידית ופחות בשיפוץ החללים עצמם. יחד עם זאת, היו פרטים שעליהם לא ויתרו, כמו הטפט הצהוב לחלל פינת האוכל, שהקפיץ את כל החלל וחיבר בין הצבעוניות השונה של החללים הציבוריים בבית. הקו המנחה בתהליך היה ליקוט פריטים מיוחדים, צבעוניים ומרגשים, שמצד אחד שלא יהיו סטנדרטיים ומשעממים, ומצד שני שלא יתחרו זה בזה, אלא יצרו קו עיצובי נעים והרמוני.

 

בשלב חלוקת החדרים ניתנה לילדים אפשרות לבחור את החדרים, וההחלטה נפלה על החדרים בקומה העליונה של הדופלקס. עבור התינוק נבחר החדר הצמוד ל-master bedroom של ההורים, והעיצוב יצא לדרך.

 

בואו לסיור בדירה המחודשת:

 

שולחן עץ גדול לעבודה במטבח

 

טפט מגניב צהוב לבן

 

סלון בסגנון יווני

 

מראה דמוי חלון

 

מגירות ביתילי

 

חדר שינה הוריםמאסטר bedroom להורים

 

תמונה לחדר שינהמאסטר bedroom להורים

 

ארגז של קפטן אמריקהחדר הבן

 

ארון עץ לבןחדר הבן

 

חדר עבודהחדר עבודה

 

הבית לפני:

בית לפני שיפוץכך קיבלו הדיירים את הדירה

 

רשימת ספקים חלקית:

מטפטים כפר מל"ל

קדם – כפר מל"ל

ה.חבושה – הוד השרון

האוס אין

באני בי

אי די דיזיין

שוק הפשפשים

ביתילי

אתר יד2

מרכזית
14 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא יודעת למה, אבל זה סתם אוסף רהיטים שמונחים יחד.

אני מעריכה אנשים שמכבדים את המקום שבו הם גרים
גם אם הוא בשכירות, לא מקובל עליי אנשים שמרהטים דירה שכורה ברהיטים שנאספו מכל הבא ליד בטענה שמדובר בדירה שכורה. כל הכבוד! זה נסלח כשמדובר בסטודנטים ולא כשמדובר במשפחה

מגובב לגמרי. איפה העיצןב??!

סתמי. בשביל זה לא צריך מעצב.

משעמם ונדוש
זה לא שהדירה לא נראית טוב, הכל נעים וסבבה, כמו מיליון דירות ישראליות אחרות באותו סגנון, ללא שום יחוד או אמירה אישית.... פיהוק

מאיפה המראה?

מראה
מאיפה המראה?....

המראה
היי את המראה ניתן לרכוש בביתילי ;)

עיצוב מקסים.. מאיפה הטפט?

נעים וביתי
יופי של בית. משרה תחושה נעימה ולא מנסה להיות טרנדי ומתיפיף. לא מבין את המקטרגים... כמי שעוסק בעיצוב כבר 3 עשורים ,אני אוהב בתים שלא מנסים להמציא עצמם מחדש אלא פשוט משרים תחושה נעימה וביתית.

מקסים
מקסים

הפתעה נעימה
יופי של עיצוב הדירה, הפתעה נעימה ציפתה לי כשראיתי בחדר הבן בפינת המחשב את הכסא התכלת שאני צבעתי!!! זה משתלב כל כך יפה ברקע!

הקיר ליד המטבח
הייתי שמחה לקבל פירוט ממה עשויי הקיר עם הדפים הלבנים והאור ליד המטבח

צבע הקיר בחדרי השינה
אשמח לפירוט מספרי הצבע בהם השתמשו. תודה

בודק...