לקוח טוב הוא לקוח חוזר: שיפוץ דירה חמימה בחיפה

לאחר שעיצבה את דירתם הראשונה לפני ארבע שנים, פנו בני הזוג לאותה המעצבת כדי שתעבוד על דירתם החדשה. ההנחיות: אותו קו בדיוק, אותה אווירה בדיוק - רק בהרבה יותר גדול

150,000
135 מ"ר מ"ר
אולגה סולן
פולינה לשניאק
גילה מנחם

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
המיקום: חיפה

סוסים מנצחים לא מחליפים: זוהי הדירה השנייה עליה עבדה המעצבת עבור בני הזוג. את דירתם הראשונה עיצבה עבורם לפני כארבע שנים, אך עם התרחבות המשפחה חשו הזוג בצורך בדירה מרווחת יותר ועברו לדירה באותה שכונת מגורים בחיפה.
הדירה ממוקמת בבניין אשר עבר תהליך תמ"א 38 והיא בת חמישה חדרים עם מרפסת, ושלושה כיווני אוויר. שתי ההנחיות העיקריות היו: ליצור חלל מרכזי פתוח ומרווח שיאפשר לבנות ולחבריהן להתנהל בחופשיות, ובמקביל ליצור כמה שיותר שטחי אחסון בדירה. הקונספט העיצובי שנבחר ממשיך את הדירה הראשונה, והוא קו מודרני, חמים ונעים בגווני לבן, אפור בטוני ועץ  אלון. שילוב הגוונים והחומרים מתאפיין בכל חללי הדירה אשר רוצפה באריחי גרניט אפורים במראה בטוני.
אורכה של הדירה נוצל על מנת ליצור חלל מרכזי מרווח. הקיר המרכזי בסלון חופה באריחים לבנים, אשר הונחו אחד אחד על גבי הקיר ללא חומר מקשר. החללים שנוצרו בין האריחים נותנים צל ועומק ומוסיפים ליופיו ולייחודו של הקיר. מזנון עץ באורך ארבעה מטר ושלושה מדפים שהותקנו מעליו יוצרים קומפוזיציה מעניינת על גבי הקיר הארוך.
דירה מעוצבת בחיפה
קיר בריקים
קיר בריקים
קיר בריקים בסלון
המטבח הלבן פתוח ופונה לחלל המרכזי, כאשר אי הוצב במרכז ומאפשר מעבר חופשי בין שני צדי המטבח. נעשה שימוש במשטחי שיש אפורים בגוון תואם לרצפה, ואילו האי והארונות העליונים חופו בפורניר עץ אלון. אותם אריחים לבנים מקיר הסלון הוצבו מעל משטח השיש על מנת להוסיף טקסטורה מבלי להוסיף צבע.
אי במטבח

סלון מעוצב לבן

קיר בריקים

ארונות לבנים
ספריית העץ תוכננה מדפים מדפים עם חוצצים במיקומים משתנים. אחד החללים נסגר בדלת אשר חופתה בצילום עצי הזית של הצלמת אולגה סולן. הצילום פותח על גבי חומר קשיח והועבר לנגר למיקום על הדלת. התא הזה הפך לתא הסתרים של הבת הבכורה. הספרייה והקיר הפונה למטבח נצבעו בצבע בטון, שגולש גם לקרניז המטבח, מה שיצר בו מסגרת.
ספרייה מעץ
 קיר המיטה בחדר ההורים חופה בטפט פרחוני ורענן, וגם אריחי תכלת ועץ מעטרים את אמבטיית הבנות. הפריסה הלא שגרתית של האריחים יצרה פרחים עליזים על קיר האמבטיה.
קיר מיטה פרחים
טפט פרחים בחדר שינה
אמבטיה מעוצבת וינטג'
שירותי האורחים לעומת זאת חופו באריחי קרמיקה דמוי עץ ואריחים דמויי בטון, כאשר משטח השיש הדקיק משרטט קו על לוחות העץ.
חיפוי קרמיקה
חיפוי עץ
תוכנית הדירה:
 תכנית דירה
רשימת ספקים חלקית:
ריצופים וסניטציה: רצף
מטבח: סמגל מטבחים
תאורה: אורות 2000 חיפה
נגרות: נגריית א.א. אשר
טפטים: שלמה בן שושן טפטים
שטיח ווילונות: נסים שקלים
553
23 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אי במטבח
שלום, מה גודל האי במטבח?/המטבח :)

יפה ןמעוצב אך אנמי מדי. לטעמי...

