ניחוח אירופאי: עיצוב דירה יוקרתית ברמת גן

שילוב בין סגנון חיים לחוויית מגורים אשר תתאים בדיוק ללקוח, זה הקו המנחה את סטודיו בוכהלטר, בכל פרויקט עיצוב. הידע והניסיון הרב, מאפשרים לסטודיו להתאים את סגנון העיצוב שנכון בדיוק ללקוח וליצור בבית הרמוניה מושלמת.

1,000,000,000
170 מ"ר
בוכהלטר עיצוב פנים ואדריכלות

ספרו קצת על עצמכם…

בוכהלטר, סטודיו בוטיק מומחה בעיצוב פנים יוקרתי, בעל ותק של מעל ל-25 שנים, בהנהלת אורנית וגיא בוכהלטר. הסטודיו מציע עיצובים מגוונים, מתוך אמונה שעיצוב פנים איכותי אינו תלוי טרנדים. עיצוב טוב הוא פרי עיצוב מדויק וממונן, המצליח לשלב בין סגנון החיים לחוויית המגורים המתאימה באופן מלא ללקוח. בסטודיו יוצרים חללים יוצאי דופן, מעוררי השראה, נעימים, יפים ונוחים במסגרת רצונות ותקציב הלקוחות.כל אדם הוא עולם ומלואו. הידע הרב של הסטודיו, בעיצוב בסגנונות שונים – ממודרני ועכשווי דרך עיצובים בסגנון קלאסי, כפרי או תעשייתי, מאפשר ליצור חוויות מגורים יוקרתיות, שונות ומגוונות, הן ברמה התכנונית והן ברמה העיצובית".


