שלה מהניילון: דירת חלומות שהמעצבת תכננה לעצמה

השיפוץ המסיבי לדירת הקבלן כלל הפיכה של שישה חדרים לחמישה וקונספט מודרני, נקי עם תחושה של מרחב. חומרים טבעיים ואיזונים בין צבעים יצרו דירה מדויקת עבורה ועבור משפחתה

סלון מעוצב
awards participation badge
אלעד גונן

הדיירים: זוג + 2
המיקום: מרכז הארץ
השטח: 150 מ"ר
התקציב: 550,000 שקלים
עיצוב פנים: שגית בר חן
כשהגיעה העת לעצב את דירתה של המעצבת שגית בר חן, היא ידעה שהוא יהיה מדויק עבורה, בקונספט מודרני, נקי, משפחתי ופונקציונלי ועם תחושה של מרחב. "תמיד אני נשאלת 'ואיך הבית שלך?' ו'מה היית בוחרת אם זה היה שלך?' אז הנה הגיע הזמן לבית שלי. להיות הלקוחה של עצמי זה הכי קשה שיש. אני חשופה לכל כך הרבה דברים בתחום התכנון והעיצוב ועשיתי הכול מהכול", היא אומרת. "כשאני מעצבת ללקוח אני מחליטה את ההחלטות המורכבות וכל 'כאב הראש' של הפרויקט עליי, אבל פה הייתי המעצבת של עצמי וקינאתי בלקוחות שיש מי שמחליט עבורם".

סלון מעוצב

עיצוב דירתה הפרטית של המעצבת

סלון בבית המעצבת

הדירה נרכשה חדשה מהקבלן ועברה שיפוץ מסיבי בכל החללים. משישה חודרים במקור היא הפכה לדירה בת חמישה חדרים, מחסן שהיה בכניסה לבית נהרס, והחלל הציבורי נפתח. אזור המבואה לשירותי האורחים שונה למחסן עם דלת בקו אפס עם הקיר. מאחר שחדר השירות וחדר הבת פונים לחלל הציבורי, נבחרו גם להם דלתות קו אפס כדי ליצור מראה אחיד ולא בולט עם הקיר.

מטבח אפור בסגנון מודרני

מטבח אפור, בעיצוב מודרני.

מטבח אפור בסגנון מודרני
עיצוב: מטבח: דקל מטבחים
כיור כפול במטבח

כיור כפול משיש שחור עם גידים לבנים

כיור כפול במטבח

לקיר הכוח של הסלון נבחר חיפוי ברקוד מעץ צבע בתנור בגוון לבן, כדי שיאזן את כהות השיש ממול במטבח. ספריית ברזל עדינה בקו אפס עם הקיר מכילה את הטלוויזיה, ולריצוף שנבחר, מדגם איטלקי 120X120 ס"מ, מראה בהיר מאוד עם חריצים בגוון ברונזה. המטבח רחב ידיים עם מקומות אחסון רבים. למשטחים נבחרה אבן טבעית ויש בו שני כיורים בנויים מטעמי כשרות. בפינת האוכל חיפויי קירות עם שילוב של זכוכית כהה להשלמת מראה הוויטרינה של בר המשקאות באותו חלל.

סלון מודרני

גב הספה פונה אל אי המטבח בחלל בציבורי

גב הספה פונה למטבח
וטרינה עם זכוכית כהה לאחסון בקבוקי יין

וטרינה מוארת עם זכוכית כהה להצגה ואחסון יין

וטרינה עם זכוכית כהה לאחסון בקבוקי יין
עיצוב: שגית בר חן. צילום: אלעד גונן

את חדר השינה של הורים הפכה לסוויטה ענקית עם חדר רחצה מפנק. בכניסה לבית בוטלו שירותי האורחים והחלל סופח לחדרה של הבת שתוכננה בסוויטה עם מקלחת משלה.

סוויטת הורים מפנקת

סוויטת הורים ענקית עם מקלחת מפנקת

סוויטת הורים מפנקת
חדר דינה אינטימי

עיצוב מודרני מוקפד לסוויטת ההורים

חדר שינה אינטימי
חדר רחצה מפנק

חיפוי מלא על כל קירות החלל הותאם לריצוף האפור שנבחר

חדר רחצה מפנק
עיצוב: שגית בר חן. צילום: אלעד גונן

"שיפוץ והתאמה של הבית לצרכים הם עבודה מורכבת שמומלץ לעבור עם בעל מקצוע כמעצב או אדריכל שיש איתו כימיה ושאוהבים את הקו העיצובי שלו. צריך פשוט להתמסר לתהליך ולסמוך עליו. כך גם אם התהליך יהיה מורכב, הוא יעבור בנעימים ובמינימום בעיות", ממליצה בר חן. "בנוסף לכך, חשוב ליצור סנכרון ולוח זמנים מקביל בין כל בעלי המקצוע והספקים, כך שהפרויקט ירוץ ויתנהל על הצד הטוב ביותר".

חדר בת, עיצוב חדר לנערות

לעיצוב החדר לבת המשפחה נבחר ורוד פודרה בשילוב עם לבן

חדר בת
חדר מעוצב לנער

הטפט החדרו של הבן מעניק לחלל אווירה צעירה ותוססת

חדר מעוצב לנער

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...