לרווק בשנות ה-40 לחייו, במאי סרטים במקצועו, שעבר להתגורר בה, לא היו דרישות עיצוביות מיוחדות מעבר לנוחות, פרקטיות והתכנסות לתקציב מוגדר מראש. הקונספט המרכזי שנבחר לפרויקט והקו המנחה היו קונטקסט של תפיסת האדריכלות "מכונת מגורים", הנגזר מטכנולוגיית הבנייה מהתקופה שבה נבנה הבניין. יחד עם זאת הקו משתלב היטב עם דרישות הדייר. כל אלה, לצד צורת וגודל השטח הקטן המאתגר של הדירה, הניעו את הסטודיו של מעצב הפנים כפיר גלאטיה אזולאי לנצל את החלל בצורה מיטבית ולייצר חלל שעובד ועונה על צרכי בעליו ואורח חייו בצורה הטובה ביותר.
תכנון הדירה גיבש סכמה המדמה תסריט יום יומי ומתאימה לעיסוקו של בעליה בבימוי. הסכמה מבוססת על שתי יחידות נגרות המצטלבות ביניהן וממשיכות זו את זו: יחידה קטנה מול דלת הכניסה, שהינה יחידת שירות המכילה פונקציות "רטובות" של מכונות כביסה ואחסון; יחידה נוספת, שהיא הגדולה והמרכזית, שנמשכת לכל אורך הדירה ומהווה הד אופקי לחלון הטרמומטר האנכי בחזית הבניין.
פשוט מקסים וחכם. נפלא לראות תכנון שאינו מהדהד את האופנתי ומצליח להתאים את הבית למי שיגור בו ולסביבה.
סוף סוף רואים שרטוט לפני ואחרי, ומדהים לראות את עבודת העיצוב שנעשתה. דירה מקסימה שממקסמת את השטח שלה.