אומנות המותגים: חלון ראווה בכניסה לדירה

בהגשמת חלומה של רווקה בת -30, דירת קבלן סטנדרטית הפכה לדירה מעניינת ומסקרנת, הדירה גם וורודה וצעירה, וגם חושנית ודרמטית. העיצוב הייחודי כולל רעיון מקורי לתצוגת אוסף המותגים שלה

90 מ"ר
עמית גרון
רועי לוי

 

חלון ראווה בכניסה לדירה !?
אי אפשר לטעות. מיד עם הכניסה לדירה ברור לגמרי מי גר בה. צעירה, רווקה בעלת חוש הומור ופריקית של מותגים. בזכות אהבתה לגוון הפודרה הוורוד, החדר הקטן מימין לכניסה שכל שטחו הוא לא יותר מ-5 מ"ר עוצב בגוונים האהובים עליה וכולו נועד  להצגת מותגים אקסקלוסיביים, שנראים כאוסף אומנות בתוך חלון ראווה. לצד ארון המדפים שעוצב בהתאמה לאוסף המותגים שלה, בתוספת מקום פנוי למותגים חדשים שתרכוש בעתיד, עוצבה עבורה שידת איפור. עם מדלגים על הסלון והמטבח, מגלים שוב את הפודרה כאלמנט השלמה לעיצוב דרמטי.

סלון וחלון ראווה

זה נראה כמו חלון ראווה אך למעשה זה חדר קטן לתצוגת אוסף המותגים

סלון וחלון ראווה1

ממול לחלון הראווה המטבח מוכיח  שזו למעשה דירה
לא להתבלבל, זו דירת מגורים. ההוכחה לכך נמצאת ממול. המטבח, הוא נראה כמו אפור, אבל במציאות הצבע שנבחר עבורו הוא גוון כחול כהה במרקם מט. כל הפונקציות הנדרשות מוסתרות מאחורי דלתות. מהאי, שגם הוא צבוע בגוון כחול, ממשיך שולחן פינת האוכל. לשניהם משטח עליון שחור. השילוב בין האי לשולחן האוכל מאפשר ישיבה לא פורמלית סביב האי, או הסבה לארוחה רשמית וחגיגית בפינת האוכל.

מטבח ופינת אוכל

מול חזית ארונות חלקה ואחידה אי שמשמש לארוחות קלות אליו מחוברת פינת אוכל

מטבח ופינת אוכל

עיצוב הסלון נלקח מסרט אחר
אומנם הכיסאות הלבנים שסביב פינת האוכל מרמזים על המשך העיצוב שנראה בסלון, אבל מעבר לרמיזה הקלה, מראה הסלון שונה מהדרמטיות והייחודיות שמאפיינים את הכניסה לדירה, ולמרבה הפלא, הוא חף ממותגים. תחושת הרוגע והניקיון הצורני בולטים בעיצוב הסלון בזכות הצבע הלבן. הספה הלבנה, גדולה ומפנקת יחד עם השטיח והווילונות שמשלימים את האווירה, מכתיבים את המראה הכללי. שני כיסאות המתכת המרופדים בפפיטה שחור ולבן, יחד עם שולחן סלוני וכוננית בשחור, שתלויה על קיר כוח אפור, מדגישים את הלבן השולט.

סלון לבן

העיצוב בסלון הלבן משדר ניקיון צורני, רוגע ושלווה מנוגד לדרמטיות שמאפיינת את יתר הדירה

סלון לבן

עוברים לסרט הבא בכיכובם של  מותגים
במעבר מהיר חוזרים לאווירה הדרמטית והפעם היא מופגנת במלוא עוצמתה. הכוונה ליחידה הפרטית של הדיירת, שנרדמת ומתעוררת יחד עם המותגים. המעצב בחר בגוונים של אפור גרפיט, כמעט שחור, כרקע דרמטי הולם. אזור השינה, שבמרכזו המיטה, מהווה ציר מרכזי שמקשר בין חדר הרחצה לארון הבגדים. מסגרת המיטה וראשה, עוצבו ונצבעו בגווני פודרה וורודים. דרך זכוכית כהה, הממוקמת מול המיטה, ניתן לזהות את חדר הרחצה.

חדר רחצה מול המיטה

חדר שינה בעיצוב דרמטי עם נגיעות של וורוד פודרה הגוון שהדיירת אוהבת

חדר רחצה מול המיטה

עיצוב חדר הרחצה ממשיך את המראה של חדר השינה. גוונים ומרקמים שונים של אפור גרפיט מהווים רקע לברזי פליז מוברש, כיור אליפסה ומעליו מראה בהלימה.

חדר רחצה כהה

חדר רחצה בעיצוב דרמטי שמתחבר לאזור השינה ביחידת המגורים של הדיירת

2חדר רחצה כהה

המותגים תלויים בארון כשורת המקהלה במחזמר
לצד המיטה, מתוך ארון עשוי כולו זכוכית, מוצגים מותגי האופנה, כשהם תלויים על קולבים ומזכירים הופעה מרשימה של שורת המקהלה באחת ממחזות הזמר בברודווי. מאחורי ארון הזכוכית, עוצב ארון מדפים ומגירות.

ארון בגדים שקוף

שתי שורות של בגדים ממותגים מוסיפים צבעוניות למראה הדרמטי

3ארון בגדים שקוף
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...