בואו להתרשם מאחד הפרויקטים של סטודיו בוכהלטר:
דירה בנינוח אירופאי רמת גן 
הדיירים: זוג שילדיו כבר פרחו מהקן
המיקום: רמת גן
זוג שילדיו כבר בוגרים ויצאו מהבית ומתגוררים בקומה עליונה בבניין יוקרה ברמת גן, פנו אל סטודיו בוכהלטר לעיצוב דירתם. החיבור והכימיה היו מיידים והדיירים נתנו יד חופשית לסטודיו המעצבים. המשרד המחובר לסצנת העיצוב האירופאית, בחר לעצב את הדירה בסגנון עכשווי ומרגש במיוחד. החוכמה בעיצוב העכשווי היא, להצליח לתכנן חלל נקי ויוקרתי, אך לא מהודר. למעצבים היה חשוב מאוד, לעצב חלל שישדר נוחות, יחד עם שמירה על ניקיון ותחושת מרחב עיצובית. מכיוון שחלל עכשווי עלול להפוך לחלל מנוכר וקר, היה חשוב לשמור על מינונים נכונים בין הקווים הנקיים, לחום ולרוך.
קיר כוח מארונות פתוחים
"קיר הכוח" בסלון מאפשר הגדרה של פינת הישיבה ללא צורך בקירות כתוחמים. המחשבה להשאיר את קיר הכוח פתוח ולא כארונות סגורים, מקלילה את החלל ומאפשרת גיוון צבעוני הן בספרים והן באקססוריז.
כניסת הסטודיו לעיצוב הפרויקט, עוד בשלבי הקנייה של הדירה אפשרה להשפיע מראש על השינויים בבנייה עצמה. הוחלט לשנות את מיקומי חדרי הרחצה ולוותר על חדר אורחים, על מנת להגדיל את החלל הציבורי, מה שאפשר למעצבים להתפרע בחלל של מעל 70 מ"ר.
בפרויקט מסוג זה, בוכהלטר משתדלים תמיד לשלב בין הסטנדרט הניתן ע"י הקבלן ושדרוגים ותוספות ייחודיות לפרויקט. במקרה זה, שודרג הריצוף לאריחי ענק במקום הסטנדרט, מה שהביא למראה ריצפה עם מעט מאוד חיבורים. שתי בחירות יצרו את הסלון החם: הראשונה, קיר הכוח שלמעשה מגדיר במדויק את גודל פינת הישיבה בחלל, והשנייה, השטיח המהווה את גבולות ה"במה" למעגל השיחה.
צמד ספות שזלונג מעור
הסלון – צמד ספות שזלונג מעור בגוון אבן המאפשרות מחד, מעגל שיחה נוח ומאידך, מרבץ נוח לצפייה בטלוויזיה. נגיעות בירוק לשבירת פלטת הצבעים האפרורית. השטיח מגדיר את החלל וכמובן מוסיף חום. ישנה הרמוניה בשילובי החומרים – זכוכית שחורה, נירוסטה וספות העור 
ספות עור בצבע אבל
עוד מבט אל החלל הציבורי. ספת העור אינה רק יפה ומשדרת רוך אלא גם נוחה והדיירים נהנים לרבוץ בה גם כשאינם מארחים.
בסלון, קיר הכוח בחלל הוא ספרייה העוטפת את הטלוויזיה. נבחרו ספות מעור, בגוון אבן המונחות אחת מול השנייה, מתוך שאיפה ליצירת מעגל שיחה נוח.
לפינת האוכל, נבחר שולחן זכוכית עגול על מנת לייצר מחד, פינה נעימה ומאידך, החומריות שומרת על הקו העיצובי. פלטת הצבעים התבססה על גווני אפור. הרצפה חופתה באריחים ענקיים בגודל 300×100 ס"מ, בגוון בטון.
למטבח, נבחר  שילוב של חומרים עכשוויים, נירוסטה, בטון, פורניר עץ במינונים שיוצרים הרמוניה ויזואלית.
מטבח פתוח לסלון
מבט החוצה את החלל הציבורי מהמטבח לעבר הסלון
  שולחן עגול מזכוכית
מבט לעבר המטבח מפינת האוכל. פינת האוכל העגולה. שולחן האוכל בקוטר 150 ס"מ מזכוכית כשבסיסו רגלי איקס מברזל שחור. הכיסאות מרופדים נוחים ומשדרים חום.
  משטח נירוסטיה משולב עם נגרות
פרט המציג את האי במטבח ומדגיש את השילוב בין משטח הנירוסטה לנגרות
  וטרינות גדולות
פינת האוכל – עגולה צמודה למרפסת. המרפסת מחולקת לשניים. אזור ישיבה רחב המאפשר אירוח וכאשר הוויטרינות פתוחות יש תחושה בפינת האוכל כי החוץ נכנס פנימה.
מקררים אינטגרליים
מבט חזיתי על המטבח בו ניתן לראות את שילוב החומרים. עץ, גרניט פורצלן מדוקק ונירוסטה. הוחלט על שילוב מקרר יינות עבור אוסף היינות של בעלי הבית. מכיוון שהמטבח פתוח נעשתה בחירה להשתמש במקררים אינטגרליים ולהסתיר בארונות את כל מוצרי החשמל. ארונות העץ מוסיפים חום למטבח שמראהו הכללי קר.   

גיא בוכהלטר 553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חלון בסלון
הקיר חלון בסלון מדהים, איזה דגם חלון זה?

כותרת הכתבה היא על ניחוח אירופאי
בתמונות נראה כי העיצוב הוא מודרני - החל בבחירת החומרים, בסגנון בקווים ישרים, בצבעים קרים...

לגמרי אירופאי. ככה נראות דירות high-end
עד כדי כך שבחנתי תמונות טוב טוב לנסות להחליט אם זה ישראל. לא הגעתי למסקנה. נוטה לחשוב חו"ל. עכשיו עשיתי סיבוב בריטי בחנויות עיצוב מטבחים והם כולם כרגע נראים כך .( כמובן יש עדיין את קו העיצוב המסורתי אבל פה בכתבה זה מודרני) . אולי היה עוזר לחשוב שזה ישראל אם היו רושמים מי הספקים. למשל עכשיו אני עושה בארץ מטבח וכשביקשתי משטח נירוסטה בשני ספקי מטבחים מפורסמים הם לא ממש יכלו להציע לי (למרות שאמרו שימצאו פתרון). מי יוצר המטבח ומאיפה המשטח? מאיפה פינת הישיבה ? במחשבה שניה זה כן בישראל. אין אומנות. אין מצב לפרוייקט כזה באירופה ללא אומנות!

בודק...