יוקרתית ונוחה: עיצוב עכשווי ישראלי מלא סטייל

מעוצבת ופרקטית כאחד, זו הייתה בקשת הלקוחות בפרויקט הזה. הידע והניסיון הרב, מעניקים לסטודיו בוכהלטר את האפשרות לשלב בין חלומותיהם וצרכיהם של הלקוחות, עבורם הם מעצבים את הבית.

500,000
150 מ"ר

 סלון מודרני

מבט כללי על הסלון

הדיירים: משפחה בת 5 נפשות

המיקום: קריית אונו

שיפוץ דירה בת 6 חדרים בקומה גבוהה בבניין בקריית אונו, למשפחה בת 5 נפשות.

בעלי הדירה פנו אל משרד עיצוב הפנים בוכהלטר עיצוב פנים ואדריכלות-סטודיו בוטיק, מומחה בעיצוב פנים יוקרתי, עם בקשה לעצב את דירתם בסגנון עיצובי נעים וזורם, שיהיה נח וביתי ויחד עם זאת ירגיש יוקרתי וייעשה עם מיטב החומרים החדשניים הקיימים. לאחר ניתוח הצרכים של בני הבית,  צוות המשרד של בוכהלטר, החליטו לעצב את הדירה בקו, אותו הם מגדירים ישראלי עכשווי.

ספת עור מודרנית

מבט של הסלון. ספת עור מודרנית בגוון אפור כהה. סט שולחנות קפה עגולים עם רגלי פליז

כורסה מעוצבת

תקריב לכורסא באבל של המעצב רוש בובואה

העיצוב משלב נגרות עילית, הכוללת מטבח וחיפויי קירות, עם ריהוט מודרני צרפתי. הדירה מרוצפת כולה באריחים בגודל 150/75, בגוון אפרפר-בז'. את החדרים הרטובים הוחלט לחפות באריחי ענק 300/100 מדוקקים, במראה שיש, עם מראה ואוירה של חדר אמבטיה במלון יוקרה איטלקי. החומריות שומרת על הקו העיצובי. פלטת הצבעים התבססה על גוונים האפורים וגווני עץ חמים.

קיר כוח עם ארונות איחסון

מבט אל קיר הכוח המרשים המכיל ארונות לאחסון כמו גם טלוויזיה וקמין גז 

שולחן קפה

תקריב לשולחנות הקפה

אי עם כירים

מבט מהמטבח ופינת האוכל לעבר הסלון. ניתן לראות את קיר הכוח שממשיך ומחפה את קיר המסדרון לעבר חדרי השינה

במטבח, הוחלט על  שילוב של חומרים עכשוויים, צבע בגוון לבן בגימור משי, משטחי פורצלן ופורניר עץ, במינונים שיוצרים הרמוניה ויזואלית.

מכיוון שהחלל הציבורי צר וארוך, בחרו המעצבים לחלק אותו בין המטבח, הכולל פינת ישיבה מעוצבת, בדיוק כמו האי, והסלון שהוגדר ע"י קיר הכוח, המכיל את הקמין, מערכות השמע והטלוויזיה. מכיוון שבעלי הבית אוהבים ספרים ואקססוריז, הוחלט להשאיר גם מדפים פתוחים. אלמנט חשוב נוסף היה שימוש בגופי תאורה "מבית עיצוב אחד", ששמר על הרמוניה בחלל ומשלב מספר פונקציות.

מטבח עם אי

מבט כללי לעבר המטבח

פינת האוכל והמטבח

מבט לעבר פינת האוכל והמטבח. שילוב של לבן בגימור משי, חיפוי פורניר ומשטחי גרניט פורצלן

דלת נסתרת במטבח

ניתן להבחין כי לצד התנור במטבח קיימת דלת נסתרת המשמשת מעבר חדר השרות

מטבח מודרני

מבט צידי בין האי לארונות הגבוהים במטבח 


סטודיו בוכהלטר

סטודיו בוכהלטר, הינו סטודיו בוטיק, המתמחה בעיצוב פנים יוקרתי, בעל ותק של מעל ל-25 שנים, בהנהלתם של אורנית וגיא בוכהלטר.

הסטודיו מציע עיצובים מגוונים, מתוך אמונה שעיצוב פנים איכותי אינו תלוי טרנדים. עיצוב טוב הוא פרי עיצוב מדויק וממונן, המצליח לשלב בין סגנון החיים לחוויית המגורים המתאימה באופן מלא ללקוח.

"אנו יוצרים חללים יוצאי דופן, מעוררי השראה, נעימים, יפים ונוחים במסגרת רצונות ותקציב לקוחותינו. כל אדם הוא עולם ומלואו. הידע הרב שלנו בעיצוב בסגנונות שונים – ממודרני ועכשווי דרך עיצובים בסגנון קלאסי, או אפילו תעשייתי וכמובן כפרי, מאפשר לנו ליצור חוויות מגורים יוקרתיות שונות ומגוונות, הן ברמה התכנונית והן ברמה העיצובית".

553
4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאוד מאוד מאוד יפה, אבל...
בבקשה, תוסיפו איזה צבע ליופי המונוכרומי הזה, כי הפורניר במקרה זה קר ואפרורי. זה באמת מקסים בעיני ואני לא חושבת שצריך פה כתום או צהוב או טורקיז, אבל ורוד מעושן, סגלגל, תכלת מעושן, ברונזה, כל צבע יעשה עם הדירה הזאת חסד. וחוץ מזה, לא נראה שהדיירים הכניסו כבר משהו מעצמם. בינתיים זו דירה לדוגמה.

דירה לדוגמא, שכנראה הרבה יותר חיה מאשר בצילומים
למה הנמכת הגוונים הזאת, למען השם? אפילו האש בצבע לא סביר. ההתרשמות מהדירה ממש נפגעת, וחבל כי זה כן נראה עיצוב מקצועי. הכורסה משגעת, נראית כמו השקעה נבונה. רק למה צריך גם שולחן וגם דלפק באותו חצי מטר - לא ברור.

תמונות
למה לא מוסיפים תמונות של החדרים הרטובים (בייחוד לאור העובדה שהם תוארו בכתבה), חדרי השינה ומרפסת???

יפה. סוף סוף מגדירים פרוייקט כעיצוב ישראלי
למרות שדווקא הפעם מתרומם מעל העיצוב הישראלי . חבל שאין תמונות חדרים ומקלחות. נראה שהתמונות עברו סוג של עריכה שמורידה גוונים. יש תמונה (מבט מהמטבח ופינת האוכל לעבר הסלון) שבה הצבעים טובים ואז נראה ממש מצויין. בתמונות האפררפרות נראה לא. המנורות שעכשיו שיא האופנה משתלבות מצויין רק נראות ממש נמוכות. נראה כאילו כל מי שמעל 1.70 יחטוף. יש אותו עיצוב רק יותר צמוד. במטבח אותה בעיה של גובה. בנוסף במטבח לא בטוחה שהתאורה מספיקה וגם חבל שלא מראים איפה בעיצוב המטבח הקומקום , מתקן המיים והטוסטר מתחבאים.

בודק...