לחבק את תל אביב: הלבשת דירה בשלל צבעים

עם נוף מהקומה ה-15 הולבשה הדירה שלפניכם בסגנון מודרני עם נגיעות של חום וצבע שישרו אווירה נעימה ומחבקת – תוך 3 חודשים בלבד

הגר דופלט
250,000
130 מ"ר
הגר דופלט
גלעד ונועם
סיון גולדפלד ומיטל אירני
סיון גולדפלד ומיטל אירני

הדיירים: זוג + 2
המיקום: גני תקווה

זוג צעיר שעובד בהייטק החליט לעבור עם שני ילדיהם לדירה גדולה ומרווחת יותר בגני תקווה, לא רחוק מהדירה הנוכחית שלהם. הזוג בחר דירת גג בקומה ה-15 עם נוף לתל אביב, כך שרואים את מגדלי עזריאלי באופק.

בשלב הראשון ביקשו הזוג להלביש את הדירה כולה מבלי להעביר כמעט חפצים מהדירה הישנה (למעט שולחן פינת אוכל ומיטה זוגית). בעיצוב הפנים נעשו מספר שינויים כגון החלפת מטבח, שינוי חדר האמבטיה בחדר שינה הורים שהוקטן ואפשר יצירת מקום אחסון נוסף בחדר השינה של ההורים.

הסגנון המוביל בבית הוא מודרני עם נגיעות של חום וצבע שישרו אווירה נעימה ומחבקת. בעלי הדירה הם אנשים צבעוניים ושמחים, וזו גם פלטת הצבעים שהכתיבה את הצבעוניות בדירה – צהוב, תכלת, ורוד, טורקיז ואפור חיים בהרמוניה בנגיעות במקומות שונים בבית, כשהבסיס השולט הוא לבן, אפור ועץ אלון טבעי.
מטבח קטן מודרני
מטבח קטן ען נגיעות בצהוב
כסאות בר מטבח – כפר טרומן

חיפוי קיר במטבח בבריקים

 

פינת אוכל
תמונה בפינת אוכל – דנה בר

קיר כחול בפינת אוכל

השיפוץ נמשך כ-3 חודשים, במהלכו כל הדירה נצבעה בלבן וחלקי פסיפס שהיו מפוזרים בכל הבית הוסרו כיוון שלא התאימו לסגנון הכללי. למטבח נוסף אי במקום קיר שחצץ בין המטבח לסלון, ומכיוון שחלל הסלון גדול מאוד הוחלט להקטין את המרחק מהספה לטלוויזיה ובמרווח שנוצר תוכננה ספריה המשלבת עץ אלון ונגיעות של צבע שמשמשת לספרים, פריטי דקורציה ואחסון משקאות אלכהוליים.
סלון צעיר
ספה, מזנון ושולחן – בדוסה, ספרייה – זדקה

מזנון

 

ספסל מרופד
ארון ספרים צבעוני
ספה ושולחן – בדוסה

ספריית מדפים חצי מחופה חצי גלוי
סיפריית עץ מעוצבת – זדקה

חדר המשחקים של הילדים משמש גם כחדר עבודה, וגם פה מה שנתן את הטון אלו הצעצועים שמפוזרים בחדר והקישוטים שתלויים על הקיר. החדר מרוצף בפרקט ומכיל נגרות שתוכננה לאחסן קלסרים ומשחקים של הילדים, ויחד עם זאת מהווה מרחב פתוח שמאפשר לשחק ולחנות את עגלות הבובות ורכבי הצעצוע.
מיטת ילד
קיר כוכבים
חדר משחקים
סיפרייה – זדקה

