בטוב טעם: מהפך לבית פרטי ברחובות

12 פרויקטים נבחרים בליווי 12 מעצבים אשר יצקו סטייל בחללי הבית, בשילוב הרהיטים של אריק דיזיין. בכתבה השביעית בסדרה – בית פרטי שאוהב לארח ומימש את מלוא הפוטנציאל שלו

500,000 ש"ח
150 מ"ר מ"ר
אורן עמוס
גלית אלבז
סלון אפור

מראה קלאסי מודרני עטוף חום ורוך

גלית אלבז
סלון אפור

מספר נפשות בבית: 3

המיקום: רחובות

 

בני זוג דתיים, שילדיהם הבוגרים התחתנו ועזבו את הבית, מתגוררים בבית פרטי עם בנם, בשנות ה-20 לחייו. הבית מאוד פעיל ומארח המון את בני המשפחה וחברים. בעלת הבית, אישה בעלת חוש אסתטי וטעם משובח, הרגישה כבר תקופה ארוכה שמעבר לזה שהבית דורש שיפוץ והחלפת מערכות שהתיישנו, הוא אינו משרת את צרכיהם. לאחר חקר מעמיק של הצרכים החדשים ובראייה לעתיד תוכנן הבית מחדש בתכנון חכם שהוציא ממנו הרבה מעבר למגבלות הרציונל.

פינת אוכל

שולחן אוכל עגול בציפוי דמוי אבן וספריית ברזל בצבע זהב למראה יוקרתי, כיאה לספרי קודש

גלית אלבז
פינת אוכל
קיר כוח

קיר הכוח מול הכניסה לבית, יוצר התפעלות מיד עם פתיחת הדלת

גלית אלבז
קיר כוח

המטבח, בו בני המשפחה מבלים הרבה ומהווה לב הבית, דרש שינוי משמעותי. הוא תוכנן לפרטי פרטים תוך התייחסות לפרטי הכשרות הנדרשים ודגש למקומות אחסון נוספים. קיר מחיצה בין המטבח לחלל הציבורי נהרס ופתח את החלל, ובזכות כך התאפשר להוסיף אי מרווח שלא היה קודם לשיפוץ. בני הבית רצו אי אך לא חשבו שזאת יכולה להיות אופציה. הוספתו יצרה מקומות אחסון נוספים ומשטח עבודה בגודל כפול מהקיים. האי נועד גם לישיבה, שם נהנים בני המשפחה להתכנס ביום יום.

מטבח אפור גרייז'

מטבח קלאסי מודרני בגימור צבע אבן אפרפר ומשטח שיש עם עורקים שחורים דומיננטיים ומרשימים

גלית אלבז
מטבח אפור גרייז'
שיש מטבח

גופי תאורה מפליז מוסיפים למטבח מראה יוקרתי

גלית אלבז
שיש מטבח

החלל הפרטי בקומת הכניסה כלל חדר אמבטיה עם שירותים, חדר אורחים קטן, חדר נוסף ללא חלון ששימש כמחסן וכמעבר לממ"ד גדול ומרווח שהיה חדרם של בני הזוג. מאחר שמדובר בבית ישן, הממ"ד היה תוספת בניה והכניסה אליו נעשתה מתוך חדר – תכנון מסורבל שנראה כטלאי. גם את חלומם של בני הזוג לסוויטה מפנקת עם מקלחת ושירותים צמודים וכן ארון גדול, הם לא הצליחו לראות בדמיונם. ואכן, יצירה של סוויטת הורים הייתה אתגר בשל ממ"ד שאותו לא ניתן לשנות. עקב כך החלל הפרטי תוכנן מחדש עם יצירה של יחידת הורים נפרדת, הכוללת בתוכה את כל דרישותיהם של בני הזוג, שנראו להם כחלומיים: חדר רחצה מפנק צמוד לחדרם וארון גדול ומרווח.

חדר רחצה כללי בחיפוי קיר משויש עם אריחים שחורים

חדר רחצה כללי בחיפוי קיר משויש ושילוב אריחים שחורים ליצירת עומק ודרמה

גלית אלבז
חדר רחצה כללי בחיפוי קיר משויש עם אריחים שחורים
יחידת ההורים

יחידת ההורים

גלית אלבז
יחידת ההורים
חדר רחצה מרווח להורים

חדר רחצה מרווח ואלגנטי להורים

גלית אלבז
חדר רחצה מרווח להורים

בקומה העליונה בני הזוג רצו פינת ישיבה. אך הייתה מבואה קטנה מדי שדרכה נכנסו לחדר רחצה קטן וצר ול-3 חדרים. אחד החדרים היה גדול במיוחד. בחצי משטחו נבנה חדר רחצה חדש, גדול ומפנק, והחצי השני הוסב לחדר עבודה עבור הבן. חדר הרחצה הישן נהרס ושטח המבואה הוכפל. התוצאה: פינת ישיבה מרווחת, מקלחת עם שירותים גדולים ומרווחים וחדר עבודה.

פינת ישיבה

פינת ישיבה בקומה העליונה מוסיפה צבע ורגעי נחת

גלית אלבז
פינת ישיבה
חדר רחצה עץ

ריצוף עץ עולה לקיר ומגדיר את אזור הכיור. מסביב חיפוי משויש בהיר

גלית אלבז
חדר רחצה עץ

על המעצבת
גלית אלבז – סטודיו לעיצוב פנים מתמחה בתכנון ועיצוב של בתים פרטיים, דירות ועסקים. הסטודיו מעניק לכל פרויקט טביעת אצבע ייחודית משלו, אשר מוטבעת לאחר מחקר מעמיק והקשבה לצרכים ולחלומות. אנחנו מאמינים שבתכנון חכם אפשר להוציא מהבית או מהעסק יותר. הסטודיו שם דגש על עיצוב חדשני על ידי שימוש בחומרים שונים ושילובם באופן ייחודי בחלל. ובאמירה אישית "כשההשראה פוגשת מצוינות, כל חלום מצליח להגשים את עצמו".

העבודה שלי עם אריק דיזיין
"מאוד חשוב לי להתאים בצורה מושלמת את הריהוט לאופי הפרויקט, כדי שישלים את המראה והצרכים הנדרשים ב-Costom made. אצל אריק דיזיין, מעבר למבחר של דגמים וסגנונות, יש אפשרות לעוף עם הדמיון ולייצר את הרהיט החלומי שרוצים. בגלריה ניתן למצוא מניפות רבות של בדים, פורמייקות ועצים של הספקים המובילים בתחום, דבר המאפשר לי לתכנן את הרהיטים בהתאמה מושלמת עד הפרט הקטן".

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

היי יפה מאוד רציתי לשאול מה צבע שיש על הקיר בסלון ואיזה צבע בקיר המרכזי עם המראה תודה

בודק...