התחלה חדשה: עיצוב בשחור וזהב לדירת חלומות

אחרי משבר משפחתי עמוק, יצאה בעלת הבית להגשים את חלומו של בעלה המנוח בדירה חדשה ואלגנטית. המפתח לאושר ולאנרגיות המחודשות מקבל ביטוי בעיצוב בשחור וזהב, ובסוויטה מפנקת במיוחד

160 מ"ר
עודד סמדר
ליעד יוסף
ליעד יוסף
סלון שחור זהב

טפט: יניב מרכז הפרקטים, ריהוט וקיר טלוויזיה: אריק דיזיין

ליעד יוסף
סלון שחור זהב

מספר נפשות בבית: 3
מיקום: פתח תקווה

כדי להבין את הסיפור של הדירה הזאת, צריך לחזור שלוש שנים אחורה. באותו זמן, קיבל המעצב ליעד יוסף טלפון מאישה מבולבלת וביישנית שהגיעה אליו דרך חברתה. בפגישה שקבעו התברר שמדובר באם מסורה ובסבתא לתפארת, שבעלה נפטר לפני שהספיק לממש את חלומו – להעביר את כל המשפחה לבית מעוצב בעיר אחרת עם נוף משגע ומרחב לכל אחד. כעת, אחרי שהיא נאלצת לעבור לבית החדש בלעדיו, היא מבקשת להגשים עבורו את החלום, בדמות דירה אלגנטית, שמבוססת על עיצוב בשחור וזהב.

פינת אוכל

שטיח: צמר

ליעד יוסף
פינת אוכל
סלון ומטבח

מוצרי חשמל למטבח: גורניה, כיסאות בר: פיק אפ

ליעד יוסף
סלון ומטבח

"כששמענו את הסיפור שלה, העיניים של כולנו דמעו והמחנק אחז בכל מי שדיבר", מספר המעצב. "ראיתי איך היא מנסה להתגבר ולאסוף את עצמה ובין הדמעות זיהיתי את טיפת הכוח בעיניה. הבנתי מיד שיש עם מי לעבוד ושנצליח במשימה. כך, עם המון שמחה מהולה בעצב, הרבה אהבה, חיזוקים, מתחים ובעיקר הקשבה יצאנו לדרך עם סקיצות, תוכניות, הדמיות, ליווי, רכישות ופיקוח". הבקשה הראשונית הייתה להפוך דירת 6 חדרים ל-5 חדרים, מרווחת ומזמינה, בעלת אופי ייחודיי ואנרגיה טובה. הסלון, מרכז הבית, חוֹלק עם המטבח ופינת האוכל חלל אחד, מרווח וגדול, ובמקור עמד בו חדר שינה שצמצם את השטח. "הבחירה בשפת עיצוב של שחור וזהב היוותה אתגר, שכן בקלות אפשר ליפול לתוך הסגנון ולהפוך את הבית לבדיחה, לכן היינו צריכים לשים דגש על כל פרט שנבחר לככב בבית", אומר המעצב שלא מאמין בלהכתיב לאנשים סגנון חיים אלא בכניסה לראש של לקוחותיו.

אי מטבח

מטבח: אביבי. קונסולת כניסה: אריק דיזיין

ליעד יוסף
אי מטבח
סלון ופינת אוכל

טפט: יניב מרכז הפרקטים, ריהוט: אריק דיזיין

ליעד יוסף
סלון ופינת אוכל

המטבח, לב ליבו של הבית, קיבל התייחסות עיצובית ראשונה עם דלתות בגוון שמפניה ומשטח עבודה עם אבן טבעית ("עין הנמר") במראה דומיננטי של עורקים מוזהבים וזוהרים שאי אפשר להישאר אדיש אליהם. האי מוקם במקביל לסלון, מול קיר הטלוויזיה המיוחד, כך שכל מי שעובד במטבח יוכל להיות בקשר עם כל הבית שמאופיין בעיצוב שחור, לבן וזהב. היציאה למרפסת מאפשרת לחוות את הנוף במלוא הדרו ולפתוח את היום עם הקפה של הבוקר בתחושה מרוממת.

שטיח צמר

וילון: יניב מרכז הפרקטים, שטיח: צמר

ליעד יוסף
שטיח צמר
מרפסת נוף

דק: יניב מרכז הפרקטים. פופים סרוגים עמידים לחוץ: צמר שטיחים

ליעד יוסף
מרפסת נוף

הסוויטה הפרטית של בעלת הדירה כוללת מיטה בייצור מיוחד וריפוד אלגנטי, ידיות זהב לשולחן האיפור ושידות הלילה ושטיח כהה עם תבליט מיוחד שמעשיר את רצפת העץ המרגיעה. גוף התאורה נשלח לצביעה וכך התממש הרצון לייצר בחדר חלומות מתוקים בלבד. בחדר הרחצה הצמוד, כמו במלון בוטיק ברומא, נשמר העיצוב בשחור עם בריקים שחורים, חיפוי קיר באריח מיוחד בגוני זהב וברונזה ונגרות כיור בשילוב אגוז.

חדר לבן

נגרות אישית: רהיטי נעורים

ליעד יוסף
חדר לבן
קיר שחור

חיפויים: ויה ארקדיה

ליעד יוסף
קיר שחור

חדר הרחצה הכללי ושירותי האורחים עוצבו גם הם בעיצוב שחור באלגנטיות מוקפדת עם מחשבה למקום שנותן מרגוע למחשבות ומוריד את מפלס הלחץ. המקלחת בגוני שיש טבעי שחור בחיתוך משושה מיוחד ומשטח כיור תואם. שירותי האורחים חופו בבריק השחור, שכבר מופיע במקלחת של בעלת הדירה, עד חצי גובה הקיר. ליתרה שנשארה נבחר טפט בזהב, וכדי לחזק את העיצוב ולתת תחושת גודל נתלו מראות ענקיות ודקיקות, שנראות כאילו נבנו עם הקירות.

קיר משושה

שיש טבעי שחור בחיתוך משושה

ליעד יוסף
קיר משושה

"כל מסע כזה מתחיל עם לקוח שאין לו מושג מה יקבל, ומסתיים כשכולם מאושרים ומחויכים", אומר המעצב. "ברור שהדרך לא תמיד פשוטה, יש מלא רגשות, עליות וירידות, אבל הרגע הזה שנכנסים למקום החדש והלב דופק מהתרגשות ודמעות מציפות את העיניים מאושר, מעלימות הכול כמו בלידה. אני רואה במקצוע שלי שליחות, ומודה ליקום על ההזדמנויות שהוא מעניק לי כדי להמשיך ולהגשים חלומות של אחרים". לדיירים באופן כללי הוא מייעץ: כשאתם מחליטים לעצב את הבית ללא ליווי של מעצב, בחרו קונספט שיוביל אתכם לאורך כל הפרויקט, היצמדו אליו ואל תיתנו לחוות דעת צדדיות להסיח את דעתכם. כך תקבלו תוצאה מדויקת".

 

רשימת ספקים חלקית:

מוצרי חשמל למטבח: גורניה
ריהוט כל הפרויקט: אריק דיזיין
חיפויים: ויה ארקדיה
שטיחים: צמר
דק ווילונות: יניב מרכז הפרקטים
מטבח: מטבחי אביבי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...