מלאת מחשבה: דירת מיני פנטהאוז מודרנית בעיצוב חלומי

בסופו של יום רווי משימות ואתגרים, כולנו שואפים לשוב לבית חם, מכיל ונעים העונה במדויק על הצרכים, החלומות והמאוויים של כל אחת ואחד מבני המשפחה. דירת המיני פנטהאוז שתכננה מעצבת הפנים ענבר לוריא, עבור זוג הורים ושתי בנותיהם, עונה בדיוק על ההגדרה ומספקת לבני המשפחה סביבת מגורים מודרנית, אלגנטית ומהוקצעת ששומרת על ממד החמימות. הצצה לדירה בעיצוב מודרני מזמין שכיף לגדול ולחיות בה

125 מ"ר
עידן גור
ענבר לוריא
ענבר עיצובים

הדיירים: זוג ושתי בנותיהם

המיקום: חולון

 

 

ברוכים הבאים לדירת המיני פנטהאוז החדשה של עובדת בנק, בעל מעבדה לרפואת שיניים ושתי בנותיהם. בני המשפחה, ביקשו בית בסגנון מודרני חמים, מזמין, נוח ואופטימלי לאירוח, קיבלו את מבוקשם הודות לתכנון נכון ומדויק, אותו יצרה עבורם מעצבת הפנים ענבר לוריא.

אזור כניסה לדירה בעיצוב מודרני חמים

ברוכים הבאים: כך נראה החלל הציבורי בדירת המיני פנטהאוז החדשה, כבר מדלת הכניסה

אזור כניסה לדירה בעיצוב מודרני חמים

"הפגישה הראשונה שלנו נערכה בדירתם הישנה, מתוך רצון ללמוד ולהבין את אורחות חייהם – מה הם אוהבים ורוצים לשמר ולהעצים ומה פחות", מסבירה המעצבת. "בתום הפגישה המוצלחת, התחלתי לגבש קונספט. היה לי ברור שהשאיפה מבחינתם היא לגור בבית מודרני עם נגיעות חמימות, אותן שילבנו על ידי אלמנטים ורהיטים מעץ שבחרנו לחללים השונים"

שטח הדירה הוא כ-125 מ"ר לערך ולה מרפסת גדולה בשטח של כ-35 מ"ר נוספים. בני המשפחה נהנים מחלל ציבורי מואר ומרווח, 4 חדרי שינה (שאחד מהם משמש כמשרד ביתי וכפינת אירוח), שני חדרי רחצה מאובזרים ושירותי אורחים מטופחים.

חלל ציבורי בעיצוב מודרני

כל פרט טופל בקפידה. מבט נוסף לעבר החלל הציבורי

חלל ציבורי בעיצוב מודרני

"שקדנו במרץ חודשים על תכניות העמדת הריהוט, החשמל, התאורה, האינסטלציה, מיזוג האוויר ותקרות המונמכות כך שברגע שהקבלן ימסור את המפתח לידנו, נוכל להתחיל בשיפוץ", מסבירה לוריא. "שינינו את מיקום הקירות, יצאנו לימי רכישות בהם בחרנו את האריחים והכלים הסניטריים, את המטבח, את פרטי הנגרות לכל הבית, גופי התאורה וכמובן את הפריטים והאקססוריז שמשלימים ומגבים את הקונספט העיצובי הנבחר. למרפסת ניתנה תשומת לב מיוחדת מאחר וזהו חלל האירוח המרכזי – בחרנו עבורה חיפוי דק, דשא סינתטי, פינות ישיבה בשילוב מטבחון וכן עמדת ברביקיו וטאבון".

 

קווים נקיים ומוקפדים בחלל חמים ומזמין

לוריא השכילה ליצור עבור בני המשפחה דירה המתאפיינת בקווים נקיים ומוקפדים מחד, ומאידך חמימה ומזמינה- זאת הודות לשילובים נכונים של חומרים, טקסטורות וצבעים במינונים מדויקים. "הדירה כולה מחופה פרקט עץ טבעי שמהווה אלמנט נוכח ודומיננטי בפרויקט", היא מסבירה. את המטבח תכננו בסגנון מודרני בגוונים כהים. קיר הארונות הגבוהים מכיל 2 תנורים ומקרר גדול. באי הגדול תכננו מגירות אחסון, מקרר יינות ואזור ישיבה. על מנת ליצור מראה הרמוני, פרקטי וקל לתחזוקה, צבענו את קירות המטבח בצבע שמן. ויתרנו על פינת האוכל הפורמלית לטובת ספריה, אחסון בר משקאות ודקורציה. הקונסולה בכניסה משמשת בעת הצורך כפינת אוכל נפתחת"

מבט למטבח. קונזולת הכניסה נפתחת לשולחן

תכנון חכם ויעיל: הקונסולה בכניסה נפתחת בעת הצורך לשולחן אוכל

מבט למטבח. קונזולת הכניסה נפתחת לשולחן
מטבח מודרני בגוונים עזים

המטבח המרשים מתאפיין בקווים נקיים וגוונים עזים

מטבח מודרני בגוונים עזים

המעצבת דאגה לשלב בחלל הציבורי תאורה סמויה מבעד לתקרת גבס, כך יצרה מראה קלאסי, הרמוני והמשכי. את קיר הטלוויזיה בסלון הפכה לקיר כוח עוצמתי, עלי ידי שימוש באריחי PVC בגוון בטון להם שידכה מזנון עץ שמוסיף חמימות. מערכת הישיבה מורכבת מספה מינימליסטית מרופדת עור וכורסאות בגוון כתום שמוסיפות צבע, עניין וחיות.

