משחק חכם: עיצוב דירת קבלן בחיפה שהפכה למיוחדת ושיקית

המעצב עוז מינסוב, יוצר עיצוב שיקי, המשלב בתוכו אסתטיקה ויופי, תוך משחק חכם בין בקשות לקוחותיו וחלומותיהם, למגע המיוחד שלו.

115 מ"ר
מינסוב – אדריכלות ועיצוב פנים
מינסוב – אדריכלות ועיצוב פנים

"מינסוב – אדריכלות ועיצוב פנים"

עוז מינסוב, בוגר בית הספר לאדריכלות מ-2005 עם נסיון מעל 14 שנה, הקים את המשרד בשנת 2012 ומביא עמו משב רוח צעיר ומרענן לתחום העיצוב המתבסס על חדשנות וחשיבה מתקדמת ורעננה.

מינסוב – אדריכלות ועיצוב פנים, הינו משרד בוטיק המתמחה בעיצוב פנים, תכנון אדריכלי והדמיות (פוטוריאליסטיות).

בחלוף השנים, המשרד הוביל עשרות פרויקטים מורכבים בארץ והעניק פתרונות אדריכליים יצירתיים לשביעות רצון הלקוח.

הידע, היצירתיות והניסיון בתחום, מאפשרים לעוז לאפיין באופן מדויק את צורכי הלקוח ולהכיר ביכולתו הכלכלית, במטרה לנצל את כלל המשאבים הקיימים לטובת הצלחת הפרויקט.

"האדריכלות היא משחק חכם, מדויק ונפלא של נפחים מאורגנים באור", לה קורבזיה.

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים ניתנים בהתאמה אישית לכל לקוח, על פי האופי המשפחתי, המתאים לו ולאורח חייו. זאת, במטרה להפוך כל חלל לאסתטי ומזמין, תוך הקפדה על פרטי פרטים. ליווי מקצועי ואישי לאורך כל הדרך, החל מיצירתיות ותכנון מוקפד, דרך מתן פתרונות אדריכליים ממוקדים וכלה בשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.


 בואו להכיר פרויקט של "מינסוב – אדריכלות ועיצוב פנים"

דיירים: זוג+1

מיקום: חיפה

בשלב מאוד מתקדם של בניית דירת קבלן בעלת ארבעה חדרים בחיפה, פנה זוג מקסים אל המעצב עוז מינסוב, כשבקשתם הייתה עיצוב מודרני מינימליסטי עם נגיעה של צבע. עוז הצטרף בשלב מתקדם בבניית הדירה, מה שיצר הגבלות בפרויקט כגון: מינימום שבירות וללא החלפת הריצפה שכבר הותקנה – גרניט פורצלן דמויי שיש בגוון גראג׳ (אפור בג׳) שנבחרה על ידי בעלי הבית לסלון ולמעברים .

עוז מוסיף על הפרויקט: "חיפה, עיר שיש בה הכל מהכל, רק מה שחסר בין המראה האורבני שלה לבין הגינות הירוקות הוא דווקא המראה הקרמי המלטף. את זה הבאתי לחלל הבית עם נגיעות של גוון זהוב וקצת צהוב-תכלת המשתלבים בצורה יוצאת דופן בחלל".

עיצוב אקלקטי

ערבוב סגנונות העיצוב בבית הוא לגמרי לא מובן מאליו. קצת שיק, קצת יוקרה ונגיעות מאיטליה ששולבו בסלון, במטבח, בפינת אוכל, בחדר השינה ובחדר הארונות.

הסלון, עוצב בסגנון מינימליסטי, איטלקי, מודרני. מזנון מינימליסטי, בגווני שמנת, בצבע אפוקסי מבריק לאורך הקיר ולצידו מדפים עם ציפוי פליז המביאים לחלל יוקרה ושיק. בסלון הותקן גוף תאורה מרכזי מיוחד, בנוסף לגוף תאורה על רגל, בצבע שחור, ממנו נתלו תמונות בשחור לבן. להוספת צבע, נבחרה כורסא צהובה.

לפינת האוכל, נבחר שולחן עגול אלגנטי ,צבוע בצבע אפוקסי מבריק, עם רגל עגולה ולצידו כסאות/כורסאות בגוונים צהוב ואפור בהיר.

כדי ליצור אינטימיות בפינת האוכל, עוז בחר לשלב משרביה מרהיבה בגוון נחושת, המשמשת כאלמנט חוצץ ליצירת אינטימיות ומושך אליו את תשומת הלב. בנוסף, עוז יצר נישה עם בר ומזנון עשויים פח בציפוי פליז.
חלל עם הום סטיילינג

מנורת וינטג'

המטבח, מודרני עם ידיות אינטגרליות, דומה למזנון בסלון, בגווני שמנת, צבוע בצבע אפוקסי ובגמר מבריק. כל מוצרי החשמל במטבח, נבחרו בצבע שחור, השיש שנבחר למטבח, של חברת ניאוליט, דגם אסטטואריו בגמר מבריק, לצד מדפי פח בציפוי פליז לאיחסון קטן ומזמין. פינה מיוחדת ואהובה במטבח היא פינת  ״לוח גיר״ לכתיבת מתכונים שהוסיף עוז במיוחד עבור בעלת הדירה.

