הזדמנות שנייה לרושם ראשון: מתיחת פנים לדירת קבלן בראשל"צ

בעלת הדירה רכשה דירה להשקעה, התאהבה בה והחליטה להתגורר בה. מסטנדרט קבלני עוצבה הדירה בניקיון, מינימליזם וגווני אפור, שחור ולבן תוך שילוב עץ ונגיעות פסטל

200,000
93 מ"ר
תמר אלמוג
יעל גוטרייך אורון

מספר נפשות בבית: אם + 2

מיקום: שכונת האירוס, ראשון לציון

זו הייתה עוד דירת קבלן במובן ה"קבלני" של המילה: רצפת גרניט פורצלן בצבע בז', חומרים סטנדרטיים ושילובים די שגרתיים, אולם נראתה כדירה טובה להשקעה עבור בעליה. תוך כדי תהליך הבנייה הבינה בעלת הדירה שקיים פוטנציאל לא מבוטל לנכס, והחליטה שברצונה להתגורר בו. לאחר חיפושים היא פנתה למעצבת הפנים יעל גוטרייך אורון, שתעזור לה לבצע לדירה מתיחת פנים אמיתית ולהפוך את החלל למזמין, מפנק ובעל אופי הרבה יותר ייחודי.

 

 

 

 

 

התקציב היה מוגבל והחששות היו גדולים, שכן בעלת הדירה התגוררה במשך שנים בדירה מרווחת בהרבה וחששה כי לא יימצאו מספיק מקומות אחסון. יחד עם זאת, מאחר שהדירה אינה גדולה, השאיפה מראש הייתה לא להעמיס עליה ולשמור על מראה מאוורר, נקי וקליל.

 

פרקט ווילונות: יניב פרקטים, ספה וכורסה: טולמנ'ס אאוטלט, כריות: גלי ליבנה, שולחנות ברזל ופליז: פנטהאוז בייסיק, תמונות: 1of135, תאורה: שקע ותקע

 

סלון מודרני עם שטיח שטיח: בית השטיחים

 

הצצגה למרפסת עם נדנדה

 

הקו העיצובי שנבחר הוא קו מודרני ונקי, תוך שימוש חוזר בחומרים מנוגדים כמו ברזל ועץ, צבעוניות די מונוכרומטית עם נגיעות של צבעי פסטל שתרמו להרמוניה בחלל.

 

שידת טלוויזיה בסלון

 

שטיח

 

בחלוקת התקציב היה צריך להחליט היכן להשקיע יותר והיכן ניתן להגיע לתוצאות יפות גם במחירים נוחים. בשלב הראשון הוחלט לחפות את הרצפה בפרקט עץ אמיתי ואיכותי, שמשרה חמימות בבית. הפרקט שנבחר הינו בעל קורות עץ רחבות וארוכות מן הרגיל ובעל מראה מרשים במיוחד.

 

הצבעוניות בסלון, כמו ביתר הדירה, נעה על פלטת צבעים די מונוכרומטית, המשלבת את הצבעים האפורים עם שחור ולבן. על הבסיס הזה נוספה נגיעה של צבעי פסטל, שבאים לידי ביטוי בעיקר בפרטי הלבשה כגון השטיח, הכריות והדפסי האמנות בקיר. כל אלו משרים אווירה של חום ותורמים לאיזון והרמוניה.

 

המטבח, שסופק על ידי הקבלן, שודרג ובין היתר תוכננה יחידת מדפי עץ, שהוסיפה חום אל מול המטבח הלבן המודרני. בשילוב גופי התאורה השחורים נוצר מראה נקי בחלל הציבורי.

 

חלל בית מרכזי

 

מטבח ופינת אוכל מודרנים מטבח: סמל, פינת אוכל: טולמנ'ס אאוטלט, כיסאות: פיק-אפ כיסאות, יחידת מדפים מעץ: מילאן נגרות, תאורה: שקע ותקע, אקססוריז: גלי ליבנה, H&M HOME

 

 

 

בחירת הרהיטים בבית המשיכה באותו קו ששאף לניקיון ומינימליזם. המעצבת התייחסה לכל פריט שנבחר לחלל בקפידה, כדי שיחד לא ייראו כגחמות רגעיות אלא כסיפור שלם שמבטא את רצון בעליו. הנגרות תוכננה לדירה כדי לספק פתרונות אחסנה ראויים. בין השאר, תוכנן ארון במסדרון, שמצד אחד מכיל לא מעט אחסנה, ומצד שני שולבה בו נישה דקורטיבית מעץ אלון שמכניסה אופי, עניין וחום. גם ארונות חדרי הרחצה תוכננו בקפידה כדי לוודא מקסום של אחסנה ביחס לגודל החדרים, וזאת בלי לפגוע בנראות ובעיצוב.