קיר כוח בסלון מחופה אריחי PVC

קיר הכוח בסלון מחופה אריחי PVC

קיר כוח בסלון מחופה אריחי PVC
מרפסת מעוצבת בקפידה

בדירת המיני פנטהאוז הזאת המרפסת היא בהחלט סיבה למסיבה

מרפסת מעוצבת בקפידה

מהציבורי, לפרטי

קיר גב המיטה בחדר השינה של ההורים חופה גם הוא באריחי PVC, הפעם בגוון שחור. הגוונים הבהירים אותם בחרה המעצבת ליתרת החלל מאירים ומרככים אותו. בדומה לחלל הציבורי, גם כאן בחרה להטמיע את גופי התאורה בתקרת הגבס ובנוסף בחרה בשני גופי תאורה מרשימים שנתלו מעל שידות הלילה. בתוך כך דאגה לוריא לתכנן עבור בני הזוג וילונות ותריסים חשמליים לנוחות מרבית. את חדר הרחצה עיצבה בסגנון חמים עם נגיעות כפריות.

חדר שינה הורים

שילוב מנצח בין צבעוניות כהה ודרמטית לגוונים עדינים ובהירים בחדר השינה של ההורים

חדר שינה הורים
חדר רחצה הורים בסגנון כפרי

חדר הרחצה של בני הזוג עוצב בסגנון חמים וכפרי

חדר רחצה הורים בסגנון כפרי

אחד המוטיבים הבולטים והמרשימים בחדר השינה של הבת הבכורה הוא טפט תמונה של העיר ניו יורק, המשווה לחלל מראה בוגר, דינמי ומרענן. בכדי לשמור על חלל מאוזן בחרה לוריא להשתמש בחלל בגוונים בהירים. כך למשל אחד הקירות, אותו צבעה בגוון סגול עדין, שמשתלב בהרמוניה עם גווני הטפט. בקיר הנגדי תכננה המעצבת ארון קיר פרקטי ובו שפע של מקומות אחסון בשילוב קוביות פתוחות ששוברות את המסה האטומה ומהוות מקום אופטימלי לתצוגה של אקססוריז ואביזרים נאים.

טפט תמונה בחדר נערה

ככה עושים את זה: רואים עולם בלי לצאת מהחדר

טפט תמונה בחדר נערה
ארון קיר בחדר נערה

קוביית העץ במרכז הארון שוברת את המאסה האטומה

ארון קיר בחדר נערה

ביתם הצעירה של הזוג בחרה עבור חדרה טפט תמונה ובהשראתו נצבע הקיר הנגדי בגוון טורקיז מרענן. בהמשך לשולחן הלימודים הוצבה מראה מרשימה מבעדה שפע של מקום אחסון לסיכות, גומיות וקשתות.

חדר ססגוני לילדה

חדר ססגוני ומדליק, כיאה לנסיכה

חדר ססגוני לילדה
מראה עם הפתעה

מראה עם הפתעה: כל מה שילדה צריכה מסתתר מבעדה

מראה עם הפתעה

בחדר העבודה תכננה לוריא ארון קיר גדול ובו נישה לשולחן עבודה. כך ניצלה באופן אופטימלי את החדר. מהעבר השני מוצב הליכון ופינת ישיבה קז'ואלית ובה פופים.

חדר עבודה מודרני

עושה חשק להתחיל לעבוד: נגרות מותאמת הופכת את חדר העבודה ליעיל ומאפשרת שפע של אחסון

חדר עבודה מודרני

"את חדר הרחצה המרכזי עיצבתי בגוונים כהים שיוצרים מראה דרמטי ועכשווי", מסבירה המעצבת. שילבתי בו גופי תאורה לצידי המראות וארון רחצה מעץ. המקלחון רחב ידיים ובתקרת הגבס עם שוקעו גופי תאורה על פי אזורי שימוש ולהם הדלקות שונות. בקצה חדר הרחצה תוכנן אזור כביסה וחומרי ניקוי, המהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב. גם שירותי האורחים נראים כחלק בלתי נפרד מהבית, שם שילבתי גוף תאורה דומיננטי בכניסה".

חדר רחצה כללי בסגנון מודרני

גם אנחנו רוצים כזה: הצצה לחדר הרחצה המרשים

חדר רחצה כללי בסגנון מודרני
חדר רחצה כללי בסגנון מודרני
חדר רחצה כללי בסגנון מודרני

"זהו ללא ספק אחד הפרויקטים הזורמים והכיפיים שחוויתי, לא מעט הודות לגישה של הלקוחות שבחרו להנות מהתהליך וליצר את בית חלומותיהם, תמיד עם חיוך על הפנים. שיתוף הפעולה והסנכרון ביננו תרם במידה רבה להצלחת הפרויקט", מסכמת לוריא. "לבונים ולמשפצים שמתעתדים להיעזר בשירותיה של מעצבת אני ממליצה בחום לספר ולשתף בכל הרצונות והחלומות. אשת מקצוע טובה תדע לתרגם אותם לעיצוב המושלם".

 

רשימת ספקים חלקית:

מטבח: סמל מטבחים
אריחים וסינטריה: חרש
קירות דקורטיביים ופרקט: פרקט עד הבית
ארונות חדרי רחצה: יער פביו
נגרות: זדקה

למידע נוסף על המעצבת ענבר לוריא

רוצים לקרוא עוד על עקרונות העיצוב המודרני? היכנסו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...