מדירת קבלן סטנדרטית לדירת חלומות על זמני

הבחירות העיצוביות שנעשו עבור דירת קבלן חדשה והסגנון המודרני העל זמני יצרו דירה שיופייה יישמר לעד

160 מ"ר
אלעד גרובנר
נטלי קונטנטה
נטלי קונטנטה מעצבת פנים משמחת בתים ועסקים

זוג אוהבים בשלב של פרק ב' בחייהם, רכשו לעצמם דירת קבלן חדשה, עם כוונה ליהנות ממנה ביחד לשנים ארוכות. דעתה המקצועית של המעצבת נטלי קונטנטה, לצד טעמם המשובח של בעלי הדירה, הביאו לבחירת סגנון מודרני על זמני כשפת העיצוב של הדירה. שני שינויים עיקריים בוצעו במבנה: האחד- הגדלת האזור החברתי שנועד לפעילות שעות הפנאי ואירוח והשני- הגדלת חדר השינה של בני הזוג. עיצוב הדירה ובחירת הריהוט המשיך כעבור 4 שנים, לאחר קבלת המפתח.

עם הכניסה לדירה, מתגלה פינת אוכל מזמינה, ממנה ממשיך מסדרון לחדרי השינה. משמאל לדלת הכניסה ניצבת קונסולה בצבע ירוק עדין, המתכתבת באופן מושלם עם צבעו של הקיר ממול ונפתחת בעת הצורך לשולחן שיכול להכיל מספר רב של סועדים, נתלה גוף תאורה מעוצב ומיוחד שמתחבר לשפת העיצוב המשדרת אלגנטיות מודרנית.

פינת אוכל בדירה

פינת אוכל עגולה, עם שולחן שנפתח ומעליו גוף תאורה ייחודי

פינת אוכל בדירה

אי כאלמנט עיצובי מפתיע

במבט ימינה, מיד עם הכניסה לבית, מגלים את האי שעוצב כאלמנט מרשים, המקבל את פני הנכנסים הביתה. שטחו העליון וצידו חופו בגרניט פורצלן במרקם של שיש. המשטח העליון ממשיך להוסיף ליופיו של המטבח גם כשהוא מהווה משטח עבודה מעל ארונות לבנים. בקיר הארונות הגבוהים גומחה מחופה בעץ אגוז, שכדאי לשים לב אליה, נזכיר אותה בהמשך.

בואו להתרשם ולשאוב השראה מבתים משופצים >>

מטבח מעוצב

מטבח לבן עם משטח גרניט פורלצן כשיש אפור כהה

מטבח מעוצב

וממש באמצע… כמובן מאליו הסלון במלוא תפארתו

מפינת האוכל מתגלה צידו של הסלון, מהמטבח מתגלה רוחבו ועומקו, כשהספה שנבחרה במיוחד למיקום באמצע החדר, מהווה את ההפרדה בין המטבח לאזור בילוי שעות הפנאי ואירוח. עיצובה המיוחד של הספה, שנרכשה בחנות "ART גלריה לריהוט" מתבטא ברצועות עור המעטרות את גב הספה, ומשטח העשוי אותו סוג של עור, מחפה את חלקה העליון של משענת יד שהופכה למעשה למדף הממשיך את מושב הספה. "חברת ART גלריה לריהוט היא בחירה ברורה מבחינתי" מספרת המעצבת " חומרי גלם איכותיים, גימורים מדוייקים והתאמה אישית של כל אחד מהרהיטים לרצונות והצרכים שלי, יחד עם צוות מיומן שתמיד שם לייעץ ולעזור, הופך את חווית הבחירה למהנה ומוצלחת ביותר עבורי ועבור הלקוחות".

אחד מחולמותיהם של בני הזוג היה קיר כח מלא נוכחות בסלון. קיר הטלוויזיה הלבן, נראה כממוסגר במדפים עשויים עץ טבעי, בתוכו שולב קמין מרשים, לצד ווילונות המכסים את הוויטרינה הגדולה ביציאה למרפסת, הוסיפה המעצבת נגיעה דרמטית בצורת שכבה נוספת של ווילון, העשויה רשת אפורה. התוספת האסתטית שמתכתבת עם השטיח, מדגישה את צבעו הלבן של קיר הטלוויזיה, גם מאוד פונקציונלית ומונעת השתקפות האור שחודר פנימה במסך הטלוויזיה.

ART- גלריה לריהוט
סלון מודרני

בחלל הסלון ספה, 2 כורסאות ו -2 שולחנות אמורפים מעוצבים מבית ART גלריה לריהוט

1

עם כל הכבוד ללבן ועץ טבעי

בנוסחה לעיצוב מודרני על זמני, מרבים לככב הצבע הלבן ועץ טבעי, שמוסיף חמימות ויוצר אווירה ביתית. אבל, המעצבת נטלי קונטנטה, הידועה באהבתה לצבעים ובעיקר לסוגים של ירוק משמח, יודעת ומוכיחה זאת שוב, שתוספת צבעוניות עדינה, במינון נכון, כאלמנט עיצובי מיוחד, מוסיפה המון. דוגמה מובהקת לכך הן שתי הכורסאות הקטיפתיות, מעצבות בקו מעוגל עם גב מרשים עשוי מתכת. הבחירה בכורסאות האלה שהפכו גורם עיצובי משפיע, ניכרת בקיר במוביל לחדר שינה הורים, ובתוספות צבע שנראות בפינת האוכל.