חדר משחקים

חדר השינה של ההורים נצבע בגוון אפור כהה ונטול קישוטיות יתר כדי לתת תחושה של שקט ורוגע. חדר האמבטיה שהיה גדול מאוד הוקטן ותוכנה מקלחת עם שני ראשי טוש, ארון אמבטיה בעבודת נגרות ושירותים. גם באמבטיה הגוונים השולטים הם השחור – אפור וגוון אלון ששונים משאר חלקי הבית ויוצרים מראה דרמטי ואלגנטי. הקטנת חדר האמבטיה אפשרה ליצור נישה שנוצלה לטובת ארון בגדים נוסף בחדר.
מיטה זוגית

 

חדר ארונות
שרותי אורחים
נגרות – זדקה

 

רשימת ספקים חלקית:

ריצופים וחיפויים – איציק ורועי

ספה, שולחן ומזנון סלון – בדוסה

נגרות – זדקה

תאורה – מחסני תאורה

תמונה פינת אוכל – דנה בר

כסאות – כפר טרומן


 

553
21 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חוסר טעם משווע!

הסגנון הוא עניין של טעם, אבל המחיר מופקע לחלוטין
כל אדם חובב עיצוב יכול להשיג תוצאות כאלה ברבע מהמחיר אם לא פחות.

לא להאמין איזה אומץ וחוצפה
מצטער להגיד לכם אבל זה עדיין נראה לחלוטין פתח תקווה:) השפה העיצובית בבלאגן אחד גדול, צביעת קירות בצבע, גוף תאורה שנלקח מאיזה קטלוג וראו אותו אצל פיצו קדם מלפני שנתיים, המראה מאיקאה במקלחת (דייייי),צבעוניות מזוויעה,הבינו שגב המיטה בחדר השינה כל כך דל אז "הוסיפו" תמונות בשביל שיהיה "מעניין", גופי התאורה בסלון - מה הקשר ,ואיך לא- חדר הילדים קיבל מדבקות כוכבים!!! אז י'כוכבים שכמותכם, לפני שאתם מבזבזים לאנשים 250 אלף שקלים תפתחו מגזינים קצת , תעיינו באינטרנט ותלמדו מהי שפה עיצובית,אני מניח שעשיתם קורס בוקר באיזו "מכללה בוקר שקר כלשהו " וככה זה נראה- מצטער, מבחינתי תרמית אחת גדולה.

לא משהו בכלל
על גבול במכוער

דירה שכיף לחיות בה
למי בדיוק כואב המחיר???? הדירה יפה, נעימה, לא פלצנית, צבעוניות לא מכבידה והרבה שמחת חיים. הקנאה וחוסר היכולת לקבל את האחר והשונה, מיידים על אפסותם של המגיבים. זוג צעיר מגני תקווה: תהנו מהדירה היפה שלכם ואל תשימו לב לתגובות המתנשאות.

פשוט סתם , בתקציב מופרך

תגובות קשות מידי
אמנם זה שוב עוד מאותו דבר.... אבל יש לציין שחשבו על תוספות איחסון ועל צרכי המשפחה חדר השינה אמנם קצת מדוכדך אבל נראה שעדיין לא גמרו להלביש אותו (וילון שטיח וכו) פלטת הצבעים נעימה המטבח קצת ריק (דווקא כאן חסכו באיחסון... אבל תמיד אפשר להוסיף) ולגבי המחיר, תלוי מה איכות הריהוט, הבנייה והייעוץ חג שמח!!!!!!!!!!!!

חייבת להגיד שאת הספרייה אני כן אוהבת
כל השאר פשוט נאסף מפה ומשם, נראה לא גמור ולא מתחבר

עיצוב מאולץ

בית מהמם אהבתי מאוד
סוף הדרך

מעוצב בטוב טעם
מאוד יפה

יש ויש
פינת האוכל מעניינת אבל האם הכיסאות הובאו מהשכן בקומה שמתחת ? למה משמש בדום שמאחורי הספה ? בקיצור בכסף שהושקע הייתם יכולים לקבל ארמון מקורי,והכי חשוב שהדיירים מרוצים . חג שמח