 

מבואת כניסה עם פרקט פרקט: יניב פרקטים, תאורה: שקע ותקע, ארון עם נישה: זדקה נגרות, מתלים מברזל: אלי קוקו 

 

בעלת הדירה רצתה שחדר השינה שלה ישרה אווירה של מלון בוטיק מפנק. גם שם, בקו המשכי לקונספט העיצובי הכללי של הדירה, נבחרו פריטים שלא יעמיסו על החלל וישרו אווירת רוגע וניקיון. המיטה המרופדת בצבע אפור בהיר מוקפת בנגרות לבנה, וילון לבן נשפך וגופי תאורה בצידי המיטה גם הם לבנים, תוכננו במיוחד לחלל ותורמים לאווירה.

 

חדר שינה נקי לבן מיטה: סימפלי ווד, תאורה: שקע ותקע, וילון: יניב פרקטים

 

חדר שינה הורים לבן

 

חדרי הילדים – אחד חייל והשני בגיל ההתבגרות – תוכננו תוך התייחסות לגילם, לתחומי העניין השונים של כל אחד מהם ובמחשבה שיוכלו לשרת אותם עד ליציאתם מבית אמם. גם החדרים הללו שמרו על הצביון העיצובי של הבית, על פלטת החומרים המונוכרומטית ועל הקו המודרני החמים.

 

חדר שינה מתבגר מודרני

 

חדר שינה מתבגר מיטה: ד"ר גב, שולחן כתיבה: זדקה נגרות, הלבשה ואקססוריז: גלי ליבנה

 

חדר שינה מתבגר מודרני

 

שידה ליד מיטה

 

חדר רחצה כיור מעץ

 

לאחר תכנון הנגרות ובחירת הרהיטים הושקעה לא מעט מחשבה גם במלאכת ההלבשה מתוך מטרה ברורה: מחד לא להעמיס את הדירה בפריטים רבים מדי, ומאידך להכניס לה אופי ועניין נוסף. תוך חודש מקבלת המפתח הפכה הדירה מדירת קבלן סטנדרטית לדירה ייחודית, מפנקת ומזמינה, שמביאה לידי ביטוי את אופיים המיוחד של דייריה ואיננה זהה לשאר הדירות בבניין.

 

 

רשימת ספקים חלקית:

נגרות: זדקה ארונות ומילאן נגרות

מטבח: סמל

פרקט ווילונות: יניב פרקטים

אריחים בחללים רטובים: נגב קרמיקה

תאורה: שקע ותקע

ריהוט: טולמנ'ס אאוטלט, פיק-אפ כיסאות, פנטהאוז בייסיק, סימפלי ווד, ד"ר גב, פלורליס, גרין ריהוט חוץ

שטיחים: בית השטיחים גבעת השלושה, גלי ליבנה

אקססוריז והלבשה: גלי ליבנה, H&M HOME

הדפסי אמנות: 1of135

 

 

מרכזית
11 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאוד יפה ונעים. לא מרגיש בתקציב מוגבל.
יצאה דירה מקסימה!

דירה מקסימה! שרטוט בבקשה
יעל עיצבת דירה מקסימה! האם תוכלי לצרף את השרטוט האדריכלי של הדירה?

מה זו דירה מפנקת?
היא עושה נעים בגב?

סוף סוף דירה נעימה ויפה
לא מתיימרת ולא פלצנית. ממש נעים לראות את התוצאה. מאיפה תמונות הכדורסל ?

ריהוט מטולמנס הוא לא מוגבל, גם לא הפרקט..
אם היא גרה לפני בדירה "גדולה בהרבה"... אז כסף לא היה חסר... יצא נעים וקצת סטרילי לי מדי...

לא מתפזרת עם תקציב, חשוב

נחמד מינוס

הדירה מעוצבת מקסים! ממש לא להאמין שזו דירת קבלן
הכל עשוי בטוב טעם ובעיקר אהבתי שלא ניסו להעמיס. ממש עבודה יפה

אחת הדירות היפות שראיתי!!
עיצוב נקי ומודרני אבל שומר על חמימות. ממש דירה לדוגמא!!

הרגשה נכונה
נכון, אין פה משהו שובר מוסכמות או יוצא דופן במיוחד, אבל בסך הכל הגוונים לא קרים מידי ונראה שהתכנון זורם טוב, ולמרות הטרנדיות יש כאן טביעת אצבע אישית ברורה. nicely done!

מאיפה הקישוט אות C - ?
בתמונה אחת לפני האחרונה, אותו עץ לקישוט עם רגלית

בודק...