עיצוב במחשבה תחילה: פנטהאוז מדהים באם המושבות

את עיצוב הפרויקט הזה היה צריך המעצב אילן לודבינובסקי, להתאים לזוג שילדיו עזבו כבר מזמן את הבית, אולם, מגיעים יחד עם הנכדים אל הבית יום יום. תכנון נכון ומותאם אישית יצר פנטהאוז מעוצב, מרווח ומשפחתי בו לכל אחד יש את הפינה שלו

500,000
170 מ"ר
נדב פקט
אילן לידבינובסקי

דיירים: זוג

מיקום: אם המושבות, פתח תקווה

לפני המעבר לדירתם החדשה, פנו בני הזוג למעצב אילן לודבינובסקי, על מנת שינצח על פרויקט עיצוב דירתם. הדירה, פנטהאוז מרווח וחדש, אשר מיועד לזוג שילדיהם והנכדים הרבים, מבקרים ונמצאים בביתם על בסיס יומי.

לזוג היה חשוב מאד, שהדירה תהיה מעוצבת, חמימה ומותאמת למשפחתם הגדולה, אשר יום יום מגיעה, בה יוכלו לבלות בכיף יחד ומהצד השני, כל אחד יוכל למצוא לעצמו פינה שקטה כאשר הוא זקוק לכך. לבית נבחרה סקאלת צבעים צבעוניות בהירה, כדי לתת במה לכתמי הצבע השונים – הסלון, השטיח, פינת האוכל והאומנות.

בבית נעשו שינויים רבים. הבית הונגש בדלתות פנדור ברוחב 90 בכניסה לבית, לחדרים ובכניסה לחדר הרחצה של הורים. החדר הסמוך למטבח המקורי בוטל, ורובו צורף למטבח המוגדל. חלקו האחר הרחיב את חדר הארונות בחדר השינה של הזוג ונעשו התאמות מיוחדות במרפסת הבית.

הסלון, פינת האוכל והמטבח, תוכננו כחלל פתוח מאוחד ומעוצב

הסלון, פינת האוכל והמטבח, תוכננו כחלל פתוח מאוחד ומעוצב, כך שנוצר חלל פתוח, רחב ידיים, בו הסלון, המטבח ופינת אוכל מופרדים באמצעות גווני תאורה שונים בלבד.

בסלון, דאגו לריהוט נוח ומזמין אשר יכיל את בני המשפחה הרבים. האומנות הפזורה בחלל, יוצרת בסלון תחושה של אורך וגודל רחב  ומזמין. בקיר הטלויזיה נקבעו שתי מנורות קיר, למתן אווירה חמימה ויוקרתית. בנוסף מוקמו הספוטים בסלון, מעל סינר הגבס שנועד למיזוג, ליצירה תאורה שוטפת וחמימה בחלל כולו.

סלון פינת אוכל ומטבח

עציץ

המטבח הוא חלומה של בעלת הבית. גדול, מרווח ומתוכנן, עם מקומות אחסון רבים מהרגיל ומשטחי עבודה גדולים.
המטבח הישן פורק, החדר הצמוד למטבח נהרס ושטחו צורף לשטח המטבח החדש.

עיצוב המטבח נבחר בהתאמה לעיצוב שמאפיין את הבית. למטבח נבחר צבע לבן, בשילוב קוים אופקיים שחורים, דלפק ישיבה מברזל בהמשך לאי.

מעל האי נתלו 5 מנורות תקרה ליצירת מקצב והדגשה לאורך האי, וכן מנורת התקרה הוורטיקלית מעל משטח הכיור וכיריים ,אשר מדגיש את אורך החלל ויוצר תחושה של חלל ארוך עוד יותר מכפי שהוא באמת.
     וילון במטבח

חלל מעבר סתמי, הוסב לחלל משפחה עם ספה באורך 1.6 מטר. חלל זה מעניק עוד מקום למשחק של הנכדים, מעבר לישיבה בסלון או בחדרי האירוח. החלל מופרד אך מאפשר קשר עין לסלון. הפתח הקטן שהיה בכניסה לפרוזדור הורחב למקסימום. נוספו נישות אחסון לממיר, משחקי מחשב וספרים.

