מהפרברים אל העיר: מינימליסטית, מרווחת ועכשווית

דירתם של בני זוג כבדי שמיעה תוכננה על ידי מעצבת הפנים גלית בלוריאן בקפידה ובדיוק מינימליסטי להתאמה מושלמת לצרכיהם המיוחדים

דיירים: זוג

המיקום: תל אביב

שטח: 75 מ"ר

תקציב: 250 אש"ח

עיצוב פנים: גלית בלוריאן

 

אחרי שהילדים עזבו את הקן בני הזוג החליטו למכור את ביתם הפרטי, צמוד הקרקע ורחב הידיים ולעבור לעיר הגדולה לדירה שתתאים בגודלה לשלב החדש בחייהם.

בעלת הבית שמרה בליבה זיכרונות ישנים שלא הייטיבו עמה מתהליך בניית ביתה הפרטי והחליטה שהמעבר לדירה החדשה הוא ההזדמנות שלה לחוויה מתקנת. כדי להבטיח תכנון מדויק ותוצאה הרמונית ונעימה היא פנתה למעצבת הפנים גלית בלוריאן שתלווה אותה בתהליך.

בלוריאן מספרת על תהליך בעל משמעויות נוספות שהיתה צריכה לקחת בחשבון מעבר לבקשות השגרתיות שעולות בפרויקטים אחרים: "בני הזוג שניהם כבדי שמיעה ולכן כבר בשלב התכנון היתה התייחסות לנתונים החשובים לצורכיהם המיוחדים כמו צלצולם של פעמון הדלת, הטלפון ואמצעי תקשורת אחרים".



עיצוב סלון ומטבח
עיצוב סלון ומטבח

חלל הסלון והמטבח נהנים מוויטרינה גדולה הפונה לשטח ירוק שניתן להנות מצמרות העצים שלו ומעליהם מהשמים הפתוחים. המטבח בצורת ר', מכיל בתוכו את פינת האוכל המשמשת גם לארוחות היום יומיות וגם לאירוח. במקביל לפינת האוכל מוקמו ספת הסלון ושולחן הקפה.

וטרינה גדולה
וטרינה גדולה

"רצינו ליצור בית שהוא פרקטי תוך שימוש בחומרים אותנטיים כגון שיש טבעי, ברזל ועץ. המטרה שלנו היתה ליצור תחושה של מרחב למרות החלל הקטן במידותיו" אומרת המעצבת.

ספריה גדולה בסלון
ספריה גדולה בסלון
חדר עבודה בממ
חדר עבודה בממ"ד

חדר הבטחון של הדירה (ממ"ד) משמש כחדר עבודה לדיירים שעובדים שניהם מהבית. בני הזוג חולקים שולחן עבודה משותף המחולק לשתי עמדות שבניהן מחיצת מגירות זמינה ונוחה. הטלוויזיה המשפחתית מוקמה בחדר העבודה ונתלתה מעל השולחן המשותף. לצד שולחן העבודה תוכננה ספריית ברזל לאחסון אסתטי של ניירת בשילוב פרטי נוי.

חדר שינה הורים עם מחיצת זכוכית
חדר שינה הורים עם מחיצת זכוכית
שידה שחורה
שידה שחורה

לבקשת בעלי הבית סוויטת ההורים קיבלה דגש מיוחד.  בין חדר השינה לחדר הרחצה תוכננה הפרדה שקופה מתוך כוונה לייצר תחושת מרחב מקסימלית המתחזקת באמצעות רהיט החודר את מחיצת הזכוכית מצד חדר השינה לצד חדר הרחצה. על אף שקיפותו של חדר הרחצה האסלה ומכונת הכביסה הוצנעו בו כך שאינם חשופים למבטו של השוהה בחדר השינה.

לסיכום אומרת המעצבת שפשטות ואיפוק מאפיינים את הפרויקט, אך תוך דגש על חומרים איכותיים ואותנטיים.

רשימת ספקים חלקית:

ריצוף, חיפויים וכלים סניטריים – חזי בנק
מטבח – סמגל
ריהוט ברזל – וישס גלרי
נגרות – שלו עבודות בעץ
תאורה –  GLOW


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...