טוויסט מעוצב: לעבור דירה בתוך הבית

המעצבת סימה בכר מלווה את לקוחותיה, תוך הקשבה ואמפטיה ויוצרת עבורם בית מעוצב והרמוני, אשר יתאים בדיוק עבורם.

450,000
130 מ"ר
סימה בכר
ספרי על עצמך 
"סימה בכר-עיצוב פנים.
מאמינה שעיצוב פנים מוצלח הוא איכות חיים!
מהחלום ועד המפתח, מעניקה ללקוחותיי ליווי מקצועי, מתכננת ומעצבת להם סביבה מעוצבת, יוקרתית, אסתטית, פונקציונאלית, מעניינת ושונה, שהיא תוצאה של אוזן קשובה לצרכיהם ולחלומם.
הכל – בהתאמה מרבית לסגנונם העיצובי ולתקציבם, בחוויה משותפת ותוך הנאה מהתהליך ולא רק מהתוצאה".
האני מאמין שלך
"במציאות שבה יש כל-כך הרבה אדריכלים ומעצבים, חשוב לי כמעצבת פנים, להביא את המשהו השונה והמיוחד, שיהפוך את הסביבה שאותה אני מעצבת למשהו אחר ושונה. כזה שיותאם בדיוק לאנשים שמזמינים אותי.
כשלקוח מראה לי תמונה ואומר : "אני רוצה בדיוק כזה", הוא יקבל את זה דומה – אבל שונה, עם טוויסט שיעשה את הבית שלו למשהו שהוא לא כמו של כולם.
כשמדובר בתכנון ועיצוב חלל למגורים, המטרה שלי היא ליצור "בית", כזה שכייף לחזור אליו. שיהיה נעים ויפה, מעוצב, פונקציונאלי ונכון, בדיוק ללקוחות שזהו ביתם.
אני מאמינה שתכנון מחדש ויצירת עניין בחלל, שימוש בחומרים מגוונים, בתאורה מעוצבת ובגוונים נעימים, ייצרו תמונה מעוצבת והרמונית.
החוויה המשותפת שלי ושל לקוחותיי, יחסי האנוש שלי והאמפטיה, המלווה כל פרוייקט ופרוייקט, הם לא רק סיסמא, הם דרך חיים".

בואו להכיר פרויקט של המעצבת סימה בכר

הדיירים: הורים + 3 ילדים

המיקום: ירושלים

בעלי הדירה שקלו לעבור דירה עקב צרכים שהשתנו: צורך בחדר נוסף, מרחב מחייה גדול יותר לשגרת החיים ולאירוח ומטבח גדול וחדשני יותר. לאחר התלבטויות רבות, ולאחר שבחנו את כל השיקולים, נפגשו בני הזוג עם מעצבת הפנים סימה בכר, שהבטיחה לתת מענה לכל הצרכים. יחד הם קבלו את ההחלטה לוותר על מעבר דירה וללכת על על שיפוץ הדירה הקיימת.

סלון קלאסי מודרני

האתגר הראשון שעמד בפתח היה מתן מענה לכל הצרכים שהוגדרו ע"י הלקוחות, כשהמרכזי שביניהם – הוספת חדר. בתכנון הדירה מחדש, נלקחו כל הצרכים בחשבון, לשביעות רצונם של כל דיירי הבית. לצורך כך הועתקה ממקומה דלת הכניסה לבית, בוצעה חריגה קטנה לאזור הציבורי של הבנין והוגדלו מספר חלונות, בכפוף להיתרים המתאימים, שהיוו הם בעצמם האתגר השני.

הכניסה לבית, שהיתה ממש מול הכניסה הראשית לבניין, הועתקה ממקומה. מיקומה החדש פינה מקום למטבח גדול ויצר מבואה פרטית ואינטימית. תכנון החלוקה מחדש איפשר הוספת חדר, בהתאם להגדרת הצרכים. הפרוזדור המוביל לחדרים היה צר וארוך במיוחד. עם השינויים בפרויקט, נלקח חלק מהפרוזדור לטובת מבואה לסוויטת ההורים.

באמצעות תאורה מעניינת וצביעת קירות באפקט קטיפה, יצרה המעצבת אשליית רוחב ועניין והפכה גם את הפרוזדור, לחלק מהתמונה הכללית המעוצבת והמעניינת. השילוב בין החומרים והצבעים שנבחרו, יצרו חלל אלגנטי ונקי, מעניין, והרמוני.

מסדרון עם פתרון

סלון בדירה עם וילנות רכים
אחד הצרכים שהוגדרו ע"י הלקוחות בעיצוב הסלון האלגנטי, הנקי והמעוצב הוא  ספריה גדולה, במיקום מרכזי, נגישה לכל בני הבית ובעיקר – כזו שתגרה ותמשוך גם את הילדים לקרוא. צבע הטורקיז השתלב בגווני הבית האחרים ויצר רקע לספריית הברזל, שתוכננה ועוצבה במיוחד לפינה זו.
סלון עם מבט למטבח פתוח
הום סטיילניג
המטבח, הוא לב הבית עבור הדיירים. בקשתם העיקרית הייתה מטבח מרווח, עם משטחי עבודה נוחים.
המעצבת בחרה לעצב אי על גלגלים סמויים, שאליו צמוד שולחן גדול, זאת כמענה לרצונם של בעלי בדירה למשטח עבודה נוסף ואפשרות אירוח נוספת. בעת אירוח, יכולים בני הזוג להזיז את האי בקלות ולפתוח את השולחן לשולחן אוכל המכיל 15 איש.
משטח עץ בתור פינת אוכל
גופי תאורה מעל פינת אוכל
מטבח לבן
מטבח עם ארונות קלאפה
האי במצב סגור  
אי במטבח ליד שולחן אוכל
האי במצב פתוח
לאחר השיפוץ נוצרה סוויטת הורים גדולה ומפנקת, כולל חדר רחצה וחדר ארונות.
חדרי הרחצה, עוצבו ותוכננו מחדש, תוך הקפדה על הפרטים שיוצרים נוחות. תאורה נסתרת נקבעה באזור המקלחון.
אקססוריז בחדר רחצה

 

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתם עובדים עלי?
אין תרשים של לפני או אחרי, אין תמונות של לפני, אין תמונות של שום דבר מלבד המטבח והסלון מזויות שונות (מלבד תמונה אחת של חדר רחצה). העיקר שיש קלוז-אפ על רקפת ועגבניות שרי

כורסה
מהיכן הכורסה השחורה?

בודק...