אפקט ה-WOW: רהיטי "הום 21" משדרגים את חווית המגורים בדופלקס המרהיב

לופט מדהים במנהטן או דירת דופלקס כאן אצלנו ישראל? מעצב הפנים רועי לוי יצר עבור בני זוג ברי מזל בית בהשראת הלוקיישנים המפנקים ביותר בעולם. בכדי לשדרג את חווית המגורים, ולהעניק לחללים מראה מלא סטייל ושיק, בחר להשתמש בפרטי ריהוט מבית "הום 21" והתוצאה, כפי שמיד תראו, חלומית.

235 מ"ר
אלעד גונן
רועי לוי
רועי לוי

עבור: זוג להם ילדים בוגרים

המיקום: מודיעין

מסתבר שלא חייבים לארוז מזוודה, לעלות על מטוס ולנדוד למחוזות רחוקים כדי ליהנות מעיצובים קוסמופוליטיים משגעים, שעד לא מזמן זכינו לראות בעיקר בחו"ל. דוגמה לכך היא דירת דופלקס שעברה לאחרונה מתיחת פנים של ממש. בעליה פנו למעצב הפנים רועי לו, שיצר עבורם סביבת מגורים מתוכננת בקפידה ועוצמתית וניכר שהמעצב המוכשר לא דילג על שום פרט.

עיצוב קוסמופוליטי מוקפד ואיכותי כאן אצלנו בישראל

רועי-לוי-מותאם-800.jpg

"הדירה גדולה ומרווחת במיוחד ומשתרעת על פני  235 מ"ר. היא ממוקמת בבניין ישן ולאחרונה עברה שיפוץ מאסיבי בכדי שתתאים לצרכים, לטעם ולמאווים של בעליה", מסביר לוי. "הקו שהנחה אותנו לאורך התהליך היה' לייצר עבורם מרחבי מחיה פונקציונליים, מוקפדים ומנוצלים היטב במראה מודרני ונקי. בני הזוג מרבים לארח לכן יצרתי עבורם חלל ציבורי נוח ומרווח ובו סלון, מטבח ואזור לפינת האוכל. באגף הפרטי ממתינים להם שלושה חדרי מאסטר מרווחים ומפנקים וחדר ארונות גדול ומאובזר".

תכנון פונקציונלי ומוקפד בסגנון מודרני-נקי

רועי-לוי-מותאם-800_2.jpg

לוי יצר עבורם בית מודרני ועוצמתי, ועם זאת חמים, מכיל ומזמין: "החיבור המדויק בין צבעים, חומרים וטקסטורות הוא שיצר את המראה ההרמוני ושיווה לדירה מראה אלגנטי ומסוגנן, מעט יוצא דופן בנוף המקומי. הקפדתי לעבוד עם פריטים ואלמנטים במסות ונפחים מדויקים ובסילואטות נכונות שיחמיאו לחלל. כך למשל פינת אוכל מושלמת מבית 'הום 21', לה פלטת פורצלן אובלית במראה שיש טבעי שנחתכה ב- CNC- טכנולוגיה שמקנה לה מראה מינימליסטי, מדויק ואוורירי. צורתן המעוגלת של הרגליים המתכתיות מקנה לפינת האוכל מראה מונומנטלי, כמעט פיסולי. את הלוק המרשים משלימים כיסאות מתכת מרופדים בד טבעי".

פינת אוכל מונומנטלית- פיסולית

רועי-לוי-מותאם-800_5.jpg

יפיפייה מכל זווית שנביט

רועי-לוי-מותאם-800_6.jpg

גם עבור הסלון בחר המעצב בפריטים של "הום 21": "רכשנו ספת רביצה מפנקת, מרופדת בד קטיפה בגוון אבן לה שידכנו שני שולחנות מלבניים המשתלבים האחד בשני ומספקים פתרון אופטימלי גם בעת אירוח. לא ויתרנו על שתי כורסאות מהממות אותן בחרתי לרפד בגוון ורוד פודרה שמקפיץ ומעורר את האזור כולו. לאורך הסלון השתמשתי בחיפוי קיר מעץ אגוז ובו ניתוקים שמקנים תחושה של עומק. באזור הסלון שילבתי בחיפוי פלטת שיש וקמין שמעליו מסך טלוויזיה שטוח.  בתקרה תכננתי מערך תאורה הכולל גופי תאורה טכניים שקועים, פסי צבירה מגנטיים, פרופילי לד וספוטים שקועים".

לפנק, לפנק, לפנק: ספת רביצה נוחה במיוחד, שולחנות מושלמים לאירוח וצמד ספות בצבעוניות שמקפיצה את החלל

רועי-לוי-מותאם-800_7.jpg

המטבח בדירה עוצב במראה מודרני בגווני מוקה: "יצרתי שני סטריפים מקבילים- אחד מהם נישא לגובה של 5.8 מטרים ובו קיר ארונות גבוהים, מבעדם חבויים מקריים אינטגרליים נסתרים, BOX לפינת קפה וויטרינה מוארת. מולו הציר הגבוה תוכנן אי רחב ידיים באורך של 5 מטרים ובעומק של 1.2 מ' עשוי דקטון, בו  שילבתי את הכיור, הכיריים ומשטח עבודה פרקטי ונוח מאוד לתפעול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...