הגשמת חלום בהפתעה: דירה סטנדרטית שהפכה למודרנית צבעונית וחמימה

הכל החל מהרצון להחליף ספה בסלון והסתיים בשיפוץ הדירה. פנייה אל המעצבות טלילה רובך ונטלי כץ, גרם לבני הזוג להחליט לשדרג את דירתם בקיימת, מבלי לעבור דירה.

600,000
120 מ"ר
יואלה אליווה
דרור מליחי
טלילה רובך ונטלי כץ

סלון ופינת אוכל ארובני

דיירים: זוג+ 3 ילדים בוגרים

מיקום: כפר סבא

משך השיפוץ: 3 חודשים
בני הזוג חשבו שהחלפת ספה בסלון, תשדרג את הדירה כולה והחליטו לפנות לעזרה במשימת בחירת הספה אל המעצבות: טלילה רובך ונטלי כץ. פגישה אחת, שיחה מלב אל לב וכימיה מעולה, גרמו לבני הזוג להבין שהחלפת ספה לא תגרום למהפך שהם חולמים עליו ושהם ניצבים בפני בחירה חשובה יותר: שיפוץ יסודי לדירה הקיימת או מעבר דירה. מתוך אהבה אל דירתם וסביבת החיים, הוחלט על יציאה לדרך משותפת בשיפוץ הדירה.
הבקשה המרכזית של בני הזוג הייתה, שהדירה תהפוך למודרנית אך לא מנוכרת, שתהיה צבעונית וחמימה, עם נגיעות של עץ אגוז כהה והכי חשוב שהמטבח לא יהיה בצבע לבן.
טלילה ונטלי הכינו עבור בני הזוג תכנית עבודה מסודרת של כל שלבי השיפוץ.  פלטת הצבעים שנבחרה: שחור, לבן, כחול מעושן ושילוב של עצי אלון ואגוז.
השיפוץ כלל: מטבח חדש, הגדלה והתקנת חלונות חדשים באיזור המטבח והסלון, חדר עבודה, שיפוץ המקלחות, התקנת מערכת מיזוג מיני מרכזי עם סלוטים דקורטיבים, החלפת אינסטלציה, החלפת חשמל לתלת פאזי והחלפת כל דלתות הבית לדלתות פנדור.
פינת אוכל עגולה
כיסא נדנדה
עיצוב קיר קמין
בני הזוג נוהגים לארח את בני משפחתם וחברים. על כן, הם ביקשו מהמעצבות כי המטבח, הסלון ופינת האוכל יהיו בחלל פתוח משותף. בסלון הותקן קמין גז מודרני אשר מוסיף לחמימות הבית. קיר הקמין חופה בטיח וגה ובחלל סלון הותקן חלון וטרינה גדול, דרכו ניתן לראות את הנוף, העצים והצמחייה אשר צומחת בעדנית הבנויה לאורך כל החלון. ריהוט הסלון מוקם לבקשת בני הזוג בצורה בה יוכלו לשבת ולהתבונן בנוף. פינת האוכל יכולה להפתח למספר מקומות רבים, כאשר בני הזוג מארחים בביתם.
מחיצה שהיא ספריה
המטבח, הוא ללא ספק המקום האהוב על בני הזוג, חובבי הבישול.
המטבח החדש תוכנן בצורת האות ח' על מנת ליצור משטחי עבודה רבים, אשר יאפשרו לשני בשלנים לעבוד בו-זמנית בנוחות מירבית וכדי לאפשר הוספת חללי אחסון רבים במטבח. ארון הקיר מהווה ארון דו-צדדי, המשמש כמזווה ובחלקו האחר,מדפים דקורטיביים. מצידו השני, משמש הארון ספריה, הפונה למסדרון החדרים. חצי אי עטוף במשטח של אבן קיסר שיורד לרצפה ומהווה את המקום במועדף לשתות בו קפה של בוקר.
מטבח בצורת ח
מטבח עץ
יחידת ההורים עברה שינוי משמעותי. חדר הרחצה וחדר הארונות, שהיו קטנטנים אוחדו. כך נוצר חדר רחצה מפנק שהכניסה אליו מסתתרת מאחורי אחת מדלתות הארון.
חדר שינה עם מעבר לחדר רחצה
חדר הרחצה של ההורים אף הוא עבר מהפך ע"י הגדלתו על חשבון חדר ארונות חשוך, קטן ועמוס.  ארון הבגדים מוקם בכניסה לחדר הרחצה, כך שאחת מדלתות הארון משמשת כניסה לחדר הרחצה הגדול והמפנק. בחדר הרחצה ביחידת הורים, הותקן מקלחון מרווח עם נישה לבקבוקים, ארון כיור ומעליו ארון קיר שקוע עם מראה שמסתירה צינור ביוב.
חדר הרחצה של הילדים אוחד עם מרפסת השרות ובכך אפשר גם חדר רחצה מרווח וגם מקום כביסה ואחסון שרות נח מאוד.
חדר רחצה קטן
חדר רחצה בהיר