 ספה אפרוה

 תמונות משפחה

מכיוון שהזוג מארח רבות, היה חשוב להם להשקיע גם במרפסת הגדולה והמרווחת. הושקעו מאמצים רבים על מנת להפוך אותה לחלק בלי נפרד מחללי האירוח ביום יום ובחגים.  מתוך מחשבה למרפסת תיקנית הלכתית בזמן חג סוכות נבנתה פרגולה על לוחות בזויות המוכרות מבחינת ההלכה. על מנת לתמוך את הפרגולה וכן ליצור חללי אחסון, נבנה מחסן סגור מעץ, בגוון הבית מבחוץ, ומטבח חיצוני מוצלל ומוגן.

מרפסת גדולה


קרדיטים:

דלתות –  פנדור יוניק

תאורה – תומס תאורה

מטבח – סמל, המעצבת נאווה בלומנפלד

רהיטי סלון ופינת משפחה – ביתילי

פנדור-אילן-533
14 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא הבנתי מה בדיוק מעוצב בדירה הזאת?
בנאלי לחלוטין,לא רואים שום נגיעה של מעצב.

משקיעים ממון רב ומשאירים רצפות בגודל שונה בחדרים?

תוכניות, בבקשה...
אני לא מצליחה להבין את ההערות הנבזיות. למי זה תורם? למה זה טוב? אם אין לכם מילה טובה עדיף שתשתקו! לגופה של כתבה: הבית נראה נעים ונוח ומרווח ומואר - כף של בית. שתהנו עם המשפחה והנכדים, ואל תתנו לרוע להגיע אליכם. הערה למערכת (שחוזרת על עצמה וכנראה לא מזיזה לאף אחד) - צרפו תוכניות של לפני ואחרי. גם במקרה "פשוט" של דירת קבלן שהוסבה מ-5 לארבעה חדרים, יש מתעניינים. ובכל זאת הערה עניינית אחת: דלפק הישיבה במטבח גבוה. ישיבה למבוגרים על כיסאות בר קצת קשה, וכיסא גלגלים (פתחים של 90 - מן הסתם נלקחו בחשבון כסאות גלגלים) לא מתאים לדלפק כזה בכלל.

לא אהבתי

ספריה?
בכל דירות הענק המפוארות אני מחפשת את ספריית הענק. טוב, או קי, לא ספריית ענק. סתם ספריה קטנה. אין מקום לספרים בכל הבית הגדול הזה? בספרים כבר לא משוויצים?

חבל. לא מבין אותם.
מאחל להם מכל הלב בריאות ואושר עד 120, עם כל הילדים והנכדים כל יום(!!!), ושמתישהו ימצאו זמן לחשוב על בית משלהם וחיים משלהם. גם ההגשמה העצמית חשובה לנפש, וכל אדם צריך לפעמים גם קצת פרטיות וגם קצת בית משל עצמו, בשבילו.

איפה העיצוב ??????

דירה מהממת והמרפסת הורסת איזה מרחב

איפה התמונות של ה"אחרי"? זה עיצוב זה?
מה אני הייתי עושה בחצי מיליון שקל.

דירה מקסימה נוחות ויופי
אהבתי

עיצוב חכם
עיצוב שלא נמאס, פרקטיות, דירה מזמינה, ללא אלמנטים רועשים שתרצו להחליף. נראה מאד חדש אפשר להוסיף שטיח בפינת משפחה ועוד מיני אלמנטים, אבל טוב שיקרה עם הזמן ובטעם הבעלים ולא תלבושת אחידה של מעצבים

ריצוף גרוע

עיצוב במחשבה תחילה: פנטהאוז מדהים באם המושבות
אינני בעד המגמה להכניס את המטבח לחלל חדר הדיור. כשהדירה קטנה יותר זה אמנם נותן הרגשה של מרחב, אבל 170 מ״ר אפשר לארגן אחרת

עיצוב קלאסי נעים ונקי

בודק...