שיפוץ בתקציב מוגבל שינה לגמרי את הדירה באשדוד

קיר הלבנים המקורי נשאר, והבית עבר שיפוץ בתקציב מוגבל יחסית, מדירה חשוכה למרחב פתוח ומקור של אור. האווירה מודרנית וחמימה, והמטבח הוא הוואו של הבית

110,000
220 מ"ר
עידן גור
אירמי ולוסי עיצוב פנים - IrmiandLucy Interior Design

הדיירים: זוג + 2
המיקום: אשדוד

זוג הורים לזוג תאומים, מורה והנדסאי אדריכלות, חלם על בית מסודר ומאורגן, עם תחושת פרטיות והרגשה של בית מלון. לדירתם בת ארבעת החדרים באשדוד ביקשו אווירה חמימה וביתית בסגנון מודרני וחם, ובנוסף, ביקשו לפתור בעיות רציניות של רטיבות, עובש וחוסר במקומות אחסון. למרות תקציב מוגבל יחסית, יצאו לדרך עם שיפוץ ב-200 אלף שקל שהיה מסיבי ונגע בעיקר בחללים הרטובים, וכלל חומרים איכותיים ורמת גימור גבוהה.

קיר הלבנים נשאר

המשפחה חלמה על בית מסודר ומאורגן

קיר הלבנים נשאר
קיר הלבנים נשאר

עיצוב ברמת גימור גבוה

קיר הלבנים נשאר
שולחן קפה בסלון
שולחן קפה בסלון

כשנכנסו לראשונה לדירה הבינו המעצבות, שלפני הכול יש ליצור אופן ספייס מזמין ורחב ידיים. הדירה הייתה מאוד חשוכה ושטחה לא היה מנוצל כראוי. בעזרת שבירת מספר קירות יצרו חלל מאוורר, פתוח ומואר עם המרחב הנדרש. מאחר שהמטבח הוא לב הבית, רוב המאמצים הוקדשו לתכנון אי מפנק המכיל מספיק מקומות ישיבה, כולל משטח עבודה מרווח לכל בני הבית. מכיוון שהדירה זעקה לסדר וארגון, נוצרו פתרונות אחסון חשובים, ובעזרת ויטרינות זכוכית בקיר הארונות הגבוהים התקבל אחסון מרבי פרקטי ואפקט וואו עיצובי.

ויטרינות זכוכית במטבח
ויטרינות זכוכית במטבח
ויטרינות זכוכית במטבח
ויטרינות זכוכית במטבח
ויטרינות זכוכית במטבח
ויטרינות זכוכית במטבח
תאורה מעל האי
תאורה מעל האי

כדי לחבר בין עולם העיצוב לפרקטיות יומיומית, כך שהבית ישרת את הדיירים ולא להפך, הובאו בחשבון רצונות הדיירים יחד עם החותם העיצובי הייחודי של המעצבות, המשלב בין פונקציונליות לביתיות. הרמוניה הייתה מילת המפתח והיא הושגה בעזרת פריטי ריהוט בעיצוב אישי, צבעים, חומרים וטקסטורות שהפכו את החלום למציאות. כך למשל ביצעו התאמות לקיר הלבנים שהיה קיים בדירה, ולבעל הדירה היה מאוד חשוב להשאירו, כדי להוסיף לבית לב ונשמה על אף העיצוב בתקציב במוגבל.

חדר שינה אפור לבן
חדר שינה אפור לבן
הצצה לחדר הרחצה
הצצה לחדר הרחצה

בני הזוג חלמו שילדיהם, נסיך ונסיכה קטנים, יישנו בחדר משלהם וכך תישמר פרטיותם של ההורים. ואכן, חדר הילדים עוצב ברוך, עם תחושה נעימה ומזמינה ובגוונים טבעיים על זמניים, אשר ישרתו אותם לאורך השנים. למרות ההפרדה הברורה בין המינים בחדר, נשמרה שפה עיצובית אחידה.

חדר לבן ובת

חדר הילדים עוצב ברוך ובגוונים טבעיים ועל זמניים

חדר לבן ובת
שולחן עבודה
שולחן עבודה

"למרות מגבלות התקציב לא ויתרנו ויצרנו דירה בוטיקית ומפנקת. אנחנו מקפידות לתת לכל לקוח לבטא את עצמו ולספק לו חוויה אולטימטיבית של פינוק ופונקציונליות אבסולוטית", מסבירות המעצבות. "לכל פרויקט שלנו הייחוד שלו ועדיין הוא שומר על הקו העיצובי שלנו, תוך שילוב צבעים, חומרים, טקסטורות ואמנות וכל דבר שהוא קצת שונה וחדיש אך לא מאבד מהפרקטיות". ניסיון העבר לימד אותן שכדי להגיע לתוצאה מוצלחת, חשוב החיבור בין המעצב ללקוח. "רצוי שהלקוחות יבואו עם ראש פתוח ושייתנו מבטחם במעצב שרואה את התמונה המלאה ועושה את הבחירות הנכונות בדרך להגשמת רצונותיהם. כשיש שיתוף פעולה בין הצדדים, הקשבה ופתיחות, התוצאה לא פחות ממושלמת".

 

רשימת ספקים חלקית:

מטבח – ברגל מטבחים

דלתות – דלתות דרור

כיסאות פינת אוכל – אי די דיזיין

שטיחים – צמר שטיחים יפים

תאורה – ביתילי, מחסני תאורה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...