סיפור על חברות ועיצוב מודרני  

קרן אביטל עיצבה לחבריה את דירתם החדשה. סגנון עיצוב שנבחר מודרני ושפת העיצוב נבנתה על: אפור, שחור ועץ מחורץ

מטבח שחור
אלון ברהום קרן אביטל
500,000
135 מ"ר
אלון ברהום
קרן אביטל
קרן אביטל
קרן אביטל

זוג בשנות ה-40 לחייהם, הורים שלושה ילדים, רכשו דירה חדשה בקרית ים. המעצבת קרן אביטל, חברתם הטובה, לקחה על עצמה ללוות אותם לאורך כל התהליך, משלב התוכניות ועד הכניסה לדירה. החברות הקרובה אפשרה למעצבת לפעול מתוך הכרות עם אהבתם לגוונים הכהים, לבישול ולאירוח. היא יצאה לדרך כשהיא מבססת את שפת עיצוב הפנים על שני אלמנטים עיקריים: פלטת צבעים אפורים, מבהיר עד כהה והשני, עץ מחורץ בגוון אגוז אמריקאי. מיד עם הכניסה מתגלה לעין יופיו כשהוא מחפה את קיר הטלוויזיה בסלון.

קיר כוח בסלון

קיר בסלון עשוי עץ מחורץ

קיר בסלון עשוי עץ מחורץ

כל הסיפור זה אפור על אפור

מול קיר העץ עוצבה פינת הישיבה הסלונית. ליצירת מראה נינוח ורגוע, אביטל בחרה עבור הרהיטים גוונים אפורים שמתמזגים עם גוון הרצפה, אך בו בעת ממלאים את החלל בתחושה תלת ממדית הבנויה משכבות. כדי להתחבר עם מראה העץ המחורץ שנמצא ממול, היא שלבה אקססוריז וטקסטיל בגוון חום. מעל הספה נתלו שתי תמונות בצבעוניות שמתחברת לשפת העיצוב המודרנית.

סלון מודרני

ספה כורסה וקיר טלוויזיה

ספה כורסה וקיר טלוויזיה

רוצים מטבח וסלון מרווחים? מחליטים על מה מוותרים

כדי לשמור על מרחבים גדולים, מעברים נוחים והכי חשוב מטבח גדול, יעיל ופתוח לסלון, הוחלט לוותר על פינת האוכל ושירותי האורחים. ביטול השירותים, שדרש שינוי מבני, בוצע בתהליך הבנייה. בעיצוב המטבח, שגווניו הכהים הותאמו לטעמם של הדיירים שולב אי גדול הממלא את פינת האוכל, ומהווה תוספת משמעותית למשטחי העבודה. תוכננו מקומות אחסון רבים ומעל האי גופי תאורה מעוצבים משלימים את מראה המטבח.

מטבח מודרני שחור

מטבח שחור עם אי גדול

מטבח שחור עם אי גדול

שני האלמנטים שבולטים בשפת העיצוב המודרני 

אחד מהם, העץ המחורץ, שמהווה את קיר הכוח בסלון מופיע גם בצמוד לכניסה לבית, וכך ארון חשמל סתמי הפך לאלמנט עיצובי שמגיע עד לתקרה. את האלמנט העיצובי הנוסף ניתן לראות בחדר השינה של ההורים, שם עוצב ארון מרשים בגוון שחור ובמרקם חלק, שכולל פינת איפור.

ארון מחורץ וארון שחור

ארון חשמל מחורץ וארון שחור עם פינת איפור

ארון חשמל מחורץ וארון שחור

בחדר השינה מדברים באותה שפה

גם בחדר השינה, בהתאמה לרצפה האפורה, נבחרה מיטה בגוון אפור בהיר. מעליה תמונה צבעונית מעניינת מהווה תוספת עליזה לצד גופי התאורה שיורדים מהתקרה ומעניקים לחדר מראה אלגנטי התואם את השפה המודרנית של הבית כולו.

חדר שינה אפור

מיטה בחדר שינה עם תמונה על הקיר

מיטה בחדר שינה עם תמונה על הקיר

שני חדרי רחצה בשינוי קטן

לשני חדרי הרחצה בדירה, תוכנן ארון זהה, עשוי עץ מחורץ, המשמש כעמדת כיור. בחדר רחצה אחד הארון בגוון עץ אגוז אמריקאי ובשני נצבעה החזית בשחור.

חדר רחצה

שתי עמדות כיור בעיצוב זהה וצבע אחר

שתי עמדות כיור בעיצוב זהה וצבע אחר

פתרון פרקטי סופר מעוצב

במקלחת הכללית, בה עמדת הכיור צבועה בשחור, עוצב ארון נגרות עם חזית שחורה, המסתיר את מכונת הכביסה, ומולו הוצב ספסל רב שימושי, לנוחיותם של המשתמשים.

כניסה לחדר רחצה

ארון מסתיר מכונת כביסה בחדר רחצה

ארון מסתיר מכונת כביסה בחדר רחצה

מצא את ההבדלים בחדרי הילדים

במטרה לנצל את השטח בחדרי הילדים באופן מקסימלי, עוצבו בחדרי הילדים ארונות בגדים עם מגרעת שהופכת לשולחן כתיבה. ממול השולחן ניצבת המיטה.

חדר בן

מיטה ארון ושולחן כתיבה בחדר בן

מיטה ארון ושולחן כתיבה בחדר בן

חדרה של הבת 

בחדרה של הבת נשמר העיצוב בגוונים בהירים יותר, בתוספת של ווילון דקיק ועדין, פרטי טקסטיל ותמונות שנבחרו על פי טעמה.

חדר בת

ארון שולחן ומיטה בחדר בת

ארון שולחן ומיטה בחדר בת

לסכום דברי המעצבת קרן אביטל:

"את הדירה עיצבתי לחברים שהם בעצם כמו משפחה עבורי. לבנות עבורם את בית חלומותיהם, להיות שם איתם ועבורם בכל התהליך בקושי ובשמחה זו הייתה חוויה מרגשת  כאילו עיצבתי את ביתי שלי".

סלון מודרני אפור
סלון עם כורסה וספה באפור

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...