מרחב ירקון: עיצוב דירה מפנקת לרווקה תל אביבית

מינימליזם אורבני הנחה עיצוב של דירה מרווחת, ממנה נשקף פארק הירקון. חמשת החדרים הפכו לארבעה, ונגיעות עדינות של צבע ושמחה ריככו את המראה כולו

120 מ"ר
טל ניסים
עדי אדליס

מספר נפשות בבית: 1

מיקום: תל אביב

 

דירה של רווקה תל אביבית, הצופה לפארק הירקון, עוצבה בסגנון אורבני מינימליסטי, שהתחשב בנוף הנפלא הנשקף מן החלונות, והולבש בעדינות בטקסטיל ובנגיעות צבע שמחות. כשבעלת הבית מתגוררת בדירה לבדה, אין מניעה להפוך דירת חמישה חדרים לדירת ארבעה חדרים מפנקת, המתאימה לה במיוחד. כך, שני חדרים קטנטנים הפכו לחדר שינה מרווח עם חדר רחצה מפנק וחדר ארונות צמוד. חדר נוסף משמש כחדר אורחים, והממ"ד הפך לחדר אחסון.

 

 

 

במצבו הקודם של הסלון הייתה הכנה לקיבוע של מסך טלוויזיה על הקיר הגדול, והישיבה הייתה עם הגב אל הנוף. בעיצוב המחודש סובב מערך הריהוט כך שבכל שימוש בו, ניתן יהיה ליהנות מהנוף הנהדר. הטלוויזיה הותקנה על עמוד נירוסטה, וניתן לצפות בה גם מהסלון וגם מהמטבח. וילונות פשתן בגוון אפור בהיר השלימו את האווירה. שירותי אורחים, שמוקמו מיד עם הכניסה לבית, הקטינו את הסלון ולכן בוטלו.

 

טלוויזיה עם מוט מרחפת

 

סלון דירה תל אביבית ריהוט: קסטיאל as is, מסכות: צחי נבו

 

חיבתה של בעלת הבית לבישול תרם להחלטה לעצב עבורה מטבח מרווח עם מקומות אחסון רבים, משטח עבודה רחב ואי גדול המשמש גם לאירוח. ארון נסתר נבנה עבור מערכות האודיו והווידאו של הסלון. המטבח עוצב בשני גוונים – שחור ואפור עם חיפוי קוריאן לבן.

 

מטבח וסלון בדירה

 

מטבח לבן מודרני תאורה: לוצ'ה תאורה, מטבח: רגבה

 

מטבח לבן מודרני

 

מטבח שחור מודרני

 

הסוויטה המרכזית בדירה עוצבה גם היא בגווני שחור לבן. בחדר השינה הונחו בולי עץ גסים, הצבועים בשחור, אשר מחליפים את שידות הלילה המסורתיות. טפט עם גוון סגלגל מלביש את שני הקירות בסוויטה, וחצאית נתפרה לחיפוי המיטה המתכווננת. וילון בגוון אפור כהה ותמונות משלימים את האווירה. חדר הארונות נמצא בהמשך לחדר השינה, ובו ארון הזזה גדול עם שידת מגירות לפריטי הלבשה קטנים ושרפרף ישיבה נוח. הסולם משמש לאוורור בגדים.

 

וילון שקפקף בחדר שינה טקסטיל: אורית טראוב

 

 

חדר ארונות קלאסי חדר ארונות: הרדור

 

מנורת לילה בחדר שינה בולי עץ: פיין לאב

 

חדר הרחצה המרכזי של הדירה, שניחן במרחב גדול, הואר בעזרת נחשי לד שהושקעו בתקרה. הוא מעוצב בגווני שחור לבן, בדיוק כמו חדר הרחצה בסוויטה המרכזית, ונהנה ממקלחון מרווח מאוד עם ספסל ישיבה ואזור כביסה נוח.

 

חדר רחצה שחור מודרני כלי סניטריה: חלמיש

 

כיור רחצה שחור נקי

 

 

תוכנית הדירה:

 

שרטוט בית

 

 

רשימת ספקים חלקית:

קבלן: גבריאל מזרחי

ריצופים, חיפויים וסניטציה: חלמיש

ריהוט סלון: קסטיאל as is

מטבח: רגבה

תאורה: לוצ'ה תאורה

מסכות: צחי נבו

בולי עץ: פיין לאב

טקסטיל: אורית טראוב

 

 


 

מרכזית
22 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למה אדם אחד צריך 120 מ'???

דירת רווקה
דירה מהממת טוב טעם איכות ועדינות תהני!!!

לתגובה מס׳1
מה זה עניינך? ולמה 4 אנשים ״צריכים״ וילות של 400 מ״ר? או שתפרגן אן שתשתוק.

ל-1: אם אפשר - אז למה לא??? מאחלת גם לך (:

שטיח
אפשר לדעת מאיפה השטיח המקסים ?