תגובה למספר 3
עיצוב זה ענין של טעם והכי חשוב שהלקוחות מאוד אוהבים את התוצאה, חשוברק לדייק שהתקציב כלל שבירת קירות וטיפול בפסיפס, פינוי המטבח הישן, הוספת נקודות חשמל ומים, צביעה של כל הדירה ושיפוץ מקלחת הורים, רק זה עולה כ- 100,000 ש"ח תוסיפו לזה את המטבח + כל הריהוט לדירה וזה מגיע בקלות ל- 250,000 ש"ח שיהיה לכולם חג אביב שמח! סיון ומיטל

דירה שכיף לחיות בה
למי בדיוק כואב המחיר???? הדירה יפה, נעימה, לא פלצנית, צבעוניות לא מכבידה והרבה שמחת חיים. הקנאה וחוסר היכולת לקבל את האחר והשונה, מיידים על אפסותם של המגיבים. זוג צעיר מגני תקווה: תהנו מהדירה היפה שלכם ואל תשימו לב לתגובות המתנשאות.

כמו השכנים בגני תקווה
גם הבית הזה הוא שיבוט בנאלי של כל מה שסביבו. רק ביותר כסף, שלא ניכר כלפי חוץ.

בית מקסים ושמח
הבית מקסים ושמח, כל אחד מעצב איך שבא לו והעיקר ששמח לגור בביתו. ניכר כי הזוג השקיעו את כספם במה שהם אוהבים ומדבר אליהם, והעיקר שתשרור בה אהבה.

אשמח מאוד לדעת היכן נקנו הבובות שבחדר ילדים:
בובת הפיל והענן שעל המיטה ובובת הליוויתן שעל השטיח. תודה מראש.

ל 18
יש כזה באיקאה אם אני לא טועה.ראיתי פעם את הפיל והענן.יש מצב שגם הדג

יותר מידי יקר עלות השיפוץ וההלבשה.
התוצאה לא מצדיקה את המחיר. לתשומת לבכם, אני מגיב לא כי כואב לי אלא משום שאם המעצבות העבירו את הבית לפרסום באתר הן לא יכולות לצפות לקבל רק תגובות אוהדות. העבודה בבית הזה לא מספיק טובה. סורי.

באמת חבל שהנטיה היא להגזים. לכאן ולכאן.
או שהעיצוב מאאאמם! או זוועת עולם. הדירה הזאת ממש לא איומה אבל גם לא מהממת. היא נראית כמו דירה רגילה, שעברה עיצוב חלקי. וכאן טמונה הבעיה - לפי התקציב מדובר בשיפוץ כללי שהיה צריך להביא את העיצוב למצב הרבה יותר הרמוני. כרגע רוב החללים נראים קצת ערומים, חדר ההורים לא נראה כמו חלל מעוצב משום בחינה (שום דבר לא תואם לאחר, המיטה עומדת באופן תמוה, התמונות תלויות בתפזורת מקרית...) והסלון, שהוא הכי מושקע על גווניו הנעימים - אבל נותר חשוף לגמרי אל הבנינים שממול. וילון היה עוזר. צמחיה במרפסת היתה מועילה שבעתיים. אבל המנדט של המעצבות נגמר כנראה בסף היציאה למרפסת , ולכן המרפסת נראית כמו שממה. והשממה הזאת היא הנוף של הסלון!

בהמשך ל-15.
תודה שביטאת בדיוק את רחשי לבי! השיממון והעתק-הדבק של עיקרון ה"עדר" שולט לצערי בכל מקום...מזמן לא ראיתי דירה שלא נראית כמו העתק של ריהוט מיובא מסין "דמוי כפרי-וינטאג'", ללא שום פריט שנראה הטעם של בעלי הבית. כאילו יש מאגאזין אחד שכל הבתים נראים כמוהו...שטנץ אחרי שטנץ... ואיפוא קצת צבע וגוון אישי?...שלא לדבר על צמחייה, ספרים ושאר קישוטים שמעידים שבבית הזה גרים אנשים שיש להם משהו אופייני...חבל, ועוד בכזה סכום...

בודק...