מה שיותר כחול: דירה בעיצוב נועז

סיפורה של דירת קבלן סטנדרטית שקיבלה מראה בלתי-שגרתי וכחול במיוחד

150,000 ש"ח
90 מ"ר מ"ר
רג'ין בן חמו

מטבח כחול כהההוחלט שהצבע הדומיננטי בבית יהיה כחול

 

הדייר: גבר רווק
המיקום: רמת גן
המעצבת רג'ין בן חמו קיבלה טלפון מאדם שלא הכירה. "הוא אמר לי שהוא קיבל המלצה עליי ושהוא רכש דירה וחייב להגיש שינויים תוך מספר ימים", היא מספרת. "התגובה הראשונית שלי הייתה שאני בתקופה עמוסה, אבל משהו בקול שלו גרם לי לרצות להתאמץ עבורו ואני תמיד עובדת עם אינטואיציות".
חלל מרכזי דלתות פנדור דגם 2 פנלים כחלק מעיצוב החלל הציבורי
בשל קוצר הזמן, יצא שכל תהליך התכנון נעשה און ליין. רק לאחר שהוגשו השינויים, הלקוח והמעצבת נפגשו כדי לדבר על יתר הפרטים. "הקשבתי לצרכים ולרצונות שלו ובנינו תקציב", מוסיפה רג'ין. "מבחינת העיצוב, הוחלט שהצבע הדומיננטי יהיה כחול. אבל לא סתם כחול – אלא גוון ספציפי שנבחר בדיוק מושלם".
חדר רחצה עם ארונית כחולההכחולים נכנסו גם לחדר הרחצה
הצבע הכחול הזה מופיע בכל חללי הבית – מהסלון והמטבח ועד לחדרים. "הסלון עוצב כך שיהיה ביתי מזמין ומחבק", מתארת המעצבת. "הפריטים השונים נרכשו כל אחד ממקום אחר, אך בסוף כולם התחברו לתמונה מושלמת והרמונית".
סלון ביתיהסלון: ביתי, מזמין ומחבק
במטבח הצבע הכחול מקבל ביטוי בארונות הגבוהים ובכיסאות הבר. "ניסנו מספר רב של גוונים עד שהגענו לכחול שרצינו במטבח", מספרת המעצבת. "כדי לא להעמיס הוחלט שרק הארונות הגבוהים ייעשו בצבע זה, ושאר המטבח והאי ייצבעו בלבן. כדי להשלים את המראה הוספנו תאורה עם נגיעות של זהב, ובכך נוצר איזון מושלם".
כיסאות בר כחולים
המטבח: הארונות הנמוכים והאי נצבעו בלבן כדי לא להעמיס
הרצון לאזן ממשיך גם אל האזורים הפרטיים בבית. "מול הנועזות של הצבע הכחול, החלטנו להשאיר את חדר השינה הראשי לבן ורגוע", מתארת המעצבת. "בנוסף, שילבנו בו תאורה חמה וטקסטיל רך". חדר זה גם שודרג והוגדל על חשבון החדש הסמוך אליו שמשמש כחדר עבודה.
חדר שינה הורים
חדר שינה הראשי הוא לבן ורגוע
במטרה ליצור מראה מאוורר ופתוח, הוחלט לוותר על המחיצה שהייתה בין החלל הפרטי והציבורי. "בכך התקבל open space, ותחושה של מרחב גדול יותר", מסבירה רג'ין. במקום המחיצה, הושם דגש על קיר המעבר שמוביל מהמרחב הציבורי לפרטי, והוא חופה בטפט גיאומטרי בגוונים אפורים.
מזגן מרכזי
הקיר בחיפוי הטפט והדלתות הלבנות שמכניסות רוגע ואיזון
בעיצוב הבית יוחסה חשיבות רבה לכל הפרטים הקטנים שלמעשה בונים אותו. "אחד מהיתרונות בעיצוב דירות לא גדולות הוא שניתן ללקט בקפידה את כל פרטי הריהוט והאקססוריז", מסבירה רג'ין. "באופן דומה, גם התאורה קיבלה תשומת לב רבה, וכל גופי התאורה הותאמו לחלל בו הם נמצאים".
פינת אוכל עגולה הושקעה מחשבה בכל פריט וגוף תאורה
רג'ין מאמינה שהבית הזה הוא הוכחה לכך שגם דירות קבלן יכולות להשתדרג בצורה משמעותית, ולהיות הכול חוץ מסטנדרט. "הדבר החשוב ביותר הוא לבצע תכנון מוקדם כדי לחסוך בעלויות עתידיות", היא טוענת. רג'ין דואגת לדייק את הסגנון שבו מעוניינים לקוחותיה, אך גם דוגלת בכך שיופי ואסתטיקה לא חייבים לבוא על חשבון פרקטיקה ונוחות. ״אני מאמינה כי הבית צריך לשרת אותנו ולא להיפך", היא משתפת, "וזה מה שמנחה אותי בעבודה".
אי קטן במבטח
 "הבית צריך לשרת אותנו ולא להיפך", רג'ין

רשימת ספקים חלקית:
דלתות פנים – פנדור
מטבח – מטבחי אביבי
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...