רשימת ספקים:
דלתות –  פנדור,
נגר – מטבח והארונות בכל הדירה – כפיר בן דוד
תאורה – לוצ'ה, תומס
חיפויים/ריצופים/כלים סניטרים – ויה ארקדיה
סלון ופינת אוכל – אסף רהיטים
מיזוג אוויר – טל חיזקיהו

המעצבות של פרויקט שיפוץ הדירה:
טלילה רובך:
אל תחום עיצוב הפנים פניתי לאחר 25  שנות קריירה מאתגרות בשירות הביטחון. הסטודיו שלי מתמחה בחללים קטנים, אשר בראייתי, מהווים אתגר גדול בתכנון ובעצם, כל פונקציה, בתוך חלל גדול, הינה יחידה קטנה. מאז סיום לימודי עיצוב פנים השלמתי כ30-  פרוייקטים, רובם חללים פרטיים ושלושה מסחריים. אני רואה בעיצוב הגשמה עצמית מחד, ויכולת לשמח ולגרום אושר למשפחות ולאנשים עבורם אני מעצבת, מאידך. בעבודה עם אנשים, ובמיוחד בתחום העיצוב, יש מימד לא מבוטל של היבטים פסיכולוגיים. אינטואיציה ויכולת הכלה טובים הינם הכרחיים ותורמים רבות להצלחת הפרוייקט
דף עסקי: www.facebook.com/talila.rubach
נטלי כץ:
אני מאמינה שלפני הכל בית צריך לשפר לנו את איכות החיים ולספק סביבת חיים נוחה, נעימה וזורמת. תכנון מדויק ומוקפד יחד עם בחירת הצבעים והמרקמים, רהיטים, טקסטיל, אומנות ותאורה – שילוב של כל אלה יחד נותן לנו את ההרגשה הנעימה והמחבקת של "בית".
תפקידי כמעצבת הוא היכולת לייצר חיבורים – בין נוחות ליופי, בין חלומות למציאות, בין הגיון לרגש, כך שבסופו של דבר נוצר חיבור מושלם בין אנשים לבין הסביבה שהם חיים בה.
עבורי עיצוב פנים זו קריירה שניה שצמחה באופן טבעי מהעיסוק הקודם שלי – פיתוח מערכות ויזואליות חכמות בהייטק מכיוון ששני התחומים עוסקים בחיבור שבין "איך הדברים עובדים" לבין "איך הם נראים".
וזה העקרון המנחה עבורי בכל פרויקט – קטן כגדול – לחבר בין כל המרכיבים לכדי מתכון מושלם ומאוזן  עבור לקוחותיי.
דף עסקי: www.facebook.com/nk.idesign

553
11 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב. 120 מטר
עיצוב יפה,אבל 600.000 לדעתי זהו סכום עתק. ואני הרי עוקבת אחרי העיצובים שמוצגים כאן באתר שלכם. וזו לא דירה ענקית.זו דעתי האישית כמובן.

שיפוץ יפה, בית נעים - אבל....
יש בבית 5 מבוגרים. איך ספה אחת יכולה להכיל את כולם לערב משפחתי / רביצה מול הטלביזיה / אירוח? - אני רואה בהרבה בתים שאין ספות מפנקות בסלון. וגם אני תוהה - על מה הוציאו כל כך הרבה כסף?

המחיר הגיוני אם הדירה הופשטה לחלוטין
וכנראה שזה מה שנעשה פה. חייבים לזכור שיש הפרש מחיר מאוד גבוה לעבודה בערים יקרות מול מושב בדרום או התנחלות. כי ככה זה בישראל. לצערי לפי התוצאה לא רואים שיפוץ באיכות גבוהה מהרגיל אלא שיפוץ רגיל. מצד שני בהחלט נראה פונקציונלי ומותאם ללקוחות. חבל שצילמו לפני הוספת אומנות וסידור אישי של חדר השינה. צריך עוד ספה.

עדנית? מה רע במילה הנכונה- אדנית?!

ממש יפה ועדין
אהבתי.

בית נעים. הוכחה שריצוף אפור לא בהכרח קר

מקסים!!
מאוד אישי מדויק וונעים

מספר קטלוגי של צבע
האם אפשר לקבל את הפרטים של הצבע הכחול בקיר שמעל לאח

קמין בתוך דירה?
האם אפשרי בכלל להוסיף קמין בתוך דירה?

מאיפה כיסא הנדנדה הכחול היפה?
אשמח לפרטים

אם ככה נראה צבעוני ולא סטנדרטי- סימן שמעצבי הפנים
חסרי דמיון. אני מקוה שבני הבית יכניסו לבית חיים

בודק...