ניו יורק פינת יפן: שיפוץ מרענן לדירה ברחובות

בבית שמחובר לתרבות היפנית התקבצו עיצוב נכון שטשטש תקרה נמוכה, ספרייה שחורה שבלטה על רקע קיר בריקים ושטיח וינטג' שהגדיר את החלל. גווני שחור, אפור, לבן ועץ גלשו בטבעיות גם לחללי השינה

600,000
150 + 50 מרפסת מ"ר
אלון שפירא
נעמה פנקס
נעמה פנקס
נעמה פנקס

הדיירים: זוג + 3
המיקום: רחובות

זוג עם שלוש בנות מתבגרות, היא מנכ"לית של חברה והוא בעל עסק לאירועי תרבות, ביקשו לרענן את ביתם ולהתאימו לחייהם. הבנות כבר גדלו וכדי להפריד חדר אחד לשניים נוצר חדר פנימי עם חלון בין החדרים שמכניס אור טבעי. שתי מקלחות הוחלפו, תוכננו ארונות ורהיטים בנגרות וכל הדירה עברה סטיילינג. הבקשה הראשונה שלהם מהאדריכלית הייתה "להרים את התקרה קצת" כדי להגביה את החלל, ולכן בעזרת חומרים, הדגשת קווים אופקיים וטשטוש הקווים האנכיים נוצרה תחושת גובה. הווילונות מסתירים את ארגזי התריס המגושמים ומרככים את החלל, התקרה נצבעה בגוון לבן יותר מהקירות ונבחרו גופי תאורה צמודי תקרה ולבנים שנבלעים בתקרה.

פרקט עץ בסלון

הבקשה הראשונה שלהם מהאדריכלית הייתה "להרים את התקרה קצת" כדי להגביה את החלל

פרקט עץ בסלון
סלון אפור

הווילונות מסתירים את ארגזי התריס המגושמים ומרככים את החלל

סלון אפור

ההשראה לסגנון העיצוב התקבלה מהעיר ניו יורק, ולאט לאט נכנסה לתמונה גם יפן, שכן אם המשפחה קשורה מאוד לתרבות היפנית. הספרייה השחורה על קיר הבריקים יוצרת קונטרסט משמעותי, שמבליט את הקיר למרות שהיה שם קודם לכן. הדפנות עשויות MDF והן עבות יותר מהמדפים שעשויים ברזל ונצבעו בגוון כהה מעט יותר. שטיח וינטג' מעניק מעט צבע ובהירות ומגדיר את החלל. קיר הטלוויזיה התואם לספרייה נראה כבר בכניסה לדירה, ומעניק עוצמה ויופי לחלל.

המטבח היה במצב טוב ולכן רק הוארך המשטח ומעליו בוצ'ר. מתחת נוצר מקום למקרר יין ומדפים פתוחים, והחומרים יצרו קשר בינו ובין הסלון שולחן אוכל מעץ שויף כדי להתאים בגוון לבוצ'ר שעל משטח העבודה.

פרקט עץ

הספרייה השחורה על קיר הבריקים יוצרת קונטרסט משמעותי

פרקט עץ
מראה בכניסה
מראה בכניסה
רהיט צד במטבח

מקרר יין

רהיט צד במטבח

בחדר השינה של ההורים תוכננו דלתות הזזה חדשות לארון, נוספו וילונות ורהיט מתחת לטלוויזיה שהוא שידת מגירות ואזור איפור. במקלחון הרחצה של ההורים נישה לשמפואים מצד אחד, ונישה מעלה האסלה ומעליה ארון המחופה באריח מצד שני. כך נוצר מראה נקי ויוקרתי עם הרבה מקומות אחסון.

חדר שינה לבן

בחדר השינה של ההורים תוכננו דלתות הזזה חדשות לארון

חדר שינה לבן
מיטה זוגית
מיטה זוגית
פרקט בחדר השינה
פרקט בחדר השינה

בין חדרי הבנות תוכנן חלון להכנסת אור טבעי ונוסף מאוורר תקרה לרעננות. שלושת חדרי הנערות עוצבו בהתאם לאופיין של כל אחת מהן. לבכורה חדר לבן על לבן לבקשתה, כשכל פריט בגוון שונה מעט, והתחושה נעימה, מרווחת ומוארת. הבת השנייה, אתלטית ומסודרת, ביקשה פינת איפור כמו בסרטים, והקטנה שרוכבת על סוסים וסקייטבורד ומשחקת טניס קיבלה חדר עם אופי ייחודי משלו.

חדר הרחצה של הבנות עוצב בניקיון וטוהר ומשמש גם כשירותי אורחים. חדרי הרחצה של הבית נבנו מהתחלה, והריהוט כולו הותאם לצרכים עם אזור שירות, מגירת כביסה ומקום למגבים ולשואב בארון. בממ"ד המשמש כחדר ארונות ועבודה תוכנן אזור גיהוץ נשלף מתוך הארון, שמתקפל בקלות בסיום הגיהוץ. במרפסת הוחלף הריצוף, ריהוט רופד מחדש ונוספו עציצים חדשים.

חדר ילדה

בין חדרי הבנות תוכנן חלון להכנסת אור טבעי ונוסף מאוורר תקרה לרעננות.

חדר ילדה
חדר ילדה

בממ"ד המשמש כחדר ארונות ועבודה תוכנן אזור גיהוץ נשלף מתוך הארון, שמתקפל בקלות בסיום הגיהוץ

חדר ילדה
חדר ילדה
חדר ילדה

"השיפוץ נמשך שלושה חודשים אינטנסיביים, והניב תוצאה יפה, מרגשת ונוחה לבני הזוג", מעידה האדריכלית. "אני מעצבת עבור האנשים שגרים בבית, וחוץ מאסתטיקה חשוב לי לשדרג את חייהם הקודמים בצורה נעימה ונוחה. הגישה העיצובית שלי היא Wellnes Design, ואני מאמינה שעיצוב פנים המותאם למשפחה הופך את החיים לטובים יותר. לכל אחד מגיע להתעורר בבוקר בבית החלומות שלו".

נגרות בחדר הילדה

השיפוץ נמשך שלושה חודשים אינטנסיביים

נגרות בחדר הילדה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...