דירה להשכרה: התאהבו בדירה להשקעה והפכו אותה לביתם

ריהוט קליל בנראות סקנדינבית, חומרים טבעיים ואלמנטים שמזכירים חופשה בכל פינה יצרו עבור זוג בית שתוכנן בהתחלה בתור דירה להשכרה אך אומץ במהירות לעצמם

טלי קנדל

הדיירים: זוג
המיקום: תל אביב
השטח: 154 מ"ר
התקציב: 500 אלף שקלים
עיצוב פנים והום סטיילינג: שי דוד עיצוב

זוג אנשי עסקים בני 50 פלוס, שילדיהם עזבו את הבית, ביקשו לעצב דירה שתוצע להשכרה, אולם כשנכנסו לדירה, התאהבו בה, החליטו שהם רוצים לגור בה והחלו בגיבוש הפרויקט העיצובי. בקשתם העיקרית הייתה לעצב דירת חופש, שכן מדובר בדירה זמנית שנקנתה להשקעה. הרצפה שנבחרה היא פרקט עץ אלון טבעי בהנחת פישבון, והיא הונחה בכל הבית ליצירת הרמוניה ואחידות, מה שנותן תחושה של חלל גדול יותר.

סלון לבן, פינת אוכל, ספה לבנה, וטרינה, שטיח
ספה לבנה
שולחן אלומיניום, פינת אוכל, כסאות עץ

נגרות: כץ נגרים

שולחן אלומיניום
צבעוניות בהירה בסלון, כורסה לבנה, פרקט, הומסטיילינג, שטיח

שטיחים: צמר שטיחים יפים

צבעוניות בהירה בסלון

בחלל המרכזי הפתוח הודגשו הזרימה והחיבור בין כל האזורים. המטרה היתה בהם מספיק אזורי פנאי לדיירים באמצעות חלל אחד בו הפונקציות ידבו זו עם זו. המטבח עוצב על קיר אחד, מתוך רצון להצניע אותו ולאפשר לפינת האוכל והסלון למשוך את תשומת הלב. למשטח העבודה נבחר בלוק טרצו טבעי המזכיר חופשה. הריהוט קל ובהיר, מתוך רצון ליצר שפת עיצוב סקנדינבית מחומרים טבעיים שישדרו תחושת חופש. הגוונים והצבעים הבהירים בבית מאפשרים משחק של צורות וטקסטורות כדי לייצר עניין בכל חלל ופינה. שולחן האוכל עשוי מאלומיניום והכיסאות מעץ וחבל. בחירת הרהיטים איננה מיקרית ומטרתה ליצור תחושה של חופשה ביעד שטוף שמש. אחת הכורסאות בסלון עשויה מעור, בעוד שהספה והכורסה השנייה עוצבו מבד. שלושת הרהיטים עוצבו בטקסטורות וצורות אחרות, על מנת להעניק לחלל ולאזור הישיבה מראה מתוחכם, עדין ומעניין.

שולחן עם פלטת אלומיניום, פינת אוכל, כסאות עץ, וטרינה גדולה, פרקט
שולחן עם פלטת אלומיניום
מטבח פס אחד, מטבח לבן, וטרינה, פרקט, עיצוב סלון, פינת אוכל
מטבח פס אחד
מטבח פס אחד, מטבח לבן, פרקט
מטבח פס אחד
אקססוריז בפינת האוכל, פרחים
אקססוריז בפינת האוכל
צבעים בהירים, סלון לבן, פרקט, פינת אוכל, וטרינה
צבעים בהירים

במרכז חדר השינה הוצב אי, כפריט עיצובי ושימושי, המשמש לאחסון, בנוסף לחלל האחסון בחדר הארונות, עליו הונחה טלוויזיה. גם לחלל זה נבחרו צבעים טבעיים ובהירים הממשיכים את תחושת החופש הכללית בבית. האמבטיות רוצפו בגרניט שמשתלב עם הפרקט ועם בהירות הגוונים בבית ונוספו נגיעות זהב.

אי טלוויזיה, שידה לחדר שינה, מיטה זוגית, פרקט בחדר שינה, פרקט
אי טלוויזיה
חדר רחצה בנגיעות זהב, חיפוי שיש, ברז אמבטיה, ארון אחסון לחדר רחצה, כיור מונח
חדר רחצה בנגיעות זהב

"מפרויקט שהייעוד שלו היה דירה להשקעה עם התייחסות לכך בעיצוב ובבחירת הרהיטים, הוא הוסב מהר מאוד למגורי הדיירים, לאחר שהצגתי לבני הזוג איך יוכלו להשתמש בה למגורים שלהם עצמם.  היה לי ברור שאת חלום דירת החופש שהם ביקשו עבור דירת ההשקעה, הם ישמחו לקבל עבור עצמם עם שינויים בנראות ובבחירת החומרים, כדי להתאים את הדירה לסגנון ולטעם שלהם. לאחר שראו את התכנון והעיצוב החדש, הבינו כי לא יוכלו לוותר על הדירה ונתנו לי לעוף עם החלום העיצובי ועל כך תודתי". למי שרוצה לייצר בית חופש שבו ירגיש רגוע ונינוח, הוא מציע להשתמש בחומרים וגוונים בהירים שיוצרים אווירה קלילה בבית ונותנים תחושה של ניקיון שמרגיעה את העין. "האמנות, השטיחים והאקססוריז הם אלה שיוסיפו את הסגנון האישי והצבעוניות".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...