תאורה שיוצרת אווירה: עיצוב דירת קבלן בקריית חיים

הסלון נראה כמו גן ישראלי, המטבח כמו פאב אירי וחדר הרחצה כמו ספא טורקי - איך יוצרים לוק אחר בכל חדר? באמצעות משחקי גוונים ותאורה משלימה

גולן סויסה
140,000
96 מ"ר
גולן סויסה
שירן דדיה

הדיירים: משפחה בת 3 נפשות

זוג צעיר בסוף שנות ה-20 לחייהם עם תינוקת בת שנה רכש דירה ראשונה מקבלן ונתן למעצבת יד חופשית בפרויקט. הבקשה היחידה מצדם הייתה עיצוב מודרני עם נגיעות של צהוב.

 

כדי להפיק את המירב מהבית במידות הקיימות (ולרוב בדירות בנות 4-5 חדרים המרחב יחסית קטן), וליצור אחסון ותכנון פרקטי לצד עיצוב הרמוני ותחושת מרחב, תוכנן קיר ארונות גדול במטבח וחדר הרחצה הורחב על חשבון חדר השירות לטובת מרווח ונוחות באזור זה.

מכיוון שבעלי הבית נוהגים לארח הרבה חברים, המטבח תוכנן עם דלפק מרחף ולצדו בר אלכוהול. נעשה שימוש בגוונים של אפור כהה-שחור בשילוב עץ אלון בהיר, ויחד עם שלישיית גופי התאורה ותאורת האווירה מסביב נוצרה תחושה של מעין פאב אירי שכיף ונעים לשהות בו.

מטבח שחור דרמטי נגרות: "מטבחי רדי", תאורה "אקולייט"

מטבח שחור דרמטי

מדפי עץ במטבח
ארון למשקאות

לימונים

 

בסלון תוכננה ויטרינת צמחייה מתחת לטלוויזיה, משהו שונה ויוצא דופן בנוף האדריכלות והעיצוב הישראלי (כי ברוב המקרים יש שם מזנון). כל מכשירי החשמל מוצנעים בחדר הארונות על ידי תכנון מראש של צינורות חשמל מתחת לריצוף.

ספה מעוגלת שטיחים: "כרמל פלור דיזיין", אקססוריז: "Golf&Co"

מנורות עדינות

בקבוק קוניאק

אקווריום תחתון
בחדר השינה נצבע הקיר שבגב המיטה בגוון דמוי בטון ועליו נבנו "סטריפים" מגבס עם תאורה נסתרת.

חדר שינה מודרני

בחדר הילדה נשמר העיצוב הנקי בגוונים בהירים.
חדר תינוק מודרני
חדר תינוקת

 

בחירת החומרים בחדר הרחצה הייתה מתוך מחשבה על ספא/ חמאם טורקי – נבחרו אריחי קררה בגוון לבן עם עורקים אפורים, הכיור הונח על משטח אלון בהיר (זהה לדלפק במטבח, ליצירת שפה משותפת) ונוספה תאורת אווירה נעימה, מלבד התאורה המרכזית.
חדר רחצה כמו ספא
מראה בחדר רחצה ריצופים, חיפויים וכילים סניטריים: "רצף" 

 

רשימת ספקים חלקית:

ריצופים וסניטציה: רצף REZEF

נגרות: מטבחי רדי

תאורה: אקולייט שינגוט

ריהוט ואקססוריז: ID-design , golf&co

שטיחים: כרמל פלור דיזיין קריון

 


553
16 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יפה מאוד מאוד!!

מקסים

מי הצלם?

מטבח וואוו!
איזה כיף לראות משהו נועז ושונה. אחרי עשרת אלפים מטבחים לבנים, המטבח הזה פשוט מלהיב.

שונה מיוחד ונעים.

כנסו כנסו!!
שונה! מיוחד! אולי טיפה קודר.. את הפרקט השחור בחדר של גאיה בכלל לא אהבתי..נראה עצוב מידיי כל השאר בהחלט מאוד מרשים עם שילוב חומרים של צבעים מאוד שונה ויפה. בהצלחה.

תמונות
עיצוב מקסים. מהיכן התמונות בסלון?

צבע חלון המטבח
האם הוא אפור במקור או שצבעתם? אם צבעתם, כיצד?

מענה לתגובות 3,7,8
3. הצלם הוא גולן סויסה 7. התמונות בסלון הוזמנו באתר שאטרסטוק והודפסו על קנבס 8. הצבע אפור במקור. זה גוון האלומיניום. תודה רבה לכל המפרגנים. מוזמנים לראות עבודות נוספות באתר Www.sdsd.co.il או בפייסבוק: שירן דדיה- אדריכלות ועיצוב פנים.

צילומים מאוד יפים!

כל כך קלאסי מאיכן השעון במטבח?

דירה יפהפיה
המטבח מושלם. כך גם הסלון. חדר הילדה מתוק. חדר השינה של ההורים לעומת זאת לא כל כך ברור, אולי בגלל זווית הצילום. מה קורה בשאר חדר השינה? בצד הנגדי למיטה. על פניו נראה חיוור משהו ואנמי. כל הכבוד על יצירה מעולה בתקציב צנוע.

עיצוב חדשני סוף סוף
העציצים בסלון מגניבים ממש

נראה באמת מעוצב אבל לא חף מבעיות
פלוס ומינוס: גרנו במשך חודש בדירה עם כזה מטבח אפור (משפחה של 5. אירופה לפני 4 שנים. לקח לעיצוב הרבה זמן לתפוס בארץׂׂ). היה לי חשוך כל הזמן והייתי עם אור דולק גם בבוקר. מצד שני ממש אהבתי ולא רואים לכלוך. דווקא ממליצה למי שלא מפריע כהה בעיניים. האלכוהול מוצג בצורה יפה אך יצבור אבק ככה. נראה קצת מעט משטחי עבודה לזוג שאוהב לארח . רמת ביצוע טובה מאוד. בתור זוג שאוהב לארח לא הבנתי היכן האירוח מתבצע. אירוח בתרגום חופשי = אוכל. לא? אני לא רואה פינת אוכל. אולי זה אירוח אלכוהול בלבד? יש פתרונות דלפקים שנפתחים לשולחן לחללים קטנים (קשה להגיד ש96 מ"ר זה קטן אבל יש פה סלון + מטבח כמו בדירת 50 מר ,אלא אם לא צולם איזור האכילה...קשה לי להאמין כי לא נכתבה מילה על פינת אוכל. ויטרינת צמחייה מתחת לטלוויזיה. האם אלו צמחי פלסטיק? אם התשובה היא כן אז ביג נו נו . זה זול. אם התשובה היא אמיתיים אז אפשר פירוט? אלו צמחי מיים? אפשר גם דגים? תאורה לצמחיה? יש אקווריום לצמחיה . האם זה המקרה? הסלון יפה אך אם הכוונה היא לארח שם צריך והחליף את שולחנות האוכל לאחד גדול ומסיבי. סיכום- הסלון מעוצב אך קטנטן וללא פתרונות אירוח אמיתיים. חדר השינה יפה אך זקוק למגע אישי,האם השקעים שם חצי מוסתרים מאחורי גב המיטה??? בחדר הילדה המדפים לא בגובה נגיש וצריך משהוא נמוך יותר. למה אין תוכנית?

איזה אומץ לעשות מטבח שחור

יופי של בית. אהבתי את העיצוב. מיוחד מאד אפילו.

בודק...