מתוקה בזהב: חיים חדשים לדירת יד שנייה מקבלן

חומרים וצבעים ניטרליים וחמימים יחד עם נגיעות זהב הכניסו סטייל לדירת חמישה חדרים במראה מיושן. הסטנדרט הוחלף וחלומו של הבעל לבר משקאות זכה לטוויסט מפתיע

300,000
125 מ"ר
אושר גולן
דנה רטובסקי

הדיירים: זוג + 3
המיקום: רחובות

זוג עם תאומים בנים ובת תינוקת רכשו דירה בת חמישה חדרים מיד שנייה ברחובות וביקשו להפוך אותה לחמימה, מתוקה ובעלת סטייל עם ניצול מקסימלי של שטח לאחסון, ולכלול בה ארון משקאות חריפים לבעל. מכיוון שהאישה הייתה בחודשי היריון מתקדמים, היא ביקשה שהקניות ייערכו בשלב ראשוני יחסית. אף אחד לא ציפה שהתהליך יחפוף למבצע צבאי שכלל ירי טילים על מרכז הארץ, כך שרוב השיפוץ נעשה מול נוף מטוסי הקרב שהמריאו סמוך לדירה.

סלון ספה אפורה

כך שרוב השיפוץ נעשה מול נוף מטוסי הקרב שהמריאו סמוך לדירה.

סלון ספה אפורה
רצפת פרקט

בחרתי לה חומרים וצבעים ניטרליים וחמים ונגיעות הזהב הכניסו לה סטייל

רצפת פרקט
שולחן קפה
שולחן קפה

"למרות שמדובר בדירת קבלן יד שנייה שלא הייתה ישנה מדי, היא נראתה מיושנת בשל צבעים אפורים ובחירת חומרים פשוטים יחסית", מסבירה המעצבת. "כדי להפוך אותה לדירה חמימה, צעירה ושוקקת חיים, בחרתי לה חומרים וצבעים ניטרליים וחמים ונגיעות הזהב הכניסו לה סטייל". מכיוון שבדירה היה מטבח די סטנדרטי של קבלן, אחת הדרישות הראשונות הייתה להחליפו לחדש, להוסיף לו אי עם דלפק ישיבה ולהגדיל בו את מקומות האחסון.

קיר ספה
קיר ספה
דלפק אכילה

המטבח תוכנן ועוצב מחדש עם קיר ארונות גבוהים עד התקרה

דלפק אכילה
מדף סוקולנטים

המטבח בגוון מוקה והוא בעל מראה חמים עם ידיות זהב

מדף סוקולנטים

המטבח תוכנן ועוצב מחדש עם קיר ארונות גבוהים עד התקרה בגוון מוקה והוא בעל מראה חמים עם ידיות זהב – חומר שחוזר על עצמו כמעט בכל חלל בבית. מעל משטח העבודה תוכנן מדף דקורטיבי ארוך שעליו מוקמו עציצי זכוכית עם סוקולנטים. מכיוון שברשות בני הזוג מכונות קפה משוכללת, תוכננה לה נישה יחד עם תמי 4. "לא תמיד חייבים ארונות מקיר לקיר במטבח. אפשר להוסיף מדפים על מנת להקליל את המראה, ועליהם להניח פרטי נוי או עציצים – ולקבל פינה לנפש ולנשמה שמחייכים בלב בכל פעם שמסתכלים עליה".

מטבח לבן עץ

מעל משטח העבודה תוכנן מדף דקורטיבי ארוך שעליו מוקמו עציצי זכוכית עם סוקולנטים

מטבח לבן עץ

בכניסה תוכנן ארון בנגרות אישית, שמסתיר את החלון שנשאר בחלל כצלקת מחדר שירותים שבוטל על ידי הדיירים הקודמים. הארון כולל מעין ספסל ישיבה ומתחתיו מגירת נעליים רחבה, תא לתליית מעילים ותיקים ותאי אחסון נוספים. לבקשת בעל הבית ובשל הסמיכות לשולחן פינת האוכל תוכנן תא מיוחד, המכיל את אוסף בקבוקי השתייה החריפה שברשותו – מעין בר עם מדף זכוכית וגב מראה הכולל תאורה פנימית.

שולחן אוכל עגול

הדירה כולה רוצפה בפרקט בגוון אלון על מנת להכניס חמימות במקום הריצוף האפור

שולחן אוכל עגול
בר משקאות

תא המכיל את אוסף בקבוקי השתייה החריפה שברשותו - מעין בר עם מדף זכוכית וגב מראה הכולל תאורה פנימית.

בר משקאות

הדירה כולה רוצפה בפרקט בגוון אלון על מנת להכניס חמימות במקום הריצוף האפור. הספה בסלון מורכבת מיחידה ארוכה וקצרה יותר מודולרית, שמורחקת מן הספה בעת האירוח ומשמשת ככורסת ישיבה. מעליה נתלתה תמונה גדולה של עלים מוזהבים כנגיעות שחוזרות בחלל. המיטה והשידות של בני הזוג הועברו לחדרם מביתם הקודם, ובעזרת טקסטיל בגוונים חמים, אקססוריז וציפורים מפרזול זהב על הקירות התקבל מראה נעים המתאים לקונספט העיצובי בבית כולו. חדר השינה של הבנים התאומים כולל מיטת גלריה במקום מיטת קומתיים כדי ליצור מעין "מחנה", אזור משחק מתחת למיטה ואזור לקריאת ספרים והקראת סיפור על ידי ההורים.

חדר שינה הורים

המיטה והשידות של בני הזוג הועברו לחדרם מביתם הקודם

חדר שינה הורים
ידיות זהב

. בחדר הרחצה של ההורים הרצפה חופתה באריחי פישבון בגוון ורדרד

ידיות זהב

חדרי הרחצה לא נכללו בתוכנית השיפוץ מטעמי תקציב מוגבל, אולם לבסוף הוחלט לשפצם כדי להעצים את חוויית המחיה בדירה שחדשה להם. בחדר הרחצה של ההורים הרצפה חופתה באריחי פישבון בגוון ורדרד, והפרזול בצבע זהב על מנת להעשיר את מראה החדר. המעצבת: "בעלת הבית רצתה מאוד משהו בוורוד. בהתחלה דובר על קיר המיטה בחדר הורים, אך לבסוף הוחלט על רצפת פישבון ורדרדה בחדר הרחצה שלהם". לחדר הרחצה של ילדים נבחרו אריחים בצבעים מונוכרומטיים עם ארון תכלת שמכניס צבעוניות לחלל.

מיטת ילדים

חדר השינה של הבנים התאומים כולל מיטת גלריה במקום מיטת קומתיים

מיטת ילדים
חדר תינוקת
חדר תינוקת
שידת כיור תכלת

לחדר הרחצה של ילדים נבחרו אריחים בצבעים מונוכרומטיים עם ארון תכלת שמכניס צבעוניות לחלל.

שידת כיור תכלת
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...