אי במטבח
שלום, מה גודל האי במטבח?/המטבח :)

הייתי משנה את הכותרת: מעצב/ת טוב/ה הוא כזה שהלקוח
הייתי משנה את הכותרת: מעצב/ת טוב/ה הוא כזה שהלקוח חוזר אליו...

משועמממממ
..נקווה שהמשפחה תוסיף חפצים צבעוניים למדבר הזה

שידות
מהיכן נקנו השידות בחדר הורים?

כיסאות דלפק במטבח
איפה ניתן להשיג את הכיסאות מסביב לדלפק במטבח?

מספיק עם הסונדרט
לא יאומן איך המעצבים משכפלים את כל העיצובים. אותם חיפויי קירות, אותם שטיחים אותם רקמיקות באמבטיה והכל בחוסר טעם מוראי חבל!

ע צ וב
ד כ א ו ן

אור בחלל המגורים
האם באמת אין שום תאורה בכל חלל המגורים מעבר לחלון הרטן במטבח הצמוד לסלון??

אהבתי את חדר השינה

הרמוני ורגוע
דווקא הלציחו לעשות פה משהו קצת יותר יוצא מהקופסה ולא נפלו לקלישאה של המראה ה"סקנדינבי" שעכשיו כווולם עושים. מעניין ויפה.

לא צריך מעצב כדי לקבל תוצאה כזו
עפ"י מה שאנחנו רואים כאן בתקופה האחרונה אז לא צריך יותר מעצב פנים. לוקחים כמה מגזינים ,יושבים ורואים מה אוהבים (הכל חוזר על עצמו).ומתאימים לפי הצרכים של בעלי הבית את הגודל (של המטבח למשל)ואת הגוונים של חדרי השרותים והאמבטיה צבע אריחים וגוון קירות. אם צריל להוריד/להוסיף קיר כל שיפוצניק יעשה את זה בשמחה ... כל יתר הדברים ניתנים לאיסוף ואבזור בקלי קלות ואם משהו לא יצליח אז תמיד אפשר להחליף ריפודים צבעים ועץ .היום הכל יכול לזוז ולהסתובב לכל הכיוונים והינה חסכתם לעצמכם הוצאה ניכרת על משהו שמישהו מעתיק בשבילכם ממגזין דומה. מבקש סליחה ממעצבי הפנים אבל כבר כמה שנים שאתם לא מחדשים לנו כלום. יום טוב

שיפוץ יפה אבל לא עיצוב פנים...

אי במטבח
מידות האי במטבח הינן 180 על 90 ס"מ

כסאות דלפק במטבח
כסאות הדלפק במטבח נרכשו בביתלי

דירה חמימה בחיפה
מואר שמח נעים לעין ומחבק. בשמחה הייתי נכנסת לבית כזה.

תגובה למנחם...לא מנחם בכללללל
לא נראה אתה,מנחם מבין מה נדרש ממעצב עד שמוציא תחת ידיו דירה מוגמרת מעוצבת ,נעימה ומרגיעה כמו דירה זו. מנחם אותי לדעת שאתה כנראה לא בתחום . מאחלת לך שתזכה לליווי של גילה מנחם ,מעצבת מוכשרת משקיעה ואיכפתית שעונה לצרכי הלקוחות ולא מעצבת רק לפי טעמה. יישר כח. אהבתי ..

תקציב
שלא לדבר על התקציב הזעום ממנו הוציאה המעצבת את המיטב והמירב...

דירה חמימה בחיפה
מואר שמח נעים לעין ומחבק. בשמחה הייתי נכנסת לבית כזה.

כל ה׳דמוי׳ למיניו ...
חיפוי דמוי בטון, אריח דמוי עץ, בטון דמוי קרמיקה, קרמיקה דמוית זכוכית....

שידות חדר שינה
היי אורית, שידות חדר השינה נעשו בנגרות

מה המרחק הכולל מהמטבח לטלויזיה?
כולל השיש

בודק...