מיני מעל כולם: דירה צעירה ומודרנית מקבלן

דירת מיני פנטהאוז בשרון, שעוצבה עם חומריות של עץ, בטון ונגיעות של ירוק, שואבת לתוכה את כל הירוק של הנוף והצמחייה שבמרפסת דרך ויטרינות מרשימות

1,000,000
50+120 מרפסת מ"ר
רגב כלף
שיינפלד אדריכלים
שיינפלד אדריכלים

הדיירים: זוג + ילד
המיקום: השרון

זוג צעיר ביקש לעצב דירת מיני פנטהאוז מקבלן בסגנון צעיר ומודרני, ולתכנן אותה כך שתנצל היטב את המרפסת הגדולה והנוף הפתוח מתוך הדירה. הדירה שנמצאת באזור השרון תוכננה עבורם מתוך מחשבה לשנים קדימה ומתוך ניצול מקסימלי של כל מטר מרובע. לאחר חלוקת הפנים גובשה חומריות וצבעוניות לכל הדירה עם שימוש חוזר בעץ ובטון כחומרים הדומיננטיים, לבן, אפור ושחור כצבעי הבסיס ונגיעות חוזרות של ירוק מנטה.

פינת אוכל בכניסה

זוג צעיר ביקש לעצב דירת מיני פנטהאוז מקבלן בסגנון צעיר ומודרני

פינת אוכל בכניסה
נגרות כניסה

הכניסה לדירה נעשית מול חיפוי נגרות בלבן ושחור

נגרות כניסה

הכניסה לדירה נעשית מול חיפוי נגרות בלבן ושחור שמתחיל כבר במסדרון לחדרים ונמשך עד המטבח כיחידה אחת, וכולל בתוכו ארון אחסון, מלתחה ונישה לפסל. מולו נמצאת פינת האוכל עם ריהוט שמשאיר חלל מרווח בכניסה לדירה, ואם מארחים ניתן להגדיל בקלות את אזור האכילה. שירותי האורחים בנגרות מעץ עם חיפויי קיר בגוון כמעט שחור דמוי חלודה, בדומה לחומריות שנבחרה לשולחן פינת האוכל.

חיפוי קיר בטון

מולו נמצאת פינת האוכל עם ריהוט שמשאיר חלל מרווח בכניסה לדירה

חיפוי קיר בטון

חיי המשפחה סובבים סביב המטבח והסלון, ולכן החלל הציבורי תוכנן כלופט פתוח שבו הסלון והמטבח פונים זה אל זה. המטבח אורכי ומשלב צבעוניות של עץ ושחור ואי ארוך משמש לעבודה ולישיבה. בתכנון המקורי הישיבה בסלון הייתה עם הגב למטבח, אולם כעת היא סובבה כך שספת הרי"ש פתוחה למטבח והתחושה היא של חלל משותף. הטלוויזיה נתלתה על עמוד שחור כצבע האלומיניום בדירה בין ויטרינות היציאה למרפסת, וכך יכולה להסתובב ולשמש לצפייה הן מהסלון והן מהמטבח. הקיר שיועד במקור לטלוויזיה (שמתחיל בכניסה לדירה ונמתח עד לוויטרינת המרפסת, חופה בטיח מינרלי דמוי בטון חשוף, וכך נוצר קיר דומיננטי עיצובי ונוכח שמגדיר את החלל הציבורי כולו. ריהוט אפור נבחר לסלון, בדומה לקיר הבטון, עם נגיעות ירוק מנטה בכורסה ובטקסטיל. שולחנות הקפה תואמים את צבעי המטבח וכך נוצר הקשר בין כל החומרים.

קיר ארוך

החלל הציבורי תוכנן כלופט פתוח שבו הסלון והמטבח פונים זה אל זה

קיר ארוך
אי שחור במטבח

המטבח אורכי ומשלב צבעוניות של עץ ושחור ואי ארוך משמש לעבודה ולישיבה.

אי שחור במטבח
ארון גבוהים עץ

מטבח: אביבי מטבחים

ארון גבוהים עץ

במרפסת הדרומית נקבע סוכך עדין כדי להשאיר מבט פתוח לשמיים. היא נחלקת לאזור משחק לילד ולאזור אכילה עם מטבח חוץ בקו המשכי למטבח הפנימי ושולחן קוריאן דמוי בטון. צמחייה מקיפה מכניסה כמה שיותר ירוק לבית, וכך שלוש הפונקציות המרכזיות של הבית – מטבח, סלון ומרפסת – מקיימות ביניהן קשר ישיר.

שולחן אוכל במרפסת

במרפסת הדרומית נקבע סוכך עדין כדי להשאיר מבט פתוח לשמיים

שולחן אוכל במרפסת

כדי ליצור פרטיות, סוויטת ההורים תוכננה עם כניסה ארוכה לאזור השינה. הכניסה מלווה בחדר ארונות בצבע הקיר שנעלם מהעין. בחדר עצמו נגרות בגווני אפור וטפט גיאומטרי מינימלי בגב המיטה. בחדר הרחצה חיפויי קיר בגוון בטוני ונגרות המשלבת עץ עם משטח דמוי בטון.

סוויטת הורים

סוויטת ההורים תוכננה עם כניסה ארוכה לאזור השינה

סוויטת הורים
ארון נעליים

הכניסה מלווה בחדר ארונות בצבע הקיר שנעלם מהעין

ארון נעליים
שידת כיור עץ

בחדר הרחצה חיפויי קיר בגוון בטוני ונגרות המשלבת עץ עם משטח דמוי בטון.

שידת כיור עץ

בדירה שלושה חדרים נוספים – ממ"ד המשמש כמשרד, חדר שינה לאורחים וחדר לילד, שעוצב בגווני ירוק מנטה ואפור גרפיט. המיטה והשידה הכהות בסגנון נקי ומודרני כמו הקו העיצובי של שאר הבית, ומה שמרכך את האווירה בחדר הוא טפט ג'ונגל עם פנדות בגוון ירוק מנטה המתכתבות עם השטיח והארון שגם בהם נגיעות ירוקות.

טפט ג'ונגל

מה שמרכך את האווירה בחדר הוא טפט ג'ונגל עם פנדות בגוון ירוק מנטה

טפט ג'ונגל
מיטת ילד כהה

המיטה והשידה הכהות בסגנון נקי ומודרני כמו הקו העיצובי של שאר הבית

מיטת ילד כהה

בעלי הבית ראו חשיבות לשלב מערכות מתקדמות של מיזוג, חשמל חכם ואודיו וידאו הנמצאים בכל אזורי הבית ומשולבים בנגרות ובתקרות גבס. כמעט בכל אזורי הדירה התאורה בצבע שחור שתואם את האלומיניום, ושולבו גופי תאורה שקועים בפסים עם גופים יורדים דקורטיביים באי, במטבח ובפינת האוכל. "הטיפ החשוב ביותר הוא להסתכל על הבית כעל מכלול ולייצר פלטת חומרים וצבעים לכל הפרויקט. כך כל חלל ייראה כפרק מתוך סיפור הבית והפרויקט עצמו יהיה שלם והמשכי", אומרות טל ורחל שיינפלד.

תכנית דירה

תוכנית הדירה

תכנית דירה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...