קיר שיש עם מקרר בפנים

תנור בלידאין

גולת הכותרת בעיצוב הבית, הייתה דווקא חדר הארונות שקיבל את מלוא תשומת הלב.

חדר הארונות, הוא הגשמת פנטזיה של הלקוחה, שבחיי יום יום היא בלוגרית אופנה. בעלת הבית ביקשה חדר ארונות בסגנון ארופאי עכשווי, עם הרבה שיק ומקומות איחסון. חדר הארונות הוזמן במיוחד מנגר, על פי עיצוב אישי ונראה כמו סלון מפואר, עם ספה מפנקת בסגנון אירופאי וריהוט מעוצב, כיאה לממלכתה של נסיכה. ארון ההזזה הלבן, חושף ארון בגימור מוקפד, העשוי עץ כהה וקומודת האיפור שמספרת סיפור משלה.

חדר שינה הורים

מנורת וינטג'

לחדר השינה של ההורים, נבחר עיצוב מינימליסטי ורגוע. עבודת נגרות מיוחדת ומדויקת הוזמנה במיוחד עבור הדירה.

חדר הרחצה, קיבל שיק משלו בעזרת שיש קלקטה אחיד, בגוון לבן-אפרפר, העוטף את הקירות והרצפה עם מראות עגולות ויפות, השוברות את המראה הקלאסי ומעניקות בעזרת העיצוב רוגע שלא נגמר.

בחדר הרחצה, הותקנו חיפוי וריצוף של אריחי גרניט, ברזים ואסלות בגוון שחור מודרני וארון לכיור מעץ, אשר הוזמן בעיצוב אישי מנגר כדי להחזיר לחלל את תחושת חמימות.

פינת איפור בחדר הורים

מגוון גופי תאורה

חדר רחצה משיש

בית שימוש שחור


עוז מניסוב 553
16 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אני בטוחה שהלקוחות מרוצים
זה עיצוב נובורישי . עיצוב בלינג והאמת היא שאין לי שום דבר נגד וזה עשוי טוב ברובו חוץ מכמה פספוסים- הכי מפריע לי זה השיש . לדעתי לפי התמונה הגידים אפורים בעוד המטבח בז' וזה לא משתלב. בנוסף מפריע לי שהשיש נראה כמו הריצוף בשירותים. בעיה בבחירת ריהוט צהוב שלא משתלב .גם שולחן האוכל בצבע לבן לא משתלב (יש 3 גווני אפוקסי שונים. אי אפשר היה כמו המזנון או המטבח?). בעיה במוטיב העצים בדלתות שמתאים לבית במראה טבעי נקי ולא לבית בלינג בלינג. בחדר השינה צריך שידה נורמלית , לפחות בצד אחד לאחסון משקפיים/תרופה/אביזרים נדרשים. מנורת קריאה ענקית ליד המיטה זה לא זה...כל הכבוד על המבואה ליד הכניסה שמשום מה לא הוזכרה בכתבה.

נראה קצת הדמיה ברמה גבוהה לא??

בית יפה!
עיצוב מאוד יפה ומושקע! שאפו!!

תגובה
עיצוב מעניין ושיקי. חדר אמבטיה מהמם.אהבתי במיוחד את בחירת השיש

מאיפה הדלתות עם ציור העץ?

מוגזם
עיצוב לא אחיד וריבוי סגנונות מוגזם

סוף סוף עיצוב מדהים
זה העיצוב הכי מדהים שהיה פה עד היום באמת שאפו על השילובי צבעים... ולכל המגיבים, מה אתם מבינים בכלל

אבתי, יפה מאוד!

אהבתי, יפה מאוד!

עיצוב
עבודת הנגרות לא משהו בכלל

ממש יפה קלאסי אווירת תתחדשו ושהיה במזל טוב

צהוב ואפור זה נורא
הדירה נראית כמו הדמיה. כמעט אין צבעים למעט כתם פה ושם. איפה עציצים ותמונות וספרים וחיים?

דירה בחיפה
עיצוב סולידי. עיצוב מאד חכם, אהבתי.

אהבתי. מאיפה התמונות בסלון?

אוהבת את המיטה המגולפת

זה ממש לא אמיתי
מדהים איך ״לבן״ יכול לגרום כל כך הרבה כאב ראש. זה ממש תפסת מרובה - לא תפסת. כמה באלאגן, כמה קישקושים, כמה עירוב סגנונות ופריטים. אין פינה אחת שאפשר להסתכל עליה ולומר שהיא נאה. חבל על ההשקעה הכספית והנפשית. הדיירים שנהו אחרי המעצבת כנראה מרוצים, וזה מצויין. אולי יום אחד יתפכחו.

בודק...