 

סלון מודרני

שתי כורסאות בגוון ירוק סלדין בעיצוב מיוחד. ריהוט - ART גלריה לריהוט

2

גוונים, חומרים ומרקמים

כמו שכל יצירה מוזיקאלית מורכבת מצלילים, כך עיצוב מורכב מחומרים, גוונים ומרקמים. כאשר החיבור ביניהם נכון, מתקבלת הרמוניה נעימה לאוזן, במקרה של עיצוב- נעימה לעין ובעיקר לתחושה. נושא השילוב בין כל מרכיבי העיצוב בולט במיוחד בדירה שכל כולה משדרת אלגנטיות עיצובית.  גוון העץ שמקיף את קיר הטלוויזיה, רצועות העור בספה, כיסאות הבר במטבח שגם הם עשויים עור, חלקו הפנימי של האי מתחת למשטח השיש, הגומחה בקיר הארונות הגבוהים ומעל הכול גופי התאורה המיוחדים שנראים מעל האי, בפינת האוכל ובקצהו של המסדרון המוביל לחדר השינה של ההורים.

דירת קבלן מודרנית

אי במטבח עם דלפק אכילה וכיסאות עור וקיר צבעוני בכניסה לחדר הורים. וגופי תאורה מעוצבים

4

במרחב גדול לחוד אבל ביחד

במסגרת חלוקת הדירה מחדש, הרחבת אזור בילוי שעות הפנאי והאירוח, בוצעה במטרה שלכל סגנון אירוח יהיה מרחב הולם בתרחישים שונים. כך גם פינת האוכל, שנראית לכאורה כמופרדת מהסלון, מותאמת לארוחות של עד שישה סועדים ובעת הצורך יש מספיק מקום לפתוח את השולחן למספר רב של סועדים ועדיין יהיה סביבו מרחב נוח לתנוע. הארון שעוצב לצד השולחן, מכיל מקומות אחסון מוסתרים לכלי האוכל וכלי הגשה בעוד שמרכזו משמש כבר משקאות המשרת גם את הדיירים והאורחים בסלון, שנהנים רק מכוס משקה קטנה מול הטלוויזיה.

 

 

פינת אוכל מודרנית

מבט מפינת האוכל לכוון חלל הסלון: ART גלריה לריהוט

5

במעבר מתון לחדר השינה

מהתחושה האלגנטית ששוררת באזור הבילוי והאירוח עוברים לחדר השינה. כאן רצפת פרקט בדוגמת פישבון ועיצוב שכולו בגוון לבן שמנת, משרים אווירה נינוחה ונעימה. ווילון לבן פרוש על כול הקיר ומכסה את החלון, שנמצא בצד הקיר. המיטה הלבנה מופנית לכיוון חדר הרחצה.

חדר שינה הורים

חדר שינה הורים מעוצב בלבן שמנת עם רצפת פרקט פישבון.

7

איך אמבטיה יכולה להשפיע ?

הדיירת ביקשה שבחדר הרחצה תשולב אמבטיה פריסטנדיניג. על אף גודלו הקטן של חדר הרחצה, המעצבת הגשימה את חלומה. בהשראת סגנון העיצוב הצרפתי נבחרו עבור חדר הרחצה אריחים מצויירים בגוונים של שחור ולבן המוסיפים עניין רב לחלל.

חדר רחצה בהשראה תרפתית

חדר רחצה הורים עם אריחים מצוירים בשחור ולבן

9

שפע של אור עם שמירה על פרטיות

קיר הזכוכית שמפריד בין אזור השינה לחדר הרחצה מגדיל את תחושת המרחב בחדר השינה, מאיר את חדר הרחצה שממוקם בהמשכו של חדר השינה ומאפשר למשתמשים בחדר הרחצה להנות מפרטיות מושלמת. לצורך כך, באמצע הקיר שולבה זכוכית מיוחדת לטשטוש הנראה מאחוריה.

חדר רחצה בחדר הורים
970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (26)

לסיום- דבריה של המעצבת נטלי קונטנטה :

"בכל פרויקט שאני מתחילה, אם זה שיפוץ דירה, בית או עיצוב דירת קבלן, שגם בה בדרך כלל אני מבצעת שינויים מבניים, כמה דברים חשובים מנחים אותי בעבודה: התאמת הבית לדיירים שיגורו בו, תכנון ועיצוב נכון לעכשיו אבל שיראה נהדר ויתאים לגרים בבית גם בעוד שנים שתהיה בבית אווירה אלגנטית אוורירית ונעימה. שהמעברים יהיו נוחים, מרחבים גדולים וכמובן, תוספות צבעוניות שהופכות כל עיצוב למעניין יותר וכמובן בחירת ספקים מעולים, תודה מיוחדת ל- ART – גלריה לריהוט ששדרגו את חלל הסלון עם רהיטים מיוחדים בהזמנה אישית.
את הדברים האלה אני מחברת לפתרונות פונקציונליים שבזכותם הדיירים יכולים לשמור על בית מעוצב ולהנות ממנו למשך שנים ארוכות".

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...