הפנטהאוז בבאר שבע שופץ במהירות שיא: הטיפ של המעצבת מגלה את הסוד

"הפחד הגדול ביותר של הלקוחה שלי היה, תאמינו או לא, צבעים!" אומרת המעצבת. "היא מאוד חששה מטקסטורות, שילובים ואפילו תמונות. בקשתה הייתה פלטת צבעים רגועה ואחידה ויחד עם זאת ביקשה ליצור בית חמים, נעים ומזמין."

מאור מויאל

המעצבת הבאר שבעית בת חן בן משה מספרת על הביקור הראשון בדירת הגג לפני השיפוץ: "כשהגעתי לראשונה לפנטהאוז הזה הבנתי שנדרש מהפך מהיסוד, שהדירה מלאת פוטנציאל בלתי ממומש ואינה מנוצלת כראוי".

לאחר הבנת הצרכים והרצונות של המשפחה הציגה המעצבת את התכנון המחודש של הדירה לבעליה והביאה אותם להחלטה המשמעותית לצאת לשיפוץ מלא. לוחות הזמנים של הפרויקט היו האתגר המשמעותי שלו. "לרשותנו עמדו כחודש וחצי לטובת פירוק, החלפת תשתיות כולל אינסטלציה וחשמל, תכנון וייצור מטבח חדש, בחירת ריצוף וחיפויים, דלתות, תאורה ועוד." מספרת המעצבת כלאחר מעשה. "שברנו קירות, פירקנו את המטבח ואת חדרי הרחצה, ביטלנו תקרת הגבס אשר הנמיכה והחשיכה את הבית לחלוטין ונפטרנו מקירות גבס מיושנים ומאלמנטים נוספים


קונסולת כניסה

המעצבת הביאה אותם להחלטה המשמעותית לצאת לשיפוץ מלא.

קונסולת כניסה

רהיטי קיבוץ השלושה
רהיטי קיבוץ השלושה
רהיטי קיבוץ השלושה

בחרנו להביע את הייחוד של הרהיטים באמצעות צורה וחומר

רהיטי קיבוץ השלושה

תכנון הדירה התחיל מהמטבח שלא תאם את צרכי הבית גם מבחינת המיקום וגם מבחינת התפקוד שלו, ומביטולו של קיר ארוך וערום שניצב ממולו. בתכנון החדש התקבל מטבח רחב ידיים שמשתרע על פני שישה מטרים. גדול, פרקטי ופונקציונאלי. בתכנון הנוכחי של המטבח נכנסו בקלות גם אי ופינת אוכל מרווחת.

רהיטי קיבוץ השלושה

תכנון הדירה התחיל מהמטבח שלא תאם את צרכי הבית גם מבחינת המיקום וגם מבחינת התפקוד שלו

רהיטי קיבוץ השלושה
מטבח מודרני

בתכנון החדש התקבל מטבח רחב ידיים שמשתרע על פני שישה מטרים. גדול, פרקטי ופונקציונאלי

מטבח מודרני

עיצוב הדירה התחיל בהגדרת האווירה הרצויה ובחירה של פלטת הגוונים. הקונספט שנבחר היה מונוכרומטי, מינימליסטי וחם. "את התשתית לעיצוב בחרתי ליצור עם רצפת פרקט המעניקה תחושת המשכיות, גודל וחמימות." משתפת המעצבת בת חן בן משה. "על הפרקט מוקמו הרהיטים המשגעים שרכשנו ברהיטי קיבוץ השלושה. בחרנו להביע את הייחוד של הרהיטים באמצעות צורה וחומר, ספת רביצה נוחה ומפנקת ולצידה כורסאות מנימליסטיות, ושילוב שני גוונים של פורמייקה דמויית בטון. במבואת הכניסה יצרתי קיר כוח המשלב מראה גדולה וקונסולה על רקע קיר דמוי בטון המייצר תחושה של גודל ופתיחות. הבית עטוף טקסטיל, וגופי התאורה שוטפים אותו באור ומשדרגים כל פינה."

בת חן בן משה מרחיבה על בחירת הרהיטים: "בפרויקט הזה בחרתי ברהיטי קיבוץ השלושה לריהוט מלא של כל הבית, ידעתי שאני לא מתפשרת על נוחות ואיכות לצד יופי ופרקטיות, מאחר ולבני המשפחה המתגוררת בדירה יש ילדים קטנים ובעלי חיים בחרתי לריהוט בדים רחיצים וחומרים עמידים. הפלטות של פינת האוכל, שולחנות הסלון והמזנון עשויות מחומר דמוי בטון המעניק טקסטורה ועומק לריהוט וגם דוחה שריטות ומכות."

קונסולת כניסה

במבואת הכניסה יצרתי קיר כוח המשלב מראה גדולה וקונסולה על רקע קיר דמוי בטון המייצר תחושה של גודל ופתיחות.

קונסולת כניסה

לחדרי הרחצה ששופצו גם הם נבחרו אריחים אפורים ותוכננה יחידת נגרות המאפשרת מרחב המספיק לשני כיורים בהתאמה למספר דיירי הבית. אמבטיה גדולה ולא נחוצה בוטלה לטובת מקלחון רחב ומפנק וכך נוצר חדר רחצה מרווח פתוח ומנוצל היטב.

שני כיורי רחצה

לחדרי הרחצה ששופצו גם הם נבחרו אריחים אפורים

שני כיורי רחצה
שני כיורי רחצה

בניית מקלחון רחב ומפנק וכך נוצר חדר רחצה מרווח פתוח ומנוצל היטב.

שני כיורי רחצה

טיפ מהמעצבת לקוראים: "כאשר ישנו שיפוץ גדול המוגבל בזמן צפויה תקופה מאתגרת המלווה לעיתים בלחצים ומתח. כדי להוריד את סף הקושי כדאי לבחור ספקים אמינים ודייקנים. בנוסף, חשוב לנהל את השיפוץ בתיאום מלא עם בעלי המקצוע המתחיל בתכנון נכון ומדויק מבעוד מועד, כך יחסכו עיכובים וחוסר וודאות בעיצומו של התהליך."

"כמעצבת אני חווה אושר עילאי וסיפוק אדיר מלראות את החזון שלי קורם עור וגידים. המהפכים שאני יוצרת וההלם השרוי על פני כל מי שנכנס לחלל המחודש ואינו מאמין שאלו אותם הקירות משמח אותי כל פעם מחדש. אני גם מדגישה תמיד בפני כל הלקוחות שלי: הקפידו להנות מהדרך!."

רשימת ספקים חלקית:

מטבח ונגרות – טל נגרים

משטח פורצלן – אבן אלי ונתי

ריצוף וחיפויים – ״היבואן״

תאורה – הכל תאורה

ריהוט – רהיטי קיבוץ השלושה


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...