מיאמי מול הים התיכון: עיצוב דירת נופש בנתניה

איך גורמים לדיירים מפלורידה להרגיש בבית דווקא בנתניה? באמצעות גוונים נייטרליים, נגיעות צבע, חומרים שיוצרים משחקי השתקפות ותחושה רגועה של בית מלון

150 מ"ר
נדב פקט
נעמה זהר תכנון ועיצוב פנים

הדיירים: תושבי חוץ שגרים בפלורידה
המקום: נתניה

הדירה שלפניכם היא למעשה דירת נופש, שעוצבה עבור תושבי חוץ המתגוררים בפלורידה ומגיעים לביקור בארץ מדי מספר חודשים. היא עוצבה בסגנון מודרני משולב השפעות קלאסיות, בגוונים ניטרליים ונקיים עם נגיעות צבע. המטרה הייתה ליצור תחושת חופש ושלווה שבה לדיירים יהיה כיף לחזור אל הדירה כל מספר חודשים כשהם מבקרים בארץ, ממש כאילו הם מגיעים לבית מלון.

הדירה אוורירית, בהירה ושטופת אור, בעלת נוף מרשים לים, שנשקף מרוב חלונות הבית המרשימים בפני עצמם. העיצוב תוכנן כך שיעצים את היופי הקיים בדירה על ידי שימוש בריהוט וחומרים שונים אשר יוצרים משחקי השתקפות ושקיפות.

חלל המגורים עוצב בגוונים ניטרליים – לבן, מוקה, עץ אלון ונירוסטה עם נגיעות טורקיז. נעשה שימוש רב בחומרים שקופים ובעלי יכולת השתקפות כמו זכוכית, נירוסטה מבריקה ושימוש במראות – דבר שתורם לתחושת האווריריות ומשקף את האור הרב ונוף הים.

סלון ומטבח דירה שכורה
מטבח ופינת אוכל דירה
סלון ספה חומה

סלון וציור
כורסא כחולה
הארונות התחתונים במטבח, האי והריצוף בחדרי הרחצה הושארו כפי שהיו כדי להתמקד בעיצוב ובריהוט של הבית. במטבח הותקנו ארונות עליונים מחופים זכוכית אשר בתוכם קולט אדים, ובגוונים המשלימים את עיצוב הסלון.

מטבח ופינת אוכל
אי שולחן עץ
כסאות לבנים לאי
שולחן אוכל לבן

למרות הגוונים הניטרליים של החלל, נוצרו גם מוקדי צבע שייתנו אופי לחלל, ולכן נבחרו שתי יצירות אמנות צבעוניות. יצירת האמנות בסלון פוגשת את מי שנכנס לדירה ויוצרת דרמטיות בניגוד בינה לבין ה"שקט" של יתר החלל.

תמונה צבעונית
חדר השינה הראשי עוצב כך שירגיש כמו חדר בית מלון: הותקנה רצפת פרקט שתתרום לחמימות, וטפט גאומטרי נותן אפקט עיצובי מרשים. גם בחדר זה נמשך השימוש בחומרים שמשקפים את האור והנוף בארון הזכוכית, שידות הצד, ודלת הכניסה לחדר הרחצה.

מיטה עם קיר שחור לבן
חדר שינה וילון לבן

חדר שינה נער צהוב

מיטה וילון אפור
אגרטל ליד מיטה
שירותי האורחים היו לבנים לחלוטין, וכדי לשבור את הלובן תוכננו ארון כיור ומדף מעל הניאגרה הסמויה, שנוצרו בנגרות אישית, בגוונים שמתכתבים עם יתר חלל המגורים.

שירותים לבנים


תוכניות הדירה:

תכנית לבית פרטי
רשימת ספקים חלקית:

ריהוט ואביזרים משלימים:

IDDesign, Golg&co

גנים ושושנים, ארופלקס, ארונות ריביירה, שטיחי איתמר, מטבחי רגבה, קמחי אאוטלט

וילונות: אורגד

תאורה: תומס

טפטים: מאיירס

553
18 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

העיצוב ממש מדהים!
קלאסי, מודרני, יפה ומרהיב. בקיצור: בטוב טעם!

נ ה ד ר

בית מלוני מדי...

הארונות לא של ריביירה
למה רושמים סתם שקרים? של מי באמת ?

כמה זמן לא אמרתי על עיצוב "וואוו"..
וזה ממש וואוו ! עיצוב מדהים ! שאפו !

הארונות
ארונות הבגדים אכן של ריביירה.

מיאמי בים התיכון
דירה מקסימה,אלגנטית,משדרת אצילות ובלי סתם גיבובי פריטים.

אכן דומה למלון דירות יוקרתי ויפה.

מושלם !

חסר ענין ואופי - אכן תחושה של בית מלון
לא אוהב כלום, את כל המשטחים המבריקים, החום ה"זקן" ששולט בריהוט, הטפטים המקושקשים, והתמונות הקיטשיות בסגנון שמתאימות בקושי לחדר של ילדה בת עשרה. החדר החביב היחיד זה חדר הארוח שיש בו טיפת צבע (צהוב) וחיים. אבל אם הדיירים אוהבים אז זה מה שחשוב.

שאלה בקשר לריצוף
הדירה רגועה ואלגנטית כל הכבוד! אשמח לתשובת המעצבת היכן נקנה הריצוף לסלון ולאמבטיה האם אפשר לקבל גם שם החברה שיצרה את הריצוף והדגם? תודה מראש

שאלה בקשר לכסאות בר
מאיפה הכסאות?

תמונות צבעוניות מדהימות
מאיפה התמונות הצבעוניות הללו?

כסאות בר ותמונות
כסאות הבר נרכשו באי.די.דיזיין התמונה הגדולה הובאה ע"י הלקוחות מפלורידה, והתמונה הקטנה היא של אמן ישראלי מוכשר בשם עוז אל-חי. תודה על הפרגון! www.naamazohar.com

מדהים
אהבתי מאוד את העיצוב ושילוב הצבעים. תיהנו

נחמד, אך טעון שיפור....
התמונות בצבוניות יתר, מעייפות את העין. הדפסי הטפטים גורמים לאי נחת של המתבונן, קל וחומר שאינם מתאימים לחדר שינה. הכיסאות עם רגלי המתכת כבדים ומקשים על הזזתם לצורך ניקוי או סתם בשביל לשבת... מראה כללי סביר ואף נאה, אבל...

וואו
אני פחות מתחברת לסגנון המודרני אבל פה המעצבת עשתה את זה בצורה מושלמת! הטעם הטוב והכישרון בולטים מכל פינה בחלל!

למי ששאל לגבי התמונה הצבעונית המהממת
Dalia kantor בגוגל.

בודק...