חיים בצבע: כך הפכה דירת הפנטהאוז הישנה בגבעתיים לחמימה ומשפחתית

בלב אחת משכונות גבעתיים ממוקמת אחת הדירות הצבעוניות והשמחות שראינו השנה. מעצבת הפנים דקלה צדיק, שאחראית על השיפוץ המוצלח, הצליחה להפוך את דירת הפנטהאוז הישנה והמוזנחת למרחב מגורים חווייתי ומתוכנן בקפידה, עתיר צבע ופריטים מעניינים.

450,000
אביב קורט
קובי ממן
דקלה צדיק

הדיירים: זוג ושני ילדיהם
מיקום: גבעתיים

גבירותי ורבותיי, מהפך! דירת הפנטהאוז הישנה והמוזנחת, בלב אחת השכונות הטובות בגבעתיים, זכתה לאחרונה למתיחת פנים והשתנתה ללא היכר. בני הזוג, רופא ועובד סוציאלי, ביקשו להפוך את מרחב המגורים הסטנדרטי לחם ומשפחתי, בסגנון כפרי לייט, עתיר צבע, פרטי עץ וצמחייה.


סלון צבעוני

סגנון כפרי לייט, עתיר צבע, פרטי עץ וצמחייה.

סלון צבעוני
סלון צבעוני

כחלק מהשיפוץ הוחלפו ויטרינות העץ הכהות בחלונות אלומיניום מודרניים בגוון כחול

סלון צבעוני

לטובת העניין הם שכרו את שירותיה של מעצבת הפנים דקלה צדיק שמשתפת בתהליך: "במקור קומת הכניסה כללה את החלל הציבורי (הסלון והמטבח) ואת חדרי השינה והקומה העליונה חדר פתוח ומרפסת הנפרשת על כל הגג. הבית דרש קילוף של כל תוכנו, כולל הרצפה והקירות. כחלק מהשיפוץ המקיף שינינו והגדלנו את שני חדרי הרחצה והוספנו שירותי אורחים, זאת על חשבון המרפסת שלא היתה בשימוש".

"כחלק מהשיפוץ הוחלפו ויטרינות העץ הכהות בחלונות אלומיניום מודרניים בגוון כחול. "המדרגות שמובילות לקומה העליונה הוחלפו גם הן. המעקה נצבע בלבן ומעליהן שילבתי מנורות קטנות ונמוכות שמאירות את גרם המדרגות. כל אלה מייצרים תחושה של אזור רחב ופתוח יותר. המדרגות החדשות מובילות לסוויטה מפנקת שכוללת מטבחון, חדר רחצה ויציאה פרטית לגג". מסבירה המעצבת.מעליהן

אי צבעוני

רתמתי את העמוד כאלמנט עיצובי יוצא דופן במרכז האי

אי צבעוני
גרם המדרגות

המדרגות החדשות מובילות לסוויטה מפנקת שכוללת מטבחון, חדר רחצה ויציאה פרטית לגג

גרם המדרגות

את הבויידעם המקורי באזור המסדרון בחרה דקלה לפרק, כך יצרה תחושה של תקרה גבוהה ואוורירית. את המרפסת נטולת היעוד ביטלה והרוויחה די מקום ליצירת שירותי אורחים מזמינים.

"המטבח המקורי היה מעט מאתגר", מסבירה המעצבת. "על מנת להפוך את האזור הציבורי למואר ופתוח, בחרתי להוריד את הקיר שחיבר בין המטבח לסלון בעוד שהעמוד הקונסטרוקטיבי נותר במקומו. לטובת העניין בחרתי בפתרון יצירתי שיגרום לשתי הפונקציות לדבר באותה שפה ובנוסף יתן תחושה של גודל ומרחב. רתמתי את העמוד כאלמנט עיצובי יוצא דופן במרכז האי, לבטח הנגרים לא שמחו אך התוצאה יצאה נפלאה", היא מחייכת. "הרצפה בחלל הציבורי הוחלפה לאריחים גדולים (80/80 ס"מ) שמייצרים תחושה של גודל ומרחב. מטבח העץ הישן הוחלף למטבח עץ בגוון בהיר ונמנעתי מלתכנן ארונות גבוהים בהיקפו, כך יצרתי אוירה קלילה, נעימה ואוורירית יותר".

 

מטבח רטרו

מטבח העץ הישן הוחלף למטבח עץ בגוון בהיר

מטבח רטרו
מטבח צבעוני

"נמנעתי מלתכנן ארונות גבוהים בהיקפו, כך יצרתי אוירה קלילה, נעימה ואוורירית יותר"

מטבח צבעוני
עמוד תמיכה
עמוד תמיכה
שרותי אורחים

שירותי האורחים

שרותי אורחים

בתכנון החדש קיבלה הבת של בני הזוג חדר רחצה פרטי המחובר לחדר השינה הפרטי שלה. הבן הצעיר וההורים חולקים בשלב זה חדר רחצה לו כניסה נפרדת נוספת ישירות מחדר השינה של הבן. בעוד שנים ספורות, כאשר הילדים יגדלו מעט, יוכלו ההורים ליהנות מהסוויטה המרשימה אותה תכננה עבורם המעצבת בקומת הגג: "רציתי שלכל חדר תהיה כניסה פרטית לחדר רחצה. את הדלתות הסטתי לפינות החדר על מנת לתת תחושה של חללים גדולים ומרווחים יותר. בתוך כך, גם את הפינות בחדרים ניצלתי לאותה מטרה- כך למשל שולחן משולש פינתי שיוצר גם הוא תחושה של חדר גדול יותר" היא מסבירה.

מבט לחדר הרחצה בעיצובה של דקלה צדיק, צילום אביב קורט

מבט לאחד מחדרי הרחצה

מבט לחדר הרחצה בעיצובה של דקלה צדיק, צילום אביב קורט
שימוש יצירתי בפינת החדר, צילום אביב קורט

מבט לחדרה של הבת- שימוש יצירתי בפינת החדר

שימוש יצירתי בפינת החדר, צילום אביב קורט

את החוויה מסכמת דקלה כהנאה צרופה: "נהניתי מכל רגע בעבודה על הפרויקט הזה. הרבה מהדברים הפעילו את היצירתיות שבי ואני שמחה על כך. שיתוף הפעולה ביני ובין הלקוחות היה מופלא מתחילת התהליך ועד סופו. השיח היה מכבד, מקצועי ופתוח, היתה כימיה ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך. לאלה המתעתדים לשפץ או לבנות אני ממליצה בחום לזכור שהבית בראש ובראשונה נועד עבורכם. ככזה עליו להיות נעים ונוח ולקלוע לצרכים המדויקים שלכם. התכנון צריך להיות פרקטי ומותאם גם שנים קדימה".

רשימת ספקים חלקית:

ריצופים וחיפויים: זהבי עצמון סניף חדרה, טקסטיל: עצטרובד, תאורה: מחסני תאורה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...