איך ממקמים כיריים מתחת לוילון?
בעיני זו סכנת נפשות. הדירה יפה אבל לתחושתי קודרת מדי.. עם כל השחור/לבן/ אפור הזה. נטולת שמחת חיים. ים פוטנציאל ונוף משגע אבל מדכא.

לא הסגנון שלי אבל עיצוב מקסים
בולי העץ ליד המיטה יפים ויוצאים מהשטאנץ של שידות וינטג׳ שרואים בכל מקום שמרוהט בסגנון מינימליסטי. גם אהילי הרשת השחורים יפים עם נורות הפחם ובכלל השימוש בשחור מאוד מעודן ולא דרמטי. חסרה קצת אמנות על הקירות. ציור או שניים היו מחממים ומשדרגים את האווירה. בחירה נכונה של ציורים לא היתה פוגעת באופי המינימליסטי שהמעצבת בקשה לעשות.

לתגובה 6 - השטיח של אבי ג'וזפון

נראית דירה להשכרות קצרות טווח
לא נראית דירת מגורים. אם אכן נועדה למגורים מקווה שהרווקה תזכה לחיים צבעוניים וחמים ולא אפורים וחדגוניים.

תגובה ל - 1
אתה יודע מדוע כלב מלקק את הביצים שלו? כי הוא יכול.

עם דירה קרה כמו זו היא תישאר רווקה עוד הרבה זמן

מה הקטע לשים שולחנות סלון קטנים
דווקא בתור רווקה הייתי שם שולחן ענק לארוחות כיפיות אבל זה פחות טרנדי היום אוהבים לשים שולחנות פיציים כי זה מצטלם טוב

המורה זהבה לימדה אותי חשבון ביסודי
כך שהתבונה הראשונה שצצה לי מול העיניים היא: איך יכול להיות ש120 מ"ר יוצרים חללים כל כך חנוקים. מטבח חנוק, סלון קטן... בואו ניקח 10 מ"ר! לאמבטיה ושירותיים לאורחים, עוד16 מ"ר למטבח מרווח ומאובזר, עוד 50 מ"ר! לחלל ציבורי סלון ופינת אוכל, עוד 10 מ"ר לחדר ארונות, עוד 20 מ"ר! לחדר שינה מרווח וענק, עוד 14 מ"ר לחדר אורחים נורמלי, וקיבלנו 120 מ"ר מרווחים. אז איך הגיעו לעיצוב דירה כל כך קטנה? אלא אם כן זה לא ב-א-מ-ת 120 מ"ר והמטראז' נשאר רק על הנייר... לגבי העיצוב: לטעמי אפרורי למרות שהוא מהוקצע ומוקפד. בית שגר בו דייר אחד בלבד צריך קצת יותר "חיים" כדי שהדייר לא ירגיש שהוא חי באנדרטה מבודדת.

משולש הזהב במטבח
בתור הערה בונה ופרקטית. במטבח לפי חוקת השרטוט, הכיור אמור להיות בין הכיריים למקרר. לדעתי יש לשנות את מיקום הכיור לאזור החלון ואת המקרר היה כדאי להניח קרוב יותר, למשל לפני המיקרו וחבריו. ואותם למקם היכן שהוא ממוקם כיום. מבחינת פרקטיות, היא צריכה כל פעם לעשות מיילים כדי ל״קפוץ״ למקרר להביא עוד משהו.

יפה מאד
אהבתי במיוחד את גופי התאורה התלויים והריצוף בחדרי הרחצה.

שלמות !
איזו דירה מושלמת ! תכנון נכון ומוקפד , חשיבה על הפרטים הקטנים , לא שבלונית , אוירה נעימה ומחושבת , נראה כמו דירות היוקרה בניו יורק ! הייתי שמח לחיות בדירה כזו . סוף סוף לא דירה לבן על לבן על לבן . בהחלט אפנה בפעם הבאה שאבנה משהו ...

דירה מהממת!
בד"כ אני לא מגיבה. אבל תגובה מס' 12 פשוט עוררה בי גועל! לבעלת הדירה- יש לך טעם משובח, עדין, מוקפד, נעים! תהני ממנה

עוד דירת שחור-אפור-לבן, עם נגיעות אפור...
אפילו המצעים והפרחים עליהם - אפורים! ממש חדר באבל. דוקא המטבח השחור יפה, אם כי קוריאן לבן הוא חומר רגיש ולא מתאים למטבח שמבשלים בו. חבל, דירה מרווחת לאדם אחד זו הזדמנות לצאת מהקופסה המונוכרומטית הקרה לעיצוב חי וחם ומשובב נפש. כאן קרה ההיפך.

דירה מהממת
דירה מקסימה. מזהינה ביקור. תהני

דירה מקסימה!
נעימה ומיוחדת. תיהני!

כסאות בר
נהיכן ניתן לקנות כסאות בר כבתמונות?

התמונות בשחור לבן? או שככה הדירה במציאות?
ראיתי כמה אביזרים "צבעוניים" (הכפכפים בחדר הרחצה היו חומים). זה איזשהוא אפקט? או שככה הדירה במציאות? שחורה?

בודק...