הדירה שהתהפכה: נגיעות של ירוק ופודרה לדירה במודיעין

העמדת הריהוט במרחב האירוח שונתה כליל, פינת האוכל קיבלה סוף סוף מקום מרווח, ושדרוג דירה בת חמישה חדרים בצבעוניות עדינה יצא לדרך

450,000
140 מ"ר
אורית אלפסי
טל גלעד
טל גלעד

הדיירים: זוג + 4
המיקום: מודיעין

זוג עם ארבעה ילדים, אישה העובדת בבנק ובעלה עורך הדין, ביקשו לערוך שיפוץ בדירת חמישה חדרים הממוקמת בקומה גבוהה בבניין רב קומות במודיעין. הם ביקשו בית שנעים לשהות בו יחד כמשפחה גרעינית, ולארח חברים ומשפחה.

ספרייה ופינת אוכל

הם ביקשו בית שנעים לשהות בו יחד כמשפחה גרעינית, ולארח חברים ומשפחה.

ספרייה ופינת אוכל
ספרייה ירוקה

בעקבות השיפוץ הפכה הדירה למרווחת ומוארת עם שפע מקומות אחסון.

ספרייה ירוקה

הדירה במצבה הקודם הייתה עמוסה וצפופה, אך מכיוון שמדובר בדירה בבניין רב קומות, לא הייתה כל אפשרות להרחיב אותה. יחד עם זאת, תכנון חכם ופתרונות יצירתיים מקסמו את השטח, ואפשרו לממש את כל שאיפותיהם של בני הזוג ואף ליצור תחושת מרחב שלא הייתה קודם לכן. בעקבות השיפוץ הפכה הדירה למרווחת ומוארת עם שפע מקומות אחסון. נוצרה פינת אוכל מרווחת עם אפשרות לפתיחת שולחן גדול ל-20 איש בזמן אירוח, נוספו שירותי אורחים ושופצו כליל חדרי הרחצה הצפופים וחדרי השינה. כל הבית התחדש בריצופים, דלתות, צבע, גופי תאורה ונגרות, והבית עבר רענון, כל זאת תוך שמירה על תקציב הדוק שהוגדר מראש.

וילון בסלון

נוצרה פינת אוכל מרווחת עם אפשרות לפתיחת שולחן גדול ל-20 איש בזמן אירוח

וילון בסלון
שלחן אוכל עגול

תכנון חכם ופתרונות יצירתיים מקסמו את השטח

שלחן אוכל עגול
שידת כניסה מראה

עיצוב הדירה מאופיין בקו נקי ומוקפד

שידת כניסה מראה

עיצוב הדירה מאופיין בקו נקי ומוקפד, ומשלב צבעוניות עדינה שמתאימה בדיוק לאופי הדיירים. בחלל המרכזי שונתה כל העמדת הריהוט. אזור פינת האוכל המקורי שהיה צפוף מדי לשולחן ולא אפשר להגדילו בעת אירוח, פינה את מקומו לטובת שירותי אורחים וספרייה שמקבלת את פני הנכנסים לדירה. בין השירותים והספרייה נוספה דלת הזזה שנכנסת לכיס נסתר. דלת הכיס מפרידה בין השירותים וחדר האורחים הסמוך לו (הממ"ד) לבין המרחב הציבורי. כך מתקבלת בעת הצורך יחידה פרטית לאירוח.

דלת כיס נסתרת

דלת הזזה נכנסת לכיס נסתר

דלת כיס נסתרת

בסלון פורקה נישת גבס שהקטינה את החלל ובמקומה מוקמה ספה. ספרייה ישנה אך אהובה שהייתה בפינת האוכל המקורית, נצבעה מחדש בגוון ירוק מרענן ומוקמה במרכז הסלון. ריהוט קליל ופרופורציונלי שומר על תחושת המרחב, וכל התאורה נבחרה מחדש ונקבעה בהתאם לשינוי ההעמדה, העיצוב והאור הנדרש.

סלון נורדי

בסלון פורקה נישת גבס שהקטינה את החלל ובמקומה מוקמה ספה

סלון נורדי
מיטה זוגית

חדרי השינה תוכננו מחדש והפכו מרווחים, מוארים ומפנקים

מיטה זוגית
שידת צד
שידת צד
שידת כיור

חדר הרחצה של ההורים

שידת כיור
שידת כיור עץ
שידת כיור עץ

בשל התקציב ההדוק המטבח לא הוחלף, אך התרענן על ידי החלפת החזיתות של הארונות העליונים לדלתות צבע בגוון פודרה, והחלפת הידיות והצוקל לשחור. חדרי הרחצה, הכביסה וחדרי השינה תוכננו מחדש והפכו מרווחים, מוארים ומפנקים, וגם הם קיבלו תוספת משמעותית של מקומות אחסון. חדר הבת המתבגרת תוכנן ועוצב מחדש בצבעוניות שתשרת אותה גם לשנים הבאות. "בבנייה הסטנדרטית בארץ, מי לא מבקש עוד מקומות אחסון ושואף להגדיל את שטח הדירה שלו?", אומרת המעצבת. "כדאי וחשוב לדעת שגם בדירות שאין בהן אפשרות להוסיף שטח, אפשר על ידי תכנון נכון, חכם ויצירתי, להפוך את החלל למרווח יותר, נעים ומואר יותר".

חדר בת

חדר הבת המתבגרת תוכנן ועוצב מחדש בצבעוניות שתשרת אותה

חדר בת
שידת כיור ורודה

חדר רחצה כללי

שידת כיור ורודה

השיפוץ נעשה בתקופת הגל הראשון של הקורונה, והמעצבת מספרת כי הודות לבעלי המקצוע המסורים ולאנרגיות הטובות של הדיירים, צלחו את אתגרי התקופה ללא עיכובים מיוחדים. "סיימנו את השיפוץ עם סיפוק גדול ועם חיוך. ללא ספק, הבית משקף את האופי השמח והמשפחתי של הדיירים שאוהבים לבלות בו הרבה ולארח".

תוכנית

תוכנית הדירה לאחר השדרוג

תוכנית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...