עם השיפוץ בא התיאבון: עיצוב בית בגבעת שמואל

בעקבות שיפוץ קטן של חדר האמבטיה ראתה בעלת הבית כי טוב והחליטה להרחיב את הפרויקט גם לשאר החדרים. הקונספט: פרוע עד כמה שאפשר

150,000 ש"ח
110 מ"ר מ"ר
יואב פלד
דנה שבדרון

 

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
המקום: גבעת שמואל

בתחילה ביקשה בעלת הבית רק לסדר את חדר הרחצה, שכן נזילה קשה בקירות אילצה אותה לטפל בכל האזור מחדש. אלא שעם השינוי הקטן שבא כאילוץ, "נפתח התיאבון" ומשם היא הרגישה בשלה לחדש כמעט את כל הבית. כך שבסופו של דבר הוחלף לחלוטין המטבח, שכבר היה מיושן במראה, ורועננו הסלון, פינת המשפחה, חדר ההורים וחדרי הרחצה. בעלת הבית הודיעה כבר בתחילת הפרויקט שהיא רוצה משהו מאוד מיוחד, ונתנה למעצבת יד חופשת "להתפרע".

במטבח נעשה שימוש בשני צבעים – כחול כהה ולבן, ושולבו חזיתות נירוסטה ממוסגרת עץ שיצרו מעין שידה נפרדת ושונה בתוך ארונות המטבח הגבוהים, והכניסו מימד תעשייתי מעט. מעל שידה זו ישנם מדפי זכוכית ממוסגרת עץ עם תאורה נסתרת בתוכם, וכל הנישה הזו יוצרת את פינת הקפה שמאפשרת להכניס עיצוב באקססוריז ליצירת מראה חם יותר. שיש המטבח מוסגר בעץ, והמשיך לפינת האכילה, שהיא למעשה הבר. בין האי, שבו הותקן כיור, לבין הספה הקרובה אליו, נוספה דופן זכוכית סבתא ממוסגרת בברזל שחצצה בין הסלון למטבח, והכניסה עוד חומרים ועניין. זהו אלמנט שבא מתוך אילוץ, אך בסופו של דבר יצר יופי בפני עצמו בחלל.



חדר השינה עוצב בצורה נקייה וחמימה: פרקט אלון טבעי, מיטה מרופדת ולרגליה שטיח בסגנון גיאומטרי בהיר, שידות בגווני כחול וצבע כללי לקירות בגוון קפה אפור עם תחימה של דקורים בתקרה. החלון, שאינו ממורכז, הוסתר עם וילון שיטשטש את מיקומו, ומעט אקססוריז מעטרים את החדר על מנת לשמור על הניקיון העיצובי.

חדר הרחצה רוצף בסגנון אתני בצבעי ירוק וחום, עם חיפוי לבן וקיר אפור. הנגרות נצבעה בכחול כהה באזור הכיור, והשאר בלבן. בנוסף שולבה עוד ארונית עץ עם זכוכית סבתא לכל הבקבוקים הקטנים, ונוספה תאורה בסגנון וינטג' בצבע צהוב שתמיד עושה טוב לחלל אם מחברים אותו נכון ובמינון מדויק.


המטבח לפני:


רשימת ספקים חלקית:

חמד – נגריית בוטיק למטבחים וריהוט לכל הבית. הלהב 5 בחולון.

אורית טראוב – טקסטיל – וילונות, מצעים, מיטה מרופדת, כריות נוי

אשר אטדג' – תאורה בהזמנה אישית

חזי בנק – ריצופים, חיפויים וסניטריה

אקסלוסיב – תאורה מסדרת DIESEL

פיק אפ – כסאות בר


עוד בתים בעיצוב מודרני:

להעיר ולהאיר: בית בשרון שקיבל מראה חדש ונעים
מוצרט בג'ונגל החיפאי: עיצוב חלל ציבורי בדירה חובבת מוזיקה
להגדיר שפת עיצוב חדשה: הום סטיילינג לבית במושב מגדים
שומר על הפרטיות: עיצוב מחודש לבית משפחתי
בין החמים למודרני: שיפוץ מן היסוד לבית פרטי בנס ציונה

553
46 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחד הבתים היותר יפים שפורסמו.
בחירת צבעים משובחת, העזה, ישן מול חדש. מהמם. תהנו!

כורסאות עור
היי הכורסאות מהממות מהיכן?

כישרון אמיתי
בית מדהים. כבר הרבה זמן שלא ראיתי וינטג' ברמה כזו. שאפו.

האם השיפוץ כלל שבירת קירות ?

מקסים!
אחד השיפוצים היפים ביותר שראו כאן. בחירה מצויינת לצבעים במטבח, שירותים וחדר שינה.

כיף לראות משהו אחר
נראה כמו ממגזין ארופאי .מעניין עם "משחקי" האור נותנים מכניסים עניין במטבח...בהחלט משהו אחר . כל הכבוד !!

וטוב שבא התיאבון :)

שיפוץ יפה
שיפוץ יפה ומוקפד שילוב צבעים מיוחד - אם אפשר לדעת מאיפה נקנה השולחן בסלון

יופי של צבעים !!

כתוב שהמטבח כחול כהה ואני רואה אפור?
דר' יש לי בעיה בראיה? במסך? הבית נראה מעולה והתקדם עשרות שנים קדימה!

יפיפיה מכל הבחינות!!
וינטאז' ברמה גבוהה בהחלט. הצבעים מאוד מתאימים אחד לשני ונוצרה הרמוניה חמימה ומדויקת. היה ניתן לשפר את תכנון המטבח מבחינת מרחבים, המחיצת זכוכית פתרון מקורי ויפה לדעתי אבל הסיבה שהיו צריכים לשים אותה לא כ"כ מוצלחת.. מה לגבי התקציב? מאוד הייתי רוצה לדעת אם זה כמו מה שכתוב, אם כן- נותן תקווה לכולנו :)

מקסים!!
שיפוץ משגע, צבעים נהדרים.רציתי לדעת מהיכן כיסא הנדנדה בסלון. תודה מראש.

וואו! כל כל שונה ומהמם!

וואו מאד יפה!!
תתחדשו

אין מילים ! מדהים!

תקציב
קוראים יקרים, תודה על התגובות החמות. בעניין התקציב' מדובר בשיפוץ ללא שבירת קירות פרט לקיר אחד בחדר הרחצה. לא החלפנו ריצוף. רק שיפצנו חדר רחצה אחד ומטבח. כל השאר היה סטיילינג בלבד. לכל המעצבות המנוסות שהגיבו אני מבקשת להדגיש שוב שהתקציב שנכתב הוא התקציב האמיתי ואין כאן כל אשלייה. ייתכן ומטעה אתכן נתח עלות הקבלן. עלות הקבלן היתה נמוכה בהרבה מכפי ששיערתן מאחר ולא היו שבירות קירות ולא היתה בנייה כלל. רק פירוק חדר רחצה אחד ומטבח. מעט מאוד חשמל ואינסטלציה.

כסא הנדנדה מאיקאה

שולחן סלון נקנה בטורקיז האוס

כורסאות מפיק בר כסאות

כורסאות העור
מהיכן כורסאות העור?

מראה באמבטיה
מהיכן המראה האליפסית המקסימה באמבטיה ( עם מסגרת זהב)

השטיח שבחדר השינה - מהיכן נרכש? תודה

אחד הבתים היותר יפים שפורסמו כאן!
סוף סוף משהו שונה שמביא בשורה עיצובית של ממש, ולא עוד העתק הדבק של בתים אחרים. שאפו למעצבת! אשמח לדעת באיזה צבעים השתמשת לקירות בחדר ההורים ובחדר האמבטיה?

הי דנה, אפשר שם או מספר גוון, הצבע מהמם אך נראה אפ

משגע מאוד לטעמי

"שידת הנירוסטה" במטבח מדהימה
עשויה בטוב טעם ודעת, בשילוב המדפים שמעליה ובקריצה למקרר ולגוף התאורה התעשייתי שממול. שאפו!

הארונות העליונים והאי
התלהבתי מהארון העליון בחדר האמבטיה ומהארון העליון לתבלינים במטבח. במיקום במטבח זה פחות פרקטי כי מתרסס בשמן. האי במטבח מושלם, וכך גם גופי התאורה במטבח. טוב טעם ואופי.

עמוס וכבד נורא.. שימוש לא נכון בפלטת הצבעים
הצבעים יפים אך היה נכון יותר להשתמש בבהירים כבסיס ואת הכהים להכניס כזריקות צבע וכנגיעות. ההחלטה להשתמש בכהים כבסיס וכרקע יצרה חללים כהים מידי עמוסים כבדים ולא נעימים לטעמי. מה גם שהחלל הזה יהפך די מהר למאוס וללא אופנתי. אני מעדיף לעצב חללים יפים ועדכניים אך כאלה שהקונספט וההתפרעות של המעצב לא תבוא לידי ביטוי בכל פינה ולא תצעק מכל פינה. הערה בונה, לא להעלב. סה"כ הפריטים יפים אך במשהו בשילוב שלהם ובתוצאה הכללית לא עובד לי.

150,000????
סכום השיפוץ לא נשמע נכון. החישוב בתגובה1 נכון, אפשר הבהרה?

שיפוץ דירה
מאוד יפה, אסטתי והרמוני. לדעתי,מבחינה תכנונית, היה צריך להחליף בין הספה לבין הטלויזיה. אשמח מאוד מאוד לדעת את המספר של הקירות באמבטיה ושל הארונות. תודה מראש :)

פרוע זה לא, אבל יפה זה כן

הספה בסלון
אפשר לדעת בבקשה מהיכן הספה התכלת בסלון? תודה מראש.

הורס! מתה על הצבעים!!!

הספה בסלון
אפשר לדעת בבקשה מהיכן נקנתה הספה התכלת בסלון? תודה מראש.

כל כך הרבה דברים טובים ללמוד מהשיפוץ!
אהבתי את כסאות הבר, שנותנים מענה גם לאנשים שרוצים משענת. חלק עם משענת וחלק ללא. אהבתי מאד את המדפים מזכוכית ומסגרת העץ + תאורה. איפה עושים את זה? הצבע הכחול (בתמונות נראה יותר כמו כחול מעושן) ממש יפה ומרגיע. המחיצה בין המטבח לסלון. מי היה חושב על זה לבד? כל הכבוד למעצבת! חדרי הרחצה מפנקים ומדליקים. בקיצור, שאפו למעצבת ולדיירים החכמים שבחרו בה. איך עושים את המדף במטבח עם התאורה? תודה!

אם מתעלמים מהמחיר המוטעה בכתבה
העיצוב יפה מאוד ואכן מיוחד, מספר טעויות קטנות לתיקון- הכיור חייב הגנה יותר מאסיבית כי יכניס למצב שכל שימוש יהיה היטרי מחשש להרטבה. אין גישה נוחה למרפסת והיא חסומה לראיה . היא אמורה להיות תוספת 12 מר לבית... אולי צריך להוריד כורסא אחת בשביל זה. איפה תמונת פינת האוכל?

הספה בסלון
אפשר לדעת בבקשה מהיכן נקנתה הספה התכלת בסלון? תודה מראש.

יפה יפה....
הורידו את קיר הבריקים בסלון והדירה מושלמת.

מדוע דווקא מתחת לכיריים הארון לבן?
האם זה פרקטי?

התמונות היפות היחידות, הן תמונות ה"לפני"
לפני: מטבח יפה, נעים, המשדר חום אנושי ומחבק... אחרי: בית שמיועד לרובוטים (בעיקר מן הסוג, המאכלס סרטי-אימה דיסטופיים), לא לבני-אדם. קר, מנוכר וברוטאליסטי. מחריד. ולסיכום: שומר-נפשו ירחק, מ"עיצובים חדשים" כגון-דא.

תכנון המטבח הוא אולי יפה אבל מאוד לא ופרקטי
העיצוב מאוד יפה, בעיקר האמבטיות. הרהיטים קצת בנאליים ופוגעים במה שיכול היה להיות מאוד מרשים. אבל תכנון מבנה המטבח סתם טרנדי ולא פרקטי לחלוטין. פשוט עצוב כמה הוא לא מתחשב בסביבה. היה הרבה יותר נכון שמשטח העבודה ימשיך מהמקרר ועד החלון ושני הארונות הגבוהים היו בקיר הגובל עם הסלון. אולי עדיף אפילו היה להעביר את המקרר לקיר שבגב הסלון אבל קשה לדעת מהתמונות. הסידור הנוכחי לא נוח לעבודה ומכביד מאוד על הסלון. וגם מקטין את משטח העבודה. אולי זה מטבח שאף פעם לא עובדים בו, ועדיין...

עבודת נגרות מדהימה !
איזה עבודת נגרות! שאפו!

מאיפה הכיסוי מיטה?

מה משנה העצוב? העיקר התוכן האנושי המאכלס

בית מהמם!! מעצבת פנים עם סגנון וטעם מעולה

דירה מתוקה. מהיכן כורסאות העור?

בודק...