ירוק מבחוץ, עשיר מבפנים: דופלקס לזוג חובב בישול, יין וספורט

אזור ציבורי גדול במיוחד נותן מקום לאהבת המטבח והאירוח, ואזורים פרטיים מוקדשים לפינוק ועבודה מהבית. גרם מדרגות דומיננטי מוביל לגג, וכל אלה עטופים בצבעוניות שמקורה בתמונה אחת של ציפור

120+ גג מ"ר
אורית ארנון
סטודיו קריאטיבה, עדי דרור סלס ולילך תשובה בלס

הדיירים: זוג + כלבה

המיקום: תל אביב

זוג צעיר ללא ילדים, היא יועצת עצמאית לעסקים קטנים והוא עובד בתחום הפיננסים, רכשו דירת דופלקס בשכונת צהלה כדי לתכנן ולעצב אותה לכאן ועכשיו של חייהם אך כזו שתשמש אותם גם לעתיד. לשניהם אהבה גדולה לכל מה שקשור למטבח ולספורט והיה חשוב להם לחלק את הבית לארבעה אזורים נפרדים לחלוטין: אזור עבודה, חלל ציבורי, חלל פרטי ואזור לספורט בגג.

גרם מדרגות מרכזי

היה חשוב להם לחלק את הבית לארבעה אזורים נפרדים לחלוטין: אזור עבודה, חלל ציבורי, חלל פרטי ואזור לספורט בגג.

גרם מדרגות מרכזי
פרקט פישבון

הסלון מוקם בכיוון חזית הרחוב, כשמולו גרם המדרגות לגג

פרקט פישבון
ויטרינה בסלון

האתגר היה ייצור אלמנט תכנוני אחד שיהווה את גרם המדרגות, את המעקה, את רהיט הטלוויזיה ויכלול גם אחסון ודקורציה

ויטרינה בסלון

השניים עובדים מהבית, מארחים ומבלים בו הרבה משעות הפנאי שלהם, לכן היה חשוב שהחלל הפרטי יהיה רחוק ככל שניתן מהציבורי ויאפשר שקט ופרטיות מרבית. נוצר אגף פרטי שלם של הדירה שמופרד על ידי קיר המטבח עם מסדרון ודלת, והוא כולל את הממלכה של האישה עם חדר ארונות ופינת איפור צמודה וחדר אמבטיה מפנק. חדר השינה נמצא בהמשך, בחלק מרוחק יותר, וצופה אל הנוף הירוק הכי יפה בבית.

קולאז תמונות

פלטת הצבעים לחלל הציבורי נבחרה על פי תמונת ציפור של הזוג ועזרה לייצר דירה עשירה בגווני צבע ומרקמים

קולאז תמונות
שולחן עגול
שולחן עגול
מדרך טראצו

אין ספק שתהליך התכנון והביצוע של אלמנט המדרגות ליווה ואתגר אותנו לכל אורך הפרויקט

מדרך טראצו
כוננית עץ
כוננית עץ

הזוג חובב אוכל, בישולים ויין, ולכן המטבח תוכנן במרכז החלל הציבורי של הבית ותופס את מרבית השטח של הדירה. נוצר עבורם מטבח גדול במיוחד של כמעט 24 מ"ר עם אי גדול ונוח במרכזו, שמאפשר ישיבה ממושכת לבישול ואירוח. כיוון החלל הועבר לחלונות האחוריים, שם שכנה בעבר מרפסת השירות של הדירה, כדי ליהנות מנוף מרהיב של עצים ירוקים ופורחים.

מטבח פונה לירוק

המטבח תוכנן במרכז החלל הציבורי של הבית ותופס את מרבית השטח של הדירה

מטבח פונה לירוק
מטבח פונה לירוק

מטבח גדול במיוחד של כמעט 24 מ"ר עם אי גדול ונוח במרכזו

מטבח פונה לירוק
מטבח כחול עם אי

הזוג חובב אוכל, בישולים ויין

מטבח כחול עם אי
מטבח כחול
מטבח כחול

פלטת הצבעים לחלל הציבורי נבחרה על פי תמונת ציפור של הזוג ועזרה לייצר דירה עשירה בגווני צבע ומרקמים. רצפת הדירה כוסתה בפרקט פישבון, השלימה עוד מרקם והכניסה חמימות.

ציפור כהשראה
ציפור כהשראה

הסלון מוקם בכיוון חזית הרחוב, כשמולו גרם המדרגות לגג – האלמנט המאתגר הדומיננטי והמיוחד ביותר בתהליך העבודה על הבית. ממנו התחיל תכנון הבית וממנו נגזרה גם פלטת החומרים. האתגר היה ייצור אלמנט תכנוני אחד שיהווה את גרם המדרגות, את המעקה, את רהיט הטלוויזיה ויכלול גם אחסון ודקורציה, וישלב שלושה חומרי גמר: שלד ברזל, אחסון מקופסאות עץ ומילואות של מדרכי המדרגות ביציקת טרצו בהתאמה אישית. "אין ספק שתהליך התכנון והביצוע של אלמנט המדרגות ליווה ואתגר אותנו לכל אורך הפרויקט. הוא היה האלמנט הראשון שהתחלנו בו בתכנון, והאחרון להסתיים בשלבי הביצוע", אומרות בעלות הסטודיו. "אהבנו במיוחד לשלב בעבודה אנשי מלאכה של פעם, שנתנו לנו מענה מותאם אישית וערך מוסף של איכות וניסיון של שנים. היה מורכב ומיוחד, ואנחנו מרוצות מאוד מהתוצאה".

חדר שינה פונה לירוק

הכרנו את החיים שלהם ותכננו עבורם בית עד הפרטים הכי קטנים

חדר שינה פונה לירוק
פינת איפור
פינת איפור
פינת איפור חזית
פינת איפור חזית
פינת ישיבה
פינת ישיבה
חדר הרחצה של הזוג
חדר הרחצה של הזוג

לצורך תהליך התכנון והעיצוב עבד הסטודיו עם בני הזוג בהרמוניה מלאה, תוך הכוונה וניתוב נכונים של אהבותיהם וכיווניהם העיצובים. "הכרנו את החיים שלהם ותכננו עבורם בית עד הפרטים הכי קטנים. הם סמכו עלינו לחלוטין, והיינו שם כדי לחבר את האלמנטים לכדי עיצוב טוב ושלם ולהגשים את החלום". לפני תחילת פרויקט, מציעות בעלות הסטודיו להיפגש עם אדריכל או מעצב פנים מול פנים ולוודא שיש איתם דינמיקה בין אישית לא פחות ממעולה, מעבר לסגנון העיצובי. "אחרי שבוחרים את בעל המקצוע המתאים, פשוט תנו להם להוביל אתכם ותסמכו עליהם שיעשו הכי טוב עבורכם".

חדר הרחצה הכללי
חדר הרחצה הכללי
תוכנית הדירה

תוכנית הקומה הראשונה

תוכנית הדירה

רשימת ספקים חלקית:

חותם | עיצוב חובק עולם

KUALA קואלה

Simply